Skocz do zawartości

Polecane posty

Kolega pyta o serwer VPS, a Ty mu opowiadasz o serwerze współdzielonym tongue.gif

 

To miała być opinia na temat mojej usługi, a nie odpowiedź na post kolegi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ja mam od kilku miesięcy serwer VPS co prawda w budgetvps ale ta sama serwerownia i większego downa nie było daaawno. :) Uptime 50 dni (spokojnie 100 dni tylko z opłatą raz się spóźniłem) :)

 

Jakościowo nawet bardzo dobrze i zawsze polecam wszystkim tą firmę bo serwery mają naprawdę bardzo dobre!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba się zdecyduje, muszę wynieść się z poprzedniej firmy (SerweryDlaCiebie) i szukam podobnych parametrów do obecnych w podobnej cenie. Dlaczego by nie spróbować PL - boję się tylko żeby nie było tak jak poprzednio, gdzie VPS chodził jak krew z nosa - tyle że wtedy to był OpenVZ, a teraz celuję w XEN'a.

 

Ciekawe czy mi testu udzielą :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam od kilku miesięcy serwer VPS co prawda w budgetvps ale ta sama serwerownia i większego downa nie było daaawno. :) Uptime 50 dni (spokojnie 100 dni tylko z opłatą raz się spóźniłem) :)

 

Jakościowo nawet bardzo dobrze i zawsze polecam wszystkim tą firmę bo serwery mają naprawdę bardzo dobre!

 

Chyba jesteś ich ulubionym klientem...

http://www.webhostingtalk.pl/topic/20845-hitmepl-padlo/page__view__getlastpost - tu jakoś userzy twierdzą inaczej apropo padów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

hitme.png

 

Reply from 188.116.4.136: bytes=32 time=15ms TTL=56

Reply from 188.116.4.136: bytes=32 time=14ms TTL=56

Reply from 188.116.4.136: bytes=32 time=14ms TTL=56

Reply from 188.116.4.136: bytes=32 time=14ms TTL=56

 

 

1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.1.1

2 * * * Request timed out.

3 * * 24 ms war-r1.tpnet.pl [80.50.156.49]

4 9 ms 8 ms 8 ms 195.117.0.10

5 9 ms 8 ms 9 ms 80.50.131.178

6 10 ms 9 ms 10 ms 157.25.248.61

7 9 ms 9 ms 9 ms 157.25.248.94

8 15 ms 15 ms 15 ms gw-v13-gts.gdandc-2.v4.nephax.net [78.133.249.67

]

9 19 ms 14 ms 15 ms gw2-do-nephax2.hitme.net.pl [188.116.0.66]

10 15 ms 16 ms 15 ms vps11.hitme.net.pl [188.116.2.21]

11 15 ms 15 ms 15 ms s1.nda.waw.pl [188.116.4.136]

 

Trace complete.

 

Maszyna: 11

 

 

Coś jeszcze podać?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ich VPSa (budget) od stycznia i ogólnie jestem raczej na + jest tanio a serwer działa przyzwoicie.

Mają chyba problemy ze zliczaniem transferu bo znacznie przekraczam limit a jak do tej pory blokady nie uświadczyłem.

Co prawda Maszyna na której stoi mój VPS non stop zalicza restarty. Rekordowy uptime to 21 dni. Wynik mocno nędzny.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu

Mają chyba problemy ze zliczaniem transferu bo znacznie przekraczam limit a jak do tej pory blokady nie uświadczyłem.

 

Nie które firmy poprostu trochę przymykają oko :-) (Doświadczyłem tego w LinuxPL.com, a w Vihost to wiem z rozmowy :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja od hitme uciekam.

 

Support premium to jest mit - obiecywali odpowiedzi do kilku godzin, specjalne numery awaryjne, monitoring. Monitoring wlaczyli po dwoch tygodniach po 5ciu ticketach w supporcie, numerów awaryjnych nie dostałem, a odpowiedzi są po kilku dniach o ile w ogóle. A już nie mam siły do nich dzwonić- nie po to dopłacam 40% ceny do usługi, żeby jeszcze musieć się upominać telefonicznie o każdym zgłoszeniu do supportu.

 

Teraz stworzyli nową stronę i nowy system bilingowy - od ponad tygodnia nie przenieśli jeszcze mojego konta do nowego systemu. Dzisiaj w dodatku nie mogę się zalogować do systemu supportu, pięknie.

 

Od czterech tygodni staram się o przeniesienie vpsa na tego z oferty mocnych (już wtedy mi go proponowali ze względu na problemy z obecnym VPSem mimo, że nie był oficjalnie w ofercie). Trzy czy cztery razy słyszałem od nich, że "jutro mi udostępnią serwer". Oczywiście do tej pory się nie doczekałem, mimo, że przeniesienie im zajmuje niecałą godzinę (już raz przenosili mi vpsa, bo poprzednia maszyna była zbyt obciążona).

 

Nie wspominając już o przynajmniej kilku dłuższych padach webhostingu w przeciągu ostatniego miesiąca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja tez już nie mam takich samych pozytywnych opinii o tej firmie. Zamówiłem, opłaciłem, poprosiłem o przeniesienie serwisów z poprzedniego hostu tak jak w ofercie maja i czekałem 3 dni na odp, po czym spytali o dane do ftp które mogli sami wziąść z direct admina do którego dałem im dostęp. Opisałem im dokładnie co mają przenieść itp, a teraz się jeszcze mnie pyta o przeniesienie baz czy coś przenieść(pisałem to im 5 maili przedtem). No i się zdenerwowałem i w 20 minut wszystko sam spakowałem i przeniosłem....

 

Co do jakości działania to jak najbardziej mi odpowiada, na razie tylko 1 pad był, którego zresztą moi klienci na szczęście nie odczuli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Monitoring wlaczyli po dwoch tygodniach po 5ciu ticketach w supporcie

 

Może warto założyć jeden i nie spamować im ciągle o tym samym bo jak się zbierze 100 takich klientów to się nie dziwie że mają opóźnienia... Ewentualnie odświeżać stary ticket.

 

 

, numerów awaryjnych nie dostałem,

 

To jest akurat śmieszne...

 

Wchodzisz na: http://hitme.net.pl/kontakt.php

 

 

 

poza godzinami pracy biura - alarmowe:

530 630 021 lub 530 630 011

 

 

Teraz stworzyli nową stronę i nowy system bilingowy - od ponad tygodnia nie przenieśli jeszcze mojego konta do nowego systemu. Dzisiaj w dodatku nie mogę się zalogować do systemu supportu, pięknie.

 

Przecież jest możliwość zalogowania się do starego systemu tutaj: http://ssl.hitme.net.pl/ (podane było w mailu do userów - warto czytać mailing od biura)

 

 

 

Od czterech tygodni staram się o przeniesienie vpsa na tego z oferty mocnych (już wtedy mi go proponowali ze względu na problemy z obecnym VPSem mimo, że nie był oficjalnie w ofercie). Trzy czy cztery razy słyszałem od nich, że "jutro mi udostępnią serwer".

 

Trzeba było zażądać w tedy zwrotu pieniążków :P A nie po końcu umowy się wyprowadzasz z niczym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te kilka postów nie było po sobie. Przeważnie to było przypomnienie przy okazji, jako jakaś część innego posta, która zostawała całkowicie olana (monitoring mi niezbędny do życia nie był, ale jako, że za niego płaciłem, to prosiłem o jego zainstalowanie).

 

Jasne, o tamtych numerach wiem. Po prostu przed wykupieniem supportu premium, zostałem poinformowany, że dostanę numer alarmowy. Założyłem więc, że to będzie coś poza tymi wymienionymi i dostępnymi dla wszystkich:)

 

Do starego systemu bilingowego można się zalogować (napisałem tylko, że do nowego mnie nie przenieśli). Nie działa jedynie stary system supportu - błąd 403 (albo działa, ale link https://ssl.hitme.net.pl/support/index.php jest zły?). Rozgraniczyłem system bilingowy i system supportu.

 

No niestety, trzeba było żądać zwrotu pieniędzy, no ale nie mam doświadczenia z takimi sprawami i przeważnie sobie myślałem, że jeszcze dam im szansę. Zwłaszcza jak obiecują, że 'jutro' zrobią i wszystko będzie pięknie... Poza tym to nie jest temat "co trzeba zrobić, jak hosting się nie wywiązuje z obietnic" ale opinie o hitme.

 

 

Nie chcę wyjść na jakiegoś hejtera, bo póki wszystko działa to jest dobrze. Przed zakupem odpowiedzi na maile były przed upływem godziny. Po prostu system supportu jest fatalny nawet mimo dopłacania do opcji premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co robisz za adwokata hitme? Po co sie w ogóle udzielasz? Może też powinieneś uzupełnić profil firmy hmm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co robisz za adwokata hitme? Po co sie w ogóle udzielasz? Może też powinieneś uzupełnić profil firmy hmm?

 

Nie no, w porządku. Być może kilka rzeczy opisałem niezbyt jasno, dlatego dobrze, że Kolega dopytuje. Jeżeli komuś wszystko działa pięknie i nigdy nie miał problemów z jakąś firmą i ich usługami, to jest jasne, że będzie ich bronić. Fakt, że delikatnie zostałem zaatakowany, przez niezbyt dokładne przeczytanie mojego postu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Nie wiem po co robisz za adwokata hitme? Po co sie w ogóle udzielasz? Może też powinieneś uzupełnić profil firmy hmm?

 

Jeżeli utrzymywanie VPSa w tej firmie wymaga uzupełnienia profilu firmowego to ok :) Jeżeli nie to zostanie tak jak jest :)

 

Nie no, w porządku. Być może kilka rzeczy opisałem niezbyt jasno, dlatego dobrze, że Kolega dopytuje. Jeżeli komuś wszystko działa pięknie i nigdy nie miał problemów z jakąś firmą i ich usługami, to jest jasne, że będzie ich bronić. Fakt, że delikatnie zostałem zaatakowany, przez niezbyt dokładne przeczytanie mojego postu:)

 

Dziękuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Garreth wystarczy czytać maile od nas a wszystko byś wiedział i nie dziwię się, że znalazł się uczynny użytkownik i podirytowany zaczął Ci odpowiadać.

Jednak zadaj sobie pytanie czy to miejsce jest odpowiednie dla Twoich postów.

Nadal wszystkie maile supportowe są aktualne, zgłoszenia można wysyłać poprzez linka pomoc techniczna na głównej stronie, stary billing jest cały czas aktualny i o tym również informowaliśmy. Naszych obecnych klientów po przeniesieniu do nowego panelu billingowego będziemy informować (jednak o tym wszystkim już pisaliśmy).

Proszę wypatrywać na dniach kolejnych zmian i promocji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Współczuje hostingom które maja takich klientów (patrz: Garreth )

 

Ja miałem styczność około 2 lata temu z hitme.net.pl - przez 2 miesiace vps chodził bez zarzutów - poźniej były okolo 2 tygodnie w których na moich serwerach CSa nie dało sie zagrać... Jak nie padał serwer to odczuwałem jakby maszyna byla zapchana... Pisalem kilka maili ale podobno jakies problemy byly - po 2 tygodniach wszystko wróciło do normy, kase zwrócili.

 

Ogólnie podsumowując na 4+ zasługuje ta firma,

Pozdrawiam!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mam u nich najtańszy pakiet z oferty kont współdzielonych. Używam tylko z rzadka na różne testy itd.

Kiedyś było ok, konto długo leżało bezużyteczne, ostatnio nieco znowu na nim testowałem i stwierdzam, że nie było dnia, w którym nie dałoby się odczuwać wolnego działania, zarówno generowania jak i samego łączenia się (tak samo kwestia łączenia się z cPanelem). Ostatecznie obecnie dla mnie nawet na testy się nie nadaje...

 

Oczywiście to może być tylko jednostkowy przykład, w tickety do supportu się nie bawię bo raz, że to tylko na testy, dwa, że nie chce mi się pisać po kilka razy i irytować brakiem odpowiedzi.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tares

Mam wykupiony hosting. Niedawno po raz pierwszy miałem okazję skorzystać z pomocy technicznej Hitme.pl i niestety nie jest najlepiej. Mija już 48 godzin od ostatniej wiadomości przesłanej z mojej strony, a reakcji nie ma.... Jeżeli są jakieś trudności z rozwiązaniem problemu wypadałoby poinformować o tym klienta. Dobrze, że wykupiłem półroczny abonament... niestety będę musiał rozpatrzyć zmianę dostawcy usług hostingowych bo kontakt z pomocą techniczną to według mnie jedno z najważniejszych kryteriów oceny firm hostingowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tares

Mija już czwarta doba od ostatniej wiadomości z mojej strony i nic... żadnego odzewu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

To może warto tam zadzwonić?

 

Czemu wy nigdy nie używać innych form kontaktu? Jeżeli nie ma odpowiedzi na maila/ticket to może warto użyć innego sposobu kontaktu?

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×