Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
WPNJ

neteasy.pl - ostra zamuła :/

Polecane posty

Po raz pierwszy muszę stwierdzić, że takich problemów to nie było jeszcze. Moje strony się w ogóle nie otwierają, a jak się otworzą to zaraz znów wszystko pada. Nie wiem czy to chwilowe ale już od ładnych 30 minut tak jest.

 

P.S. post-6283-1210099346_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że można wina mojego neta, ale kumpel ma to samo. No nic poczekamy i zobaczymy. Nie na rękę mi takie zamulanie, bo sprzedaje w tym momencie jedno forum i dobrze by było jakby serwer działał bez problemów.

 

P.S. Dzieje się to tylko na serwerach w Luksemburgu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z niektórych lokacji przy połączeniu do serwera platinum rzeczywiście występują od czasu do czasu packet lossy (zależy to od tego jaką drogą idzie połaczenie). Pojawiło się to około 20:30 i sprawa jest w trakcie rozwiązywania ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha dobrze wiedzieć. Przy okazji się spytam. Czy wszystkie konta kupowane obecnie są zlokalizowanie w UK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, konta są zakładane w UK od dłuższego czasu. Ale to forum nie jest BOK, który w razie problemów z chęcia odpowie na pytania : ).

 

 

Z łączem jest już ok.

 

PING platinum.neteasy.pl (195.24.77.247) 56(84) bytes of data.
64 bytes from platinum.neteasy.pl (195.24.77.247): icmp_seq=1 ttl=54 time=26.9 ms
64 bytes from platinum.neteasy.pl (195.24.77.247): icmp_seq=2 ttl=54 time=26.4 ms
64 bytes from platinum.neteasy.pl (195.24.77.247): icmp_seq=3 ttl=54 time=26.3 ms
64 bytes from platinum.neteasy.pl (195.24.77.247): icmp_seq=4 ttl=54 time=26.4 ms

--- platinum.neteasy.pl ping statistics ---
4 packets transmitted, 4 received, 0% packet loss, time 2999ms
rtt min/avg/max/mdev = 26.319/26.546/26.907/0.247 ms

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie nadal problem występuje. Ale już nie robię z igieł wideł, bo takie pady się zdarzają nawet najlepszym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem ze wszystkich możliwych łącz i nie ma już żadnych lossów, a load serwera i liczba połączeń do niego jak codzień więc kontaktuj się z BOKiem bo to może jakiś problem związany z Twoim łączem, który wymaga indywidualnego zbadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już ok, pingi w normie. Można zamknąć temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj od 3 godzin zero odpowedzi ze strony serwera platinum, bok tez milczy. To kolejna wpadka po takich jak np wygasniecie licencji da na kilkanascie godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj od 3 godzin zero odpowedzi ze strony serwera platinum, bok tez milczy. To kolejna wpadka po takich jak np wygasniecie licencji da na kilkanascie godzin.

Jeśli mówisz o licencji DA - to jesli neteasy korzysta z paypal - to jest ich wina - paypal zmieniło ostatnio skrypt i zaczęły sie same problemy. Wiem to z naszego przykładu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to to nie jest duzy problem i rozumiem ze moze sie zdazyc ale serwer do tej pory nie dziala a mienelo juz 13 godzin. troche zalowe podejscie panow z obslugi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"zalowe podejscie"? Od 23 dwie osoby odpisuja non stop na tickety w tej sprawie a dodatkowo odpowiednia wiadomosc wisi w panelu klienta od tej samej godziny. Wygasanie licencji czy takie problemy pomine bo wszelkie licencje maja status lifetime, jesli akurat jednak aktualizowalismy skin mogl sie pojawic error bo ten typ tak ma.. ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oj patryka mieszasz sie w zeznaniach:) o 22:16 wyslalem wiadomosc na ktora do tej pory nie otrzymalem odpowiedzi i gdzyby te dwie osoby faktycznie siedzialy to nie byloby pokrewnego tematu w dziale awari serwerow poniewaz uzytkownik ktory go zalozyl uzyskalby odpowiedz od supportu co sie dzieje. Druga sprawa ze nawet wasz panel pokazuje jako date dodania wiadomosci na dzien dzisiejszy, jakby byla godzina to pewnie nie bylaby nocna. Jednym slowem troche nawaliliscie i teraz to probujecie troche przekrecic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ale zupelnie nie wiem o czym mowisz. Wszystkie wiadomosci w panelu ticketkow maja status odpowiedziany, tak wiec podaj numer wiadomosci na ktora nie dostales odpowiedzi to sprawdze to. Wiadomosc w panelu wisi od 00:07.

 

Jesli przez to, ze nawalilismy rozumiesz, ze oddelegowana osoba odpowiada nieustannie na maile mimo wiadomosci w panelu klienta wywieszonej chwile po polnocy a ja o godzinie 23:30 odlaczylem serwer, ktory padl, nastepnie zbootowalem go z rescue mode, sprawdzilem logi, ktore po prostu ucinaja sie okolo 22.30 i wyslalem prosbe o podmiane calego serwera oprocz dyskow do serwerowni to rzeczywiscie nawalilismy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość została wysłana bezpośrednio na maila tech@neteasy.pl Co do wiadomości w panelu to może i tam była ale powinniście bezpośrednio poinformować wszystkich zainteresowanych o zaistniałym problemie. Tak się niestety nie stało i to mi się nie podoba. Serwer nie działa już od kilkunastu godzin także liczę, że zostanie to w jakiś sposób zrekompensowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro zostala wyslana to powinna przyjsc wiadomosc zwrotna, a ticket byc widoczny w panelu klienta. Jesli wyslales wiadomosc z maila, ktorego nie ma w systemie to ticket sie nie otworzyl i to jest naturalne. Naprawa serwera w tym momencie nie zalezy juz ode mnie. Zgloszenie w tej sprawie wisi w root.lu od 1 w nocy i dzis mieli sie tym zajac. Na dniach serwer zostanie przeniesiony tam gdzie wszyscy pozostali klienci juz sa czyli do Anglii co mam nadzieje poprawi jakosc obslugi w sytuacjach awaryjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mail został wysłany dokładnie z tego maiła który jest u was w panelu. Fakt, że nie dostałem zwrotki ale wszystko wskazuje, że coś po waszej stronie jest nie tak (wątpię żeby gmail miał problemy z dostarczaniem wiadomości).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zwazajac na to, ze od wczoraj zostalo otwartych okolo 60 ticketow wnioskuje, ze system dziala w pelni poprawnie. Jesli widziales, ze Twoj sie nie otworzyl mogles wyslac po prostu go drugi raz, no ale wiem, ze znacznie wieksza satysfakcje sprawia napisane, ze jest "zalowo" ;)..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×