Gość Tares Zgłoś post Napisano Wrzesień 10, 2011 (edytowany) To może warto tam zadzwonić? Czemu wy nigdy nie używać innych form kontaktu? Jeżeli nie ma odpowiedzi na maila/ticket to może warto użyć innego sposobu kontaktu? A zatem moje założenie o prawidłowym działaniu wszystkich form kontaktu z supportem okazuje się błędne. Z całym szacunkiem, ale to nie jest temat, w którym liczę na rady i pomoc (dziękuję mimo wszystko za chęć pomocy) Skoro jest to profesjonalna firma (?) to zakładam, że WSZYSTKIE udostępnione opcje kontaktu działają. Poza tym, dostałem odpowiedź na ticket na początku, tylko kontakt się urwał w pewnym momencie... Ja naprawdę nie wymagam cudów, odpowiedzi w ciągu kilku godzin się nie spodziewałem, ale myślę, że 48 godzin to granica przyzwoitości... Edytowano Wrzesień 10, 2011 przez Tares (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Glibnes 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 11, 2011 Czy to dziś tylko mój VPS tak ma, czy ktoś napotkał się z takim samym "problemem"? Zdarza się to już nie pierwszy raz (mam VPS-2 z budgetvps): (Z innego serwera)--- 188.116.3.123 ping statistics --- 77 packets transmitted, 43 received, 44% packet loss, time 76067ms (Z domowego łącza)Statystyka badania ping dla 188.116.3.123: Pakiety: Wysłane = 59, Odebrane = 31, Utracone = 28 (47% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 13 ms, Maksimum = 24 ms, Czas średni = 15 ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GLOBALDATA 29 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2011 Witam, mam najtańszego VPS ale chyba z tej ich drugiej oferty bez pomocy technicznej albo i z tej ;> tak czy inaczej polecam, tanio i ogólnie bez problemów. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arkadiusz N 46 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2011 Ostatnia awaria w niedzielę, nie działał serwer www przez kilka godzin, po kontakcie z bok zostałem zbyty i zaoferowano mi parę groszy za niedotrzymanie SLA w zakresie roku. Miałem ochotę przenieść się gdzieś indziej, żałuję, że tego nie zrobiłem. Dzisiaj kolejny problem: Php i wszystko sypie mi błędami: Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0 Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0. Mam jeszcze VPS z busget za 14 zl i dzała ok, ale miejmy nadzieję, że nie padnie, bo wtedy będzie źle. To tyle odemnie. Polecam znalezienie lepszej firmy niż ta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Październik 13, 2011 To są właśnie skutki siedzenia na budżetówkach... Najpierw radość że TANIO a potem stękanie na WHT że coś ciągle nie działa... Niestety ale za DOBRĄ jakość trzeba płacić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 Do firmy HITME.PL: Zatrudnijcie kogoś kto będzie odpowiedzialny za support klientów. Wysyłam do was zgłoszenie rano to odpowiadacie dopiero po 8 godzinach. Odpowiadam na zgłoszenie i nic, cisza. Czekam już ponad 24h aż mi ktoś z waszej firmy pomoże i guzik z tego. Dodzwonić się do was też nie można. Jak to jest że inne firmy odpowiadają na zgłoszenia do godziny a u was trzeba czekać godzinami. Innych zastrzeżeń do tej firmy nie mam - na razie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 (edytowany) Do firmy HITME.PL: Zatrudnijcie kogoś kto będzie odpowiedzialny za support klientów. Wysyłam do was zgłoszenie rano to odpowiadacie dopiero po 8 godzinach. Odpowiadam na zgłoszenie i nic, cisza. Czekam już ponad 24h aż mi ktoś z waszej firmy pomoże i guzik z tego. Dodzwonić się do was też nie można. Jak to jest że inne firmy odpowiadają na zgłoszenia do godziny a u was trzeba czekać godzinami. Innych zastrzeżeń do tej firmy nie mam - na razie. bzdury gadasz, nie godzinami tylko dniami trzeba czekać, ja już czekam 5, w sumie chyba cieszyć się powinienem, bo mój vps zazwyczaj tylko w nocy pada od tych 5 dni to prawda telefonów nie odbierają, olewka... a czemu dzwonimy? bo nigdzie nie ma żadnej informacji o awarii i przybliżonym czasie naprawy akurat dziś jakiś pech że i w dzień już nie chce działać, sławna maszyna 14 Edytowano Październik 20, 2011 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Stępień 75 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 (edytowany) Co prawda nie mam kupionego dedykowanego supportu czy jak to tam się nazywa, ale czekanie tyle czasu rozwiązanie problemu to już przesada. Pierwszy ticket wysłałem 2011-09-29 ponieważ nie mogłem się zalogować do roota mimo zmiany w panelu hasła root, które dziwnym trafem zmieniało się co restart VPS(oczywiście w systemie nic nie mieszałem oprócz instalacji mc). No ok na odpowiedź długo nie czekałem, na następny dzień otrzymałem ją. Gdy problem zaczął się powtarzać to już było gorzej, przeinstalowałem system i już myślałem, że wszystko jest OK, ale po kilku dniach znowu ten sam problem, dostałem odpowiedź, że aktualnie jest to sprawdzane ja miałem podać tylko login VPS, podałem i od 6 dni czekam na odpowiedź, która miała być w ten sam dzień. I od 5 dni nie mogę się zalogować do VPS. Ale co do jakości usług to nie mam zastrzeżeń. Edytowano Październik 20, 2011 przez bartez119 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 Na pytanie o zakup pewnej usługi wczoraj o 21.30 odpowiedź miałem o 22.20 Więc z szybkimi odpowiedziami dla potencjalnych klientów nie maja problemu Szkoda tylko że tak olewają po zakupie - widocznie nadal liczą na klientów ZZZ - Zakupi, Zapłaci, Zapomni 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaszub1136 109 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2011 To tam wgl. jest support? Ja już dawno przestałem liczyć na odpowiedź, szczęście że za kilka dni padnie mi serwer to zostanie tylko jeszcze jeden vps znajomego i goodbye hitme! Osoby czekające na odp powinny zastosować metodę z nazwy firmy (hit me). Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2011 (edytowany) Na odpowiedź mają 14 dni w przypadku składania reklamacji na poprawność działania świadczonej usługi. Edytowano Październik 21, 2011 przez Aimer (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaszub1136 109 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 Ok rozumiem ale jeżeli obiecują SLA na poziomie 99,5% w skali miesiąca na serwer a klientowi coś się wysypie np. awaria a hitme sobie za dwa tygodnie do tego podejdzie to już nie jest tak fajnie, tym bardziej że ich serwery wcale nie są aż tak bardzo tanie w porównaniu do konkurencji. Już widzę klienta siedzącego spokojnie przez dwa tygodnie, czekającego aż hitme łaskawie zajmie się jego "zdechlakiem" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 Na odpowiedź mają 14 dni w przypadku składania reklamacji na poprawność działania świadczonej usługi. Koledze się chyba pomyliło albo działa na niekorzyść hitme... żadna firma nie pozwoli sobie na taki wybieg... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 (edytowany) §7 Reklamacje 1. Wszelkie reklamacje wynikające z nieznajomości regulaminu hitme.pl i jego nieprzestrzegania, nie będą rozpatrywane. 2. Reklamacja składana przez Usługobiorcę w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usług przez HitMe.pl powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i przesłana na adres email bok@hitme.pl. 3. Reklamacja powinna zawierać: Imię i nazwisko lub nazwa firmy zgłaszającej reklamacje, login lub inny identyfikator pozwalający na identyfikując usługi, przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie. 4. Reklamacja powinna zostać złożona nie później niż w 14dniu od zdarzenia. 5. HitMe.pl rozpatrzy reklamację w przeciągu 14dni o jej otrzymania. Edytowano Październik 22, 2011 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IQ Programmer 38 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 Witam, Firma hitme jak sama nazwa wskazuje HIT ME! Beznadziejna obsługa techniczna. ABSURDALNE czasy reakcji na zgłoszenia techniczne. Realizowanie zgłoszeń technicznych jedynie w części by zyskać na czasie. Zgłaszasz, że chcesz serwer VPS z okresloną konfiguracją dostajesz gołego VPS z połowiczną konfiguracją. Administrator, który kłamie na każdym kroku. Technicy nie dotrzymujący ŻADNEGO z deklarowanych terminów realizacji zgłoszeń. Mydlenie oczu rzekomym profesjonalizmem. Hitme.net.pl jest jedną z najgorszych firm hostingowych z jakimi miałem do tej pory do czynienia. Jeżeli ktoś planuje założyć tam aplikację internetową wymagającą w razie potrzeby bardzo szybkiej reakcji ze strony administracji to hitme.net.pl jest najgorszym z możliwych wyborów. Pracuję w branży od ponad 5 lat i miałem do czynienia z dziesiątkami serwerowni małych i dużych. Jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się spotkać z tak wielką ignorancją, brakiem szacunku dla cudzego biznesu i przede wszystkim kłamstwami, którymi byłem karmiony na każdym kroku. Poniżej zamieszczam dokładna rozpiskę przebiegu wydarzeń wraz z komentarzami z mojej strony. Absolutnie odradzam tę firmę każdemu kto chce zaistnieć w sieci i nie musieć tłumaczyć się klientom dlaczego strona znowu nie działa lub dlaczego tyle czasu trzeba czekać na reakcję obsługi. Pal sześć już sam czas oczekiwania. Najgorsze jest to, że administrator zwyczajnie łże nie pozwalając na zorganizowanie sobie planów wobec klientów praktycznie w żadnym stopniu. Uważam, że za samo takie postepowanie takie firmy powinny być karane przez UOKiK, ponieważ po pierwsze psują rynek, po drugie marnują czas klientów, po trzecie wprowadzają klientów błąd, po czwarte są absolutnie niegodne złamanego grosza. Uważam, że firma, która postepuje w ten sposób jest zwyczajnym złodziejem. Namawia do zakupu usługi, usługa jest opłacana, a potem klienta zostawia się samopas z niedziałającym serwerem. Dzień 1 - 17 października Złożyłem zamówienie na serwer VPS 128 (koszt 19 zł miesięcznie) razem z licencją miesięczną na Direct Admin (koszt 20 zł miesięcznie). Razem miałem płacić 39 zł miesięcznie. Tego samego dnia administrator hitme.net.pl próbował do mnie zadzwonić. Nie mogłem odebrać, więc chwilę później dostałem maila z propozycją by przejść na 4 krotnie szybszą maszynę, której koszt razem Direct Adminem wyniesie 49 zł miesięcznie. 10 zł drożej, a mocy wielokrotnie więcej. Zgodziłem się. Ustaliliśmy wspólnie konfigurację w postaci: serwer LiteSpeed, PHP 5.3 razem z PHP 5.2 (administrator powiedział, że jest to do zrobienia) przełączany przez htacess, MySQL, PostgreSQL, DirectAdmin, serwer pocztowy, własne DNSy. Dostałem odpowiedź, że tego samego dnia otrzymam dane dostępowego. Zaskoczyło mnie to, ale bardzo pozytywnie więc cierpliwie czekałem. Około godziny 21 ostałem informację, że technik się niestety nie wyrobi. Nic to mówię. I tak jest dobrze, lepsza platforma, nieduże pieniądze. Dzień 2 - 18 października Godzina 15:13 dostaję informację, że technik jeszcze działa. Zaczyna się robić nieciekawie. Dlaczego? Dlatego, że dla osoby, która się na tym zna postawienie serwera trwa maksymalnie 2 godziny. Wniosek z tego jeden. Zapłaciłem. Olali mnie i robią inne zlecenia. Albo naciągają następnych klientów. Godzina 22:33 dostaję maila z informacją, iż sewer VPS został uruchomiony i jest aktywny. HURRA mówię. PO RAZ PIERWSZY! Dzień 3 - 19 października Godzina 01:44 okazuje się, że nie ma PostgreSQL, DrirectAdmin itp. Oznacza to, że przez 2 dni zainstalowali mi system operacyjny co można zrobić automatycznie w ciągu 2 minut przez panel zarządzania VPS. No dobra. Wydzielili mi też miejsce dla VPS'a. Wysyłam serię maili. Godzina 12:00 dostaję odpowiedź, iż technik jeszcze pracuje. Godzina 15:05 dostaję maila z informacją, że mieli jakiś problem i znowu będzie obsuwa. Godzina 15:12 dostaję maila z informacją, że w ramach gratyfikacji proponują mi za darmo instalację na jakiejś lepszej maszynie ale jeśli sie na to zdecyduję dane dostanę późną nocą. Mówię dobra. Wytrzymałem kilka dni wytrzymam jeszcze kilka godzin. Godzina 16:08 dostaję informację, że na 100% dzisiaj dostanę dane dostępowe i wszystko będzie skonfigurowane. Główny admin miał dopilnować osobiście. Dzień 4 - 20 października Godzina 00:01 dostaję maila z informacją, iż sewer VPS został uruchomiony i jest aktywny. HURRA mówię. PO RAZ DRUGI! Godzina 00:09 dostaję maila z informacją, iż nadano nowe hasło root. Co jest? Ja niczego nie zmieniałem. Godzina 00:17 wysyłam maila, iż dostęp roota jest zablokowany (nie działa ani stare, ani nowe hasło). Godzina 00:19 dostaję maila z informacją, iż nadano nowe hasło root. Co jest? Ja niczego nie zmieniałem. Godzina 00:40 nadal nic, dostaję info, że trwają prace oraz zapewnienie, że od rana będę mógł pracować. Godzina 02:08 dostaję maila z informacją, iż dane dostępowe z maila z 00:01 są porawidłowe i mogę działać. Nie otrzymałem danych do PostgreSQL Nie otrzymałem danych do DirectAdmina Nie otrzymałem danych do głównego konta FTP Nie otrzymałem informacji jak przełączać się pomiędzy wersjami PHP Nie otrzymałem informacji jakie są dane do serwera pocztowego Nie otrzymałem namiarów na panel zarządzania serwerem LiteSpeed Godzina 13:59 dostaję maila (RZEKOMO wysłanego po raz drugi jednakże nie jest to FW (Forward) z wszystkimi wyżej wymienionymi danymi oprócz informacji o zmianie wersji PHP. Godzina 22:07 dostaję maila z informacją, że dostępna u mnie jest tylko jedna wersja PHP. Założyłem sobie konta w DirectAdminie dla podstawowego użytkownika. Sam serwer działa ok. Aplikacja internetowa teoretycznie jest wywoływana jedyny problem to połączenie z bazą danych i to, że nie skonfigurowano serwer według moich zaleceń. Dzień 5 - 21 października Okazuje się, że w PHP nie ma sterownika PDO_PGSQL umożliwiającego łączenie się z bazą danych. po zainstalowaniu mojej aplikacji internetowej na serwerze połączenie bazy danych wywala błąd. Administracja twierdzi, że wszystko jest ok. Wobec tego piszę jednolinijkowy kod PDO dla łączenie z bazą danych przez PDO_PGSQL i pojawia mi się błąd DRIVER NOT FOUND. Tak więc sterownik NIE JEST zainstalowany albo przynajmniej tak twierdzi PHP. Niezależnie od przyczyny SERWER NIE DZIAŁA POPRAWNIE. Drogą mailową administrator prosi mnie o hasło roota. ABSURD!! Takich rzeczy nie podaje się w mailach, bo jest to zwyczajnie niebezpieczne no ale co tam. Wysyłam. Godzina 15:21 administrator twierdzi, że kompiluje PHP ponownie. Sprawdzam. Nadal baza danych wywala błędy. CO WIĘCEJ. Podczas próby restartu serwera LiteSpeed system wywala błąd konfiguracji w plikach konfiguracyjnych. Z kolei po restarcie serwera system przestaje widzieć włąściwe katalogi z aplikacją. Pokazuje tylko info, że serwer został poprawnie zainstalowany. Efekt jest taki, że w DirectAdminie widzę konto mojego użytkownika. Widzę zaparkowaną domenę. Loguje sie do FTP poprawnie i widzę katalog z domeną. W środku WYŁĄCZNIE pliki z moją aplikacją internetową, żadnych śmieci w rodzaju index.html z info, ze serwer poprawnie zaisntalowany. Mimo to po wejściu na domenę serwer pokazuje domyślną szpaltę informacyjną. W tym momencie szlag mnie trafia do reszty. Dzień 6 - 22 października Zero kontaktu z administracją. Serwer nie działa. PDO_PGSQL brak, serwer nie łączy z bazą danych, brak zainstalowania konfiguracji. Godzina 13:05 dostaję maila z informacją, że administracja wycofuje się z instalacji dwóch wersji PHP i mam wybrać jedną. BRAK odpowiedzi na wszystkie zgłoszenia wysłane w dniu poprzednim. !!!!!!!!!!!!!!!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Kilkanaście niedotrzymanych deklaracji Niedotrzymywanie terminów Brak realnie porządnej czasowo obsługi technicznej Brak odpowiedzi na przesłane zgłoszenia techniczne Brak konfiguracji ustalonej przed dokonaniem płatności za serwer Seria kłamstwa i łgarstw Tydzień opóźnienia i serwer nadal nie działa poprawnie Brak reakcji na prośbę o podanie klucza do DirectAdmina bym SAM mógł sobie wszystko skonfigurować Hitme.net jest jedną z najgorszych serwerowni z jakimi miałem dotąd kontakt. Beznadziejna obsługa techniczna, która non stop KŁAMIE, a to jest rzecz najgorsza. Zapłaciłem za serwer i nie mogę z niego korzystać. Dlaczego? Bo obsługa techniczna realizuje inne zgłoszenia. A ja mam w nosie inne zgłoszenia. Zapłaciłem więc oczekuję udostępnienia usługi. Myślę nad zgłoszeniem przypadku do UOKiK bo z tego co widzę nie jestem sam. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaszub1136 109 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 (edytowany) Wcale bym się nie zdziwił gdybyś po tym poście dostał informację od hitme że serwer działa lub że na pw masz wysłać numery zgłoszeń bo i tak bywało Edytowano Październik 22, 2011 przez kaszub1136 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IQ Programmer 38 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 Sprawa jest już rozwiązana poprosilem o zwrot forsy i raczej zdania nie zmienię. Tak więc post zostaje a hitme niech szuka innych naiwniaków . 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 (edytowany) Hitme nie jest serwerownią Zgodzili się na zwrot $$? Edytowano Październik 22, 2011 przez Aimer (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IQ Programmer 38 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 Jak na razie to tak, a jeśli forsy nie zwrócą będą mieli bardzo duży problem pod kątem negatywnego PR w sieci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 §4 Rozwiązanie umowy 1. Rozwiązanie umowy lub zawieszenie wykonywania usługi przez HitMe.pl nie zwalnia Abonenta z obowiązku uiszczenia zaległych kwot wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę. 2. W przypadku nie przestrzegania przez abonenta warunków regulaminu, umowy lub innych przepisów prawnych, HitMe.pl ma prawo do zawieszenia usług świadczonych na rzecz abonenta i odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez zwrotu kosztów poniesionych przez abonenta. Łamanie zasad regulaminu jest niedopuszczalne. 3. W dniu rozwiązania umowy abonentowi zostaje odebrany dostęp do usług a jego dane przechowywane na serwerze zostają usunięte. 4. Rezygnacja Abonenta z usługi przed upływem jej ważności na jaki została usługa opłacona nie powoduje zwrotów kosztów ze strony HitMe.pl Nie wiem jak jest odnośnie reklamacji za złe działanie serwera... Ale nie chyba nie ma obowiązku wypłaty za tą usługę (nie znam Twojej sytuacji i tego co robiła firma). Warto przeczytać czasem regulamin firmy! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 Jeśli zamówił prywatnie to może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni, lub 3 miesięcy jeśli nie został o tym poinformowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.biznes-host.pl 121 Zgłoś post Napisano Październik 22, 2011 Jeśli zamówił prywatnie to może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni, lub 3 miesięcy jeśli nie został o tym poinformowany. Było już z milion razy OGRANICZENIA (Rozdział 2, art. 10.1 pkt 3. podpunkt 4.) Rozdział 2. Umowy zawierane na odległość Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstapić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. pkt 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle zwiazanych z jego osobą W praktyce odstąpienie od umowy ma zastosowanie do produktów produkowanego seryjnie, sprzedawanego "z magazynu", pod warunkiem że zamówienie nie było realizowane wg indywidualnych kryteriów Klienta. Nie można zamówić np strony www, prekonfigurowanego serwera itp i potem gdy się nie podoba odstąpić bo te rzeczy są ściśle związane z klientem - innymi słowy robione na zamówienie Gdyby tak było jak piszesz, to zamówiłbym u Ciebie domenę i po 5 dniach chciał zwrot pieniędzy bo mogę w ciągu 10 dni odstąpić.. Nie wyklucza to dochodzenia swoich praw za nie wywiązanie się z umowy, ale to zupełnie co innego niż hekko pisze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IQ Programmer 38 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2011 To ja mam do was chłopaki jedno pytanie :- ). Podczas rejestracji zamawiałem usługę, która się zowie VPS 128, czyli najprostsza wersja VPSa jaka być może do dyspozycji. Realnie więc umowa zakładała, że mam otrzymać na zamówienie produkt w postaci prekonfigurowanego VPSa 128. Koszt 39 zł za miesiąc i ta opłata została uiszczona. Pan M. obsuwał się z konfiguracją i w ramach RZEKOMEJ rekompensaty zaproponował przejście na szybszą maszynę, ALE co do tego przejścia nie była podpisywana żadna nowa umowa, nie akceptwałem oficjalnie regulaminu ani tym bardziej nie zlecałem tego w panelu zleceń itd. Co więcej teoretycznie miałem dopłacić 10 zł do różnicy między wybranym przeze mnie VPSem, a zaproponowanym przez hitme.net.pl. Nie dopłaciłem. Pan M. w jednym z maili napisał, że z tytułu czasu oczekiwania robić tego nie muszę. Jednakże nie była podpisywana żadna umowa / aneks na obniżenie kosztów serwera. Efekt o ile się nie mylę od strony prawnej jest taki, że umowa zawarta teoretycznie między mną, a hitme.net.pl dotyczy VPS 128, którego nigdy nie otrzymałem. Zamiast tego otrzymałem niepoprawnie skonfigurowaną wersję nowszego serwera. Czy prawo nie mówi w takich sytuacjach czegoś o tym? Gdybym dostał serwer poprawnie skonfigurowany rozumiem, że nie mam prawa odstąpić od umowy i żądać zwrotu kosztów. Ale jeżeli zamawiam stronę internetowa i jest ona wykonana nieprawidłowo lub nawet niezgodnie z zamówieniem mam pzecież prawo do odstąpienia od umowy ponieważ hitme.net.pl nie wywiązało się z umowy tzn. nie przygotowało działającej platformy. Inną sprawą byłby moment, w którym dostaję wszystko w komplecie. A na chwilę obecną efekt jest taki, że Pan M. zapewniając o swoim profesjonalizmie naciągnał mnie niczym zwykły pospolity naciągacz na kasę po czym nie zrealizował usługi, którą zapewniał udostępnic jeszcze tego samego dnia. Hitme.net.pl to zwykła firma krzak pozbawiona jakiegokoliwek szacunku woebc cudzego czasu, biznesu, cudzych klientów i przede wszystkim planów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2011 (edytowany) Od siebie dodam do wklejki Biznes-Hosta - nieco wyżej podpunktu czwartego jest jeszcze przydatny 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Czyli - nawet, jeśli to będzie hosting "pudełkowy", to jak zaczniesz go świadczyć za zgodą klienta przed upływem dziesięciu dni, to o zwrocie za poprawnie działającą usługę nie ma mowy. A jeśli usługa działa niepoprawnie... to w sumie jest to określone regulaminem. Który także może wykluczać żądania "pieniężne", a zapewniać np. przedłużenie ważności serwera o okres, w którym były awarie. A jak zaczniesz robić za dużo negatywnego pr, śmiecąc gdzie popadnie, jaka to firma jest zła, to cóż, zostaniesz po prostu potraktowany jako świr i nikt twoich postów (choćby niewiadomo jak prawdziwych) nie będzie traktował na serio... już tu taki jeden wiecznie niezadowolony był, ale wraz z czasem rozdmuchiwania swoich rzaluf i buluf jeszcze bardziej pogrążał, ale samego siebie... Ale jeżeli zamawiam stronę internetowa i jest ona wykonana nieprawidłowo lub nawet niezgodnie z zamówieniem mam pzecież prawo do odstąpienia od umowy ponieważ hitme.net.pl nie wywiązało się z umowy tzn. nie przygotowało działającej platformy. Twoim prawem jest domagać się realizacji zamówionej usługi i wywiązywania się z umowy. Ale to nie zwalnia cię z obowiązku realizacji "swojej" części umowy dot. np. odpłatności Jak coś jest niezgodne z zamówieniem, to wtedy przewidywana jest po prostu reklamacja danej usługi. Możesz w niej zawrzeć propozycję, jak załatwić sprawę, ale nie jest ona obligatoryjna dla usługodawcy. Szczególnie, gdy regulamin świadczenia usług wskazuje wyraźnie drogę postępowania reklamacyjnego: 1. HitMe.pl dołoży wszelkich starań aby utrzymać określone gwarancje które udzielana dla danej oferty. W przypadku niedotrzymania terminów (SLA dla danej usługi) i za brak możliwości dostępu do serwera z winy HitMe.pl, HitMe.pl zobowiązuje się do udzielanie rekompensaty w postaci przedłużenia usługi, o czas niedostępności usługi z winy HitMe.pl lub zgodnie z zawartą umową indywidualną między HitMe.pl a Usługobiorcą. 2. HitMe.pl zobowiązuje się do rekompensaty w postaci przedłużenia okresu dostępu o 1-miesiąc gdy przerwa w dostępie do usługi z winy HitMe.pl wyniesie ponad okres 1 dnia (24 godziny). Edytowano Październik 23, 2011 przez kafi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Październik 23, 2011 (edytowany) @www.biznes-host.pl, z jego opisu wygląda (pakiet DA 512 z http://hitme.net.pl/specjal.php za wspomniane 49 zł), że zamówił zwykły pakiet z oferty więc to co piszesz, nie obowiązuje. Jeżeli usługi mają konkretne parametry i klient może dokonać wyboru jednej spośród z nich to okoliczność, że zdecyduje się na wybór takich, a nie innych parametrów nie może być utożsamiany ze świadczeniem usług o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Usługa miałaby właściwości określone przez konsumenta, jeżeli zażądałby on realizacji usługi o nietypowych, specyficznych parametrach, nie mieszczących się w ramach oferowanych przez dostawcę usług. @kafi, W zasadzie ich regulamin nic nie mówi o tym terminie a więc ten punkt również nie może być ważny. Edytowano Październik 23, 2011 przez Hekko.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach