Disip 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2012 Aż tak u ciebie źle ze zdolnością rozumienia czytanego tekstu? Oczywistym jest, że od zdarzenia, które jest przedmiotem reklamacji. Tak, jest u mnie z tym źle. Jeśli to Ci nie pasuje to nie odpisuj. Ciężko mi określić CO KONKRETNIE jest przedmiotem reklamacji, bo reklamowałem wszystko za co zapłaciłem, a czego nie otrzymałem w cenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2012 Tak, jest u mnie z tym źle. Jeśli to Ci nie pasuje to nie odpisuj. Ciężko mi określić CO KONKRETNIE jest przedmiotem reklamacji, bo reklamowałem wszystko za co zapłaciłem, a czego nie otrzymałem w cenie. Nie rozumiem... To wiesz co jest przedmiotem (przyczyną) reklamacji czy nie? Z twojej wypowiedzi można wywnioskować że kupiłeś VPSa i coś było nie tak, ale nie wiedziałeś co więc zgłosiłeś wszystko co ci przyszło do głowy co mogło być nie tak... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Disip 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2012 (edytowany) Nie rozumiem... To wiesz co jest przedmiotem (przyczyną) reklamacji czy nie? Z twojej wypowiedzi można wywnioskować że kupiłeś VPSa i coś było nie tak, ale nie wiedziałeś co więc zgłosiłeś wszystko co ci przyszło do głowy co mogło być nie tak... Nie chodzi o VPS a o hosting. ale nie wiedziałeś co Wszystko po kolei zaczęło się sypać, w różnych odstępach czasowych, na co Hitme nigdy nie zareagował olewając zgłoszenia, lub zapewniając, że problem zostanie za chwilę rozwiązany, jednak bez skutku i dalszych wyjaśnień - w skrócie pisząc. Wystarczy przeczytać na poprzedniej stronie co konkretnie, nie chce mi się powtarzać. Hitme to po prostu "firma" tworzona przez niekompetentnych ludzi i to widać. A ja łatwo nie popuszczę - naciąganie to ostatnia rzecz, którą bym tolerował. Edytowano Lipiec 4, 2012 przez Disip (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2012 (edytowany) Nie twierdzę, że hitme to nieskazitelne aniołki. Ale jak formułujesz pismo reklamacyjne z zarzutami, że wszystko nie działa nie podając konkretnych informacji, to nie dziw się, że pozostaje ono bez_rozpatrzenia. Przykłady tego, jak należy to robić - w dniu 04.07.2012 od godz. 23:00 (do godz. 23.59)/(do chwili obecnej) czas rozpoczęcia zwracania statycznej odpowiedzi przez serwer HTTP przekracza 5 sekund. W dniu 01.07 od godz. 11:00 do godz. 13:00 występował błąd łączności z serwerem bazodanowym. Edytowano Lipiec 4, 2012 przez kafi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Disip 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2012 (edytowany) Ale jak formułujesz pismo reklamacyjne z zarzutami, że wszystko nie działa nie podając konkretnych informacji, to nie dziw się, że pozostaje ono bez_rozpatrzenia. Tak właśnie zrobiłem na ich e-mail do reklamacji podany w regulaminie. Nie pisałem, że wszystko nie działa, opisałem konkretne informacje. Chyba nie sądzisz, że oryginalną treść reklamacji będę tutaj wypisywał... Nie po to jest ten temat. Nie rozumiem czemu przez 2 strony muszę odpychać zarzuty innych tak, jakby temat dotyczył mnie, albo jakby ten temat był działem reklamacji. Edytowano Lipiec 4, 2012 przez Disip (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2012 Jakie zarzuty? Po prostu każdy oczekuje konkretów... Każdy może sobie w opiniach dowolnej firmy pisać że są niezadowoleni bo im nie działa... I tyle Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Disip 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2012 Jakie zarzuty? Po prostu każdy oczekuje konkretów... Każdy może sobie w opiniach dowolnej firmy pisać że są niezadowoleni bo im nie działa... I tyle A mało komuś konkretów na poprzedniej stronie? Czy wg Ciebie powinienem w każdym poście kopiować treść pierwszego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2012 A mało komuś konkretów na poprzedniej stronie? Czy wg Ciebie powinienem w każdym poście kopiować treść pierwszego? Każdy Twój post po pierwsze powinien być zrozumiały i nie może zawierać "wszystkiego" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Disip 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 5, 2012 Każdy Twój post po pierwsze powinien być zrozumiały i nie może zawierać "wszystkiego" Myślę, że inni nie mają problemu ze zrozumieniem postów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2012 A ja ticket zrobilem i nic, w zasadzie mi to lata Wciaz lokalne syfy z ich sieci laduja mi na interfejs okolo 300GB danych / tydzien. Dla ciekawskich, z 28 czerwca: http://temp.tomekk.org/raw.pcap.bz2 Dump z tcpdump. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Disip 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2012 14 dni minęło i zero odpowiedzi na reklamację. Polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Lipiec 18, 2012 Rozpatrzenie reklamacji nie równa się odpowiedzi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Disip 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2012 Tak, tylko, że takim tokiem myślenia, każda firma może podać e-mail do składania reklamacji typu reklamacje@firma.pl, który wcale nie istnieje, bo w końcu nie muszą odpowiadać i faktycznie udzielić reklamacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach