WPNJ 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 Przerobienie logotypu firmy w ten sposób to już lekkie przegięcie. Czy podczas awarii/niedostępności serwera straciłeś na swojej stronie setki/tysiące złotych? Jeżeli tak to jesteś kompletnie nieodpowiedzialnym człowiekiem stawiając taki serwis na takim hostingu za taką cenę. Ja do netzip.pl nic nie mam, tylko chciałem powiedzieć, że jeżeli ktoś zarabia sporo na swojej stronie to stać go na profesjonalny, dedykowany hosting, a nie ktoś się pakuje z takimi stronami na hosting za kilkadziesiąt złotych za rok i później bezczelnie ma pretensje o to, że nic mu nie działa i są same awarie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 serwer już śmiga nareszcie... Rekompensaty zadowalające. A już myślałem, że trafiłem na jakiegoś krzaka... Wierze na słowo, że jakość usług się poprawi. Ale jak jednego dnia meldowaliście ze naprawione a drugiego od samego rana nie działa to myślałem ze mnie szlag trafi... Co do strat to sporo użytkowników nie mogło się dostać na stronę, więc sobie szukali danych na innych stronach zamiast u mnie, to jest strata. Pozdrawiam. ps. Nie mam dostępu do edycji poprzednich postów, więc wszystko w rękach administratora. Kolega krk, trochę kultury na forum, po drugie fajnego masz malucha, a po trzecie mam jeszcze 2 inne konta w home.pl i nazwa.pl i ani jednej przerwy nie naliczyłem, chciałem uwierzyć w jakąś mniejszą firmę ale faktycznie wysoka cena za bezawaryjność... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 Kolega krk, trochę kultury na forum Kultury zacznij uczyć najpierw siebie, potem innych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2009 Ja także mam zero odpowiedzi od jakiś 2 tygodni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2009 Możesz przypomnieć się na PW? Wysyłałeś maila czy ticket? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wesolak 7 Zgłoś post Napisano Maj 9, 2009 2 maile z zapytaniem o konto reseller i panel. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2009 15 maja godzina 16:45: Co tym razem jest przyczyną awarii? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2009 ehh miałem na tym stawiać coś poważnego, ale już widzę że nic z tego nie wyjdzie.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hectic 0 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2009 ehh miałem na tym stawiać coś poważnego, ale już widzę że nic z tego nie wyjdzie.. U nich ;d;d no co Ty... już pisałem, że kiedyś nazywali się nagle.pl i nagle się zmyli ;p tyle widziałem moje pliki, a historia lubi się powtarzać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 18, 2009 Co nazywało się nagle.pl? Firma od powstania nazywa się Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe NETZIP. nagle.pl - pod tą domenę swego czasu oferowaliśmy tanie konta, później tymi kontami zaopiekowało się jor.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2009 a co było przyczyną ostatniej przerwy w dostępie bo dalej to zostało nie wyjaśnione, a dziś o 11:15 kolejna przerwa na szczęście stosunkowo krótka do poprzednich ps. Konto nie zostało przedłużone tak jak się umawialiśmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2009 a dziś o 11:15 kolejna przerwa na szczęście stosunkowo krótka do poprzednich Przepraszam, myślałem ze to chwilowa przerwa ale od rana serwer pada co chwilę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2009 Chłopaki przeginacie, prawie codziennie siada serwer!!!!!!!!!! Znowu nie działa! Opinia o NetZip? Wnioski Wyciągnij sam... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2009 potwierdzam, leży ehh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2009 Nie ten dział, panowie.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2009 Nie ten dział? A gdzie sobie lepiej wyrobisz opinię o tej firmie niż w tym dziale? Nie działa - to masz napisane, niedoszli klienci zobaczą ile serwer jest nie sprawny, dodadzą +50% awaryjności bo nie za każdym razem jest tutaj awaria opisana, i będą mieli czysty obraz tego co już nie chcą kupić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2009 Nie ten dział? A gdzie sobie lepiej wyrobisz opinię o tej firmie niż w tym dziale? Nie działa - to masz napisane, niedoszli klienci zobaczą ile serwer jest nie sprawny, dodadzą +50% awaryjności bo nie za każdym razem jest tutaj awaria opisana, i będą mieli czysty obraz tego co już nie chcą kupić. Nie przeginaj, o host is down chodziło patrykowi. A Twoją smutną historię już znamy, nie musisz powielać tego samego ciągle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 22, 2009 chociaż admin mógł by się wytłumaczyć, a na stronie żadnej informacji, dla klientów żadnego emaila... Tak więc zero kontaktu z klientami (żadnych ostrzeżeń o codziennych przerwach), ciągłe przerwy w świadczeniu usług, i jednym słowem gdyby oddali pieniądze to bym się wyniósł... A i brak obiecanych rekompensat... Czy admin ma na imię Łukasz Lelek znany w środowisku krzaków jako smek? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Maj 23, 2009 chociaż admin mógł by się wytłumaczyć, a na stronie żadnej informacji, dla klientów żadnego emaila... Tak więc zero kontaktu z klientami (żadnych ostrzeżeń o codziennych przerwach), ciągłe przerwy w świadczeniu usług, i jednym słowem gdyby oddali pieniądze to bym się wyniósł... A i brak obiecanych rekompensat... Czy admin ma na imię Łukasz Lelek znany w środowisku krzaków jako smek? Gościu, pisali Ci już - nie przeginaj Zapłaciłeś aż tak dużo, że teraz nie masz co robić i ciągle powtarzasz tą samą opinię o netzip? Nie pasuje Ci to droga wolna, nikt Cie nie trzyma. Zakup sobie dedyka, zatrudnij porządnego admnistratora i daj ludziom święty spokój Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2009 Gościu, pisali Ci już - nie przeginaj Zapłaciłeś aż tak dużo, że teraz nie masz co robić i ciągle powtarzasz tą samą opinię o netzip?Nie pasuje Ci to droga wolna, nikt Cie nie trzyma. Zakup sobie dedyka, zatrudnij porządnego admnistratora i daj ludziom święty spokój chodzi o to że serwer co chwile pada już od około tygodnia... nie mogę dać spokoju administratorowi bo moje zasoby internetowe nie działają prawidłowo. pokazuje się NIE MA TAKIEJ STRONY. Myślę, że to najlepsza antyreklama dla klientów... W regulaminie jest zapewnienie o działaniu serwera 99% już dawno to zostało przekroczone. Myślę, że jest na poziomie 90% bo programy monitorujące nie wykrywają krótkich przerw... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Islington 0 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2009 99% w skali roku a nie tygodnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2009 Netzip.pl współczuje Wam takiego klienta. Marcin_0048 Widzę że chyba nie umiesz czytać....... po pierwsze Regulaminu, po drugie tego co ci grzecznie piszą inni userzy , a po trzecie tego że jest to dział opinie o firmach i każdy obywatel ( w tym ja) wchodząc w ten temat chciałby się dowiedzieć opinii z różnych źródeł a nie tylko jednego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2009 chodzi o to że serwer co chwile pada już od około tygodnia... nie mogę dać spokoju administratorowi bo moje zasoby internetowe nie działają prawidłowo. pokazuje się NIE MA TAKIEJ STRONY. Myślę, że to najlepsza antyreklama dla klientów... W regulaminie jest zapewnienie o działaniu serwera 99% już dawno to zostało przekroczone. Myślę, że jest na poziomie 90% bo programy monitorujące nie wykrywają krótkich przerw... Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie zamknąć temat. A Tobie proponuję przejść do nazwa.pl , oni tam mają przecudowny support dla swoich klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
turbakinn 0 Zgłoś post Napisano Maj 26, 2009 Rozumiem frustacje Marcin_0048. Od ponad roku mam konto. i dzialalo to w miare stabilnie, ostatnie dni to jednak ruletka, raz dziala raz nie dziala, w koncu czlowiek dochodzi do wniosku ze nie ma sensu juz sprawdzac strony bo pewnie nie dziala. Poza tym, w ciagu tego roku dyski sie zapychaly co powodowalo wywalanie sie MySQLa. Duzo nie mozna oczekiwac za 58,- zl za rok. Widocznie pora sie przeniesc na nowy serwer. Pozdrawiam, Kuba Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 26, 2009 co do nazwa.pl i pomocy, zaczynając od tego że nie działają tam pliki .htaccess ale oni upierają że chodzą normalnie to poprosiłem o pokazanie takiego przykładowego pliku (mój plik działał na innych serwerach a na nazwa.pl żadnej reakcji) przerobiłem plik tak jak kazali i dalej nie działa, potem powiedzieli ze nie zajmują się takimi sprawami jak to... a co do netzip.pl to chyba znikają z rynku, serwer juz 2 tygodnie bez przerwy sie wyłącza... :[ :[ :[ Jedyny serwer z którego jestem zadowolony jest w nazwa.pl Działa wszystko, chodzą pliki .htaccess i jest profesjonalne podejście do klienta. Gdyby nie to że potrzebuje jeszcze trzeciego tańszego konta bym nie kupował nic w netzip... i nie mówcie mi kup konto tu kup konto tam, bo ile można kupować serwerów, a jeden nie może być wspólny bo jest trzech różnych klientów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach