gofer 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2008 Witam, mam nadzieję, ze to odpowiedni dział, szukam hostingu z dużą ilością baz danych (małe bazy, liczba około 1k), nie chciałbym kupić dedyka ponieważ nie znam się na administracji (no chyba, że są jakieś rozwiązania, gdzie kupuje się serwer, a ktoś nim zarządza), proszę o jakieś propozycje, zależy mi na stabilnej firmie, z góry dzięki za pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2008 Możesz określić się (mniej-więcej) jakie skrypty/co właściwie będzie "obrabiało" te bazy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gofer 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2008 phpbb Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaczy 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2008 phpbb 1k baz danych MySQL pod phpBB na hostingu współdzielonym? Nie pamiętam już kto pilnuje rankingu "pytanie roku" ale myślę, że temu Panu zdecydowanie należy się pierwsze miejsce Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gofer 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2008 jak baza jest prawie pusta (w stylu jeden temat), nie ma tam w ogóle ruchu, ale po prostu musi być założona (nie chcę wnikać dlaczego) to chyba nie obciąża maszyny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach