l15 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2008 Witam Nie jestem pewien czy wrzuciłem temat do właściwego działu, jeśli nie to proszę moderatorów o przeniesienie. Korzystam z poczty z google applications for domains, w panelu direct admin firmy hostingowej u której kupiłem domenę stworzyłem rekordy mx pozwalające na przekierowanie poczty w domenie na serwery google. Nie wszystko jest jednak dla mnie jasne i mam pytania. Będę wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedź. - utworzyłem kilku użytkowników, chciałbym mieć jednak jedno konto pocztowe na które trafiałyby e-maile wysyłane i odbierane z wszystkich poszczególnych kont. czy jest możliwe utworzenie takiego konta bądź na poziome panelu administracyjnego google bądź panelu firmy hostingowej? - czy jest celowe tworzenie wpisu SPF w direct adminie dla mojej domeny? słyszałem że efekt działanie spf może być niekorzystny. PS Jestem laikiem w tematyce, kieruję się tu raczej po omacku, możliwe więc że napisałem jakieś bzdury ) Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Art_ 0 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2008 1. mozesz stworzyć jedno konto mailowe i zalożyć aliasy .. nie ma innej możliwosci ( przynajmniej w wersji darmowej ) 2. jasne że jest sens, bez tego twoje maile nie dotrą na wiele serwerów ( gazeta, wp .. itp ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Info-Cal 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2008 O Google Apps jest artykuł na 3 strony w najnowszym PC World Komputer. 1. Nie ma chyba takiej funkcjonalnośći nawet w wersji płatnej 2. SPF jest wręcz wymagany do prawidłowego wysyłania/odbierania listów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2008 O Google Apps jest artykuł na 3 strony w najnowszym PC World Komputer. Nie wiem czy wyczaiłeś kto napisał ten artykuł xD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach