Gość patrys Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 7 maja 2009 padł cały netzip. Godzina 11:17 dalej nie działa. na maile nie odpisujecie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 nie odpisywanie na maile w sensie, że przed awarią, bo wiadomo ze poczta teraz tez nie działa jak serwer padł... miejmy nadzieję, że nie znikną jak host4ever i cały smek... Panie szefie firmy netzip, chciał bym zrezygnować z waszych usług i zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres abonamentu!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 czy ktoś wie co się dzieje z netzip.pl?? cały dzisiejszy dzień nie działa!! 3x dziś udało mi się dostać na moją stronę... ale nie na tyle czasu aby zrobić backup :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 Chyba trzeba będzie zareklamować tę firmę ku przestrodze innym... Pozdrawiam i już nie zaśmiecam. Administratora proszę o kontakt w sprawie zwrotu pieniędzy... ps. Regulaminu to nie przestrzegacie: 5. Operator zobowiązuje się do informowania Użytkownika o planowanej przerwie technicznej z minimalnym wyprzedzeniem wynoszącym 6 godzin. a w ogóle to jest śmieszne, mam 6 godzin żeby przenieść portal na inny serwer? czyli wynika z tego, że trzeba 2 konta www wykupić w 2 różnych firmach . Takie rzeczy jak dziś nie powinny mieć miejsca. Tak właśnie skończył h4e.pl (host4ever.pl)... -------------------------- Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 Marcin_0048 zmień sygnaturę bo działasz na szkodę firmy a na to są paragrafy. Może coś im padło jak ostatnio w DMTec jak przecięli kable panowie od melioracji. w Piasecznie leży DC od przed wczoraj może już wstało nie wiem.... pomyśl jak tamci klienci muszą być źli... Poczekaj jeszcze trochę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 Marcin_0048, proszę o maila na biuro [@] netzip.pl zawierający login konta oraz datę (w przybliżeniu rejestracji). Dodatkowo, natychmiastowej zmiany sygnaturki (to może zrobić także administracja WHT). Co do samej awarii: Mieliśmy problemy z Apachem, takie rzeczy się zdarzają. Przykro mi. Też nie lubię jak serwer pada lub psuje mi się samochód. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 o proszę, po 24 godzinach doczekałem się na odpowiedź... Sygnaturki zmienić już nie mogę, pisze, że nie mam uprawnień. (prośba do administratora o edycję powyższego postu). wątpię aby tylko mnie nosiły dziś nerwy bo myślę że większość klientów próbowała się dostać na swój serwer (od rana do nocy)... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 a w ogóle to jest śmieszne, mam 6 godzin żeby przenieść portal na inny serwer? Dzisiejsza "awaria" nie była planowana. W takim wypadku przysługuje Ci przedłużenie konta zgodnie z Regulaminem: [...]Operator zobowiązuje się do bezpłatnego przedłużenia okresu abonamentowego o 5 dni za każde rozpoczęte 24 godziny awarii. Operator nie ponosi w inny sposób odpowiedzialności za niedostępność usługi. wątpię aby tylko mnie nosiły dziś nerwy bo myślę że większość klientów próbowała się dostać na swój serwer (od rana do nocy)... Zgadzam się z Toba w 100% - dlatego jeszcze raz przepraszam za problemy i zachęcam do kontaktu z BOK w sprawie przedłużenia ważności konta. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2009 40zł/365dni = 0,10958904...zł x5=0,54...zł No ładnie, za taką awarię dajecie 50gr, podziwiam was... Napisałem na górze wyraźnie, że chcę zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres abonamentowy i dostałem od Ciebie odpowiedź: Marcin_0048, proszę o maila na biuro [@] netzip.pl zawierający login konta oraz datę (w przybliżeniu rejestracji). a Ty mi konto przedłużasz... a to, że psuje Ci się samochód to bardzo zabawny jesteś... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 No ładnie, za taką awarię dajecie 50gr, podziwiam was... A ja podziwiam twój kiepski rozumek... bo sam doszedłeś, ile tak naprawdę <per dzień> płacisz za usługę, i że jest to śmieszna kwota... nawet pomnożona *5. Usługa działa dosyć dobrze, raz na jakiś czas nastąpi jakaś awaria (i tu: awarie zazwyczaj NIGDY nie są planowane...), za którą dostajesz rekompensatę (czy to zwrot, czy to przedłużenie). Jeśli taki bardzo nerwowy jesteś, bo ci coś nie działa, to zwiększ budżet o jedno/dwa zera na końcu ceny i wtedy wymagaj... i wtedy też będziesz miał większe rekompensaty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 a Ty mi konto przedłużasz... Bo to zgodne z naszym Regulaminem, który musiałeś zaakceptować zamawiając usługę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 taką cenę wymyślił admin, więc za taką cenę powinno wszystko śmigać. 5 dni to jest mało. Myślę, że jak by przedłużali o miesiąc to by bardziej się starali o brak awarii... ale to już nie ważne bo właśnie wysypał się znowu serwer!! a tak wyglądają statystyki wejść przy waszych awariach... Jednak popieram akcję: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 jak to dobrze że mnie tacy klienci omijają, nie chcę wiedzieć co robisz jak ci prąd albo wodę wyłączą, chyba od razu z transparentem na siedzibę firmy uderzasz, no i oczywiście kolejny miesiąc prąd czy wodę masz gratis w ramach rekompensaty, heh PS. że serwer nie działa to umiesz napisać, ale że już od jakiegoś czasu chodzi to już nie ma kto poinformować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
djmcmarco 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 Marcin_0048 jak nie odpowiada to zmień firmę i płać więcej - wtedy wymagaj ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_0048 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 też bym chciał zmienić ale nie chcą oddać pieniędzy jak każda normalna firma... SERWER NIE CHODZI OD JAKIEGOŚ CZASU, wysypał się wczoraj na cały dzień, a dziś wchodzi raz na 5 minut, strona sie załaduje a za chwile już nie działa... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 też bym chciał zmienić ale nie chcą oddać pieniędzy jak każda normalna firma... Pokaż mi firmę, która zwraca niewykorzystany abonament klientowi, jeżeli klient wypowiada umowę ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
djmcmarco 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 w ramach rekompensaty mogą dać Ci kilka dni , może nawet miesiąc za darmo ale również mogą CIe "wykopać" a wszystko zgodnie z regulaminem. ile zapłaciłeś za hosting ? za miesiąc czy za rok z góry ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 Witam, Tak - serwer nie odpowiada. Kontaktujemy sie teraz z DataCenter w UK. Z powodu wielu problemów, planujemy uruchomienie nowej lokalizacji w Polsce (część osób z forum już o tym wie). Ponieważ aktualnie jakość usług nie jest zadowalająca (zarówno dla Klientów jak dla nas samych) wszyscy Klienci otrzymają odpowiednie rekompensaty. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej o stanie prac, awariach czy po prostu zasięgnąć porady, podaję numer telefonu: 0 601 079 971. Dodam jedynie, że tak częstych i irytujących przerw nie mieliśmy od początku działalności, tj. roku 2008. Zdajemy sobie sprawę, że jesteście niezadowoleni. Jeszcze raz przepraszam, i mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 nie chcę wiedzieć co robisz jak ci prąd albo wodę wyłączą, chyba od razu z transparentem na siedzibę firmy uderzasz, no i oczywiście kolejny miesiąc prąd czy wodę masz gratis w ramach rekompensaty, hehZ tą różnicą, że w takiej sytuacji trzeba się ubrać, poszukać kopii umów, wsiąść w transport i dojechać po czy skończy się na tym, że niczego się nie dowie bo już wszystko działa No a tu wystarczy tylko minutka by napisać parę bezkarnych słów jak to często tacu uzytkownicy myślą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 Jednak popieram akcję: Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z konsekwencji działania na szkodę firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ertcap 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 Pokaż mi firmę, która zwraca niewykorzystany abonament klientowi, jeżeli klient wypowiada umowę ? A to nie jest obowiazek zwrocic oplate za niewykorzystana usluge (oczywiscie mozna probowac sie wykrecic, ze np. 80% oplaty abonamentowej to byla aktywacja i tego nie musimy zwracac)? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 A to nie jest obowiazek zwrocic oplate za niewykorzystana usluge (oczywiscie mozna probowac sie wykrecic, ze np. 80% oplaty abonamentowej to byla aktywacja i tego nie musimy zwracac)? A w komórkach zwracają niewykorzystaną kasę jak się kończy umowa albo z prepaidu ? Jak kupujesz bilet tygodniowy, miesięczny to możesz go zwrócić po 3 dniach i dostaniesz zwrot ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 Jak kupujesz bilet tygodniowy, miesięczny to możesz go zwrócić po 3 dniach i dostaniesz zwrot ? myślę że jeżeli kupię bilet miesięczny i po 3 dniach okaże się że nie ma autobusów którymi mam jeździć bo się wszystkie zepsuły i nie będą jeździć do końca miesiąca, to otrzymam zwrot kasy, ale raczej nie liczyłbym, że dostanę w ramach rekompensaty dodatkowy miesiąc jeżdżenia gratis tak samo można podejść do usług hostingowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 taką cenę wymyślił admin, więc za taką cenę powinno wszystko śmigać.5 dni to jest mało. Myślę, że jak by przedłużali o miesiąc to by bardziej się starali o brak awarii... ale to już nie ważne bo właśnie wysypał się znowu serwer!! a tak wyglądają statystyki wejść przy waszych awariach... Jednak popieram akcję: Ja pier***e człowieku płacisz 40zł za rok i wymagasz 100% uptime ku**a zastanów się jak chcesz mieć 99,9 to idz do iq.pl zapłać 250zł za rok i tam wymagaj a nie kupując malucha chcesz żeby miał 200 koni i palił 5l. P.S współczuję takiego klienta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
netzip 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2009 Proszę o usunięcie grafik związanych z netzip, nikt nie udzielił zgody na ich edycję oraz dalszą publikację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach