BarMleczny 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2010 Chłopaki jakby się odblokowali coraz częściej SUPPORT ONLINE usługi na dobrym poziomie POLECAM ! Musiałem zrobić screen Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
goompas 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2010 Support online widzialem juz raz czy dwa a mam vpsa od 30.04.2010. Od tego tez czasu czekam na directadmina i jak do tej pory sie nie doczekalem. Mimo od prawie tygodnia otwartego zgloszenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2010 30.04.2010 najdmen@najdmen-d630:~$ date nie, 11 kwi 2010, 08:25:11 CEST Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2010 Support online widzialem juz raz czy dwa a mam vpsa od 30.04.2010. Od tego tez czasu czekam na directadmina i jak do tej pory sie nie doczekalem. Mimo od prawie tygodnia otwartego zgloszenia. Jeśli utworzył Pan zgłoszenie uprzejmie proszę o podanie jego numeru na PW. Sprawdzę sprawę. Co do "odblokowania się" każdy z klientów na pewno zauważył duże zmiany. Od czasu odpowiedzi na zgłoszenia, przez wprowadzenie produkcyjnie IPv6 i dodanie do oferty serwerów HVM charakteryzujących się pełną wirtualizacją, gdzie klient samodzielnie instaluje system operacyjny z obrazu ISO i ma możliwość kompilacji własnego kernela. Cały czas pracujemy nad kolejnymi dużymi pozytywnymi zmianami, które zostaną wdrożone już niebawem. Jak Państwo zapewne zauważyli znacznej zmianie (na lepsze oczywiście) uległa nasza oferta. Zapraszam do zapoznania się z nią na stronie HitMe.net.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Michal86 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 20, 2010 a czy mógłby Pan w końcu odpisać na emaila w sprawie przeniesienia na VPS? musiałem to tu napisać dlatego, bo wysyłam codziennie od 5 dni po conajmniej 2 emaile i nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi. Niewiem czy Pan mnie olewa, albo sie Panu nie chce tego zrobić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
orinek 0 Zgłoś post Napisano Maj 4, 2010 Ja niestety zakupiłem VPSa jakiś czas temu no i nie działa mi tak jak powinien - w panelu mam cały czas Status: brak odpowiedzi, ani zalogować się na serwer z konsoli panelu ani przez putty. Próbowałem resetować, reinstalować i tak niestety nic z tego. 19zł. w błoto rzucone, ale wiem, że nie przedłużę usługi w tej firmie... Pisałem z tym problemem maila, ale widocznie wychodza z założenia, że jeżeli nie wykupiłem VPSa z planu Managed to oznacza, że nie muszą pomagać klientowi... Zrzut pokazuje wyraźnie na czerwono Status: Brak odpowiedzi* Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2010 Pewnie jak zwykle, Pan Marek odezwie sie na forum (to w jego stylu by świadczyć support właśnie tu) i poprosi cie o kontakt PW. Także kwestia czasu :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
orinek 0 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2010 Pewnie jak zwykle, Pan Marek odezwie sie na forum (to w jego stylu by świadczyć support właśnie tu) i poprosi cie o kontakt PW. Także kwestia czasu :-) To dziękuję za taki support - VPSa mam zamiar używać, gdyż stawiam nowy serwis internetowy, a zarówno ja, jak i współpracownicy nie mamy czasu by czekać, aż łaskawie ktoś z BOK Hitme.net.pl odpowie czy na maila, czy tu (czyt: na forum). Pozdrawiam więc hitme i innych "hostingowców", którzy mają za nic klientów i ich problemy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
goompas 0 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2010 A zbootowales vpas? Masz tez cos takiego jak konsola awaryjna, warto skorzystac. Ja mam tam vpsa od miesiaca, ale na nic nie moge narzekac. W ciagu tego miesiaca nie mialem ani jednej awarii. Prawda niestety, ze zlapac kontak jest czasami ciezko, ale jak juz sie uda mozna liczyc na pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Maj 7, 2010 Ja przeniosłem się z usługi budżetowej do HitMe, hmm i muszę napisać, że jestem niesamowicie mile zaskoczony. Na prawdę czuć różnicę w wydajności, w trasach z / do serwera. Co do kontaktu, jeśli nie zadaje się pytać typu: 'A po co to jest?' to odpowiadają szybko i treściwie, każdą 'pierdółkę' da się załatwić. Na infolinii albo p. Marek albo p. Dominik odbierają i trafiło mi się tylko raz, żeby nikt nie odebrał. Taka moja opinia. @orinek, na prawdę włączałeś VPSa i nic? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
orinek 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2010 By nie było jakichkolwiek złudzeń, zalogowałem się i uruchomiłem VPSa (zrzut z logów) - w międzyczasie tylko przeinstalowałem system na Ubuntu: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Weles 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2011 Witam. Moja opinia nt. tej firmy jest jak najbardziej pozytywna. Korzystam z ich usług od 3 miesięcy, i złego słowa o tej firmie powiedzieć nie mogę. -Prawdziwy support, pomagał mi nawet w sprawach w których nie musiał nawet przykładać ręki, dodatkowo indywidualne podejście -Niezawodność w działaniu ich usług, w ciągu 1 miesiąca może parę razy zdarzyły się jakieś pady, na parenaście minut -Poza tym, całej reszty opisywać nie muszę, bo po prostu same +, a panel administracyjny (zwłaszcza RevDNS) jest poprostu zaje****y! Jedyne co w obecnym czasie mi przeszkadzało, to drogie ceny, więc zakupiłem serwer z 2x lepszymi parametrami za tę samą ceną i stwierdzam że nie było warto! A o to co u konkurencji w której kupiłem serwer.. -Support niestety nie reaguje -Serwer dzisiaj cały dzień mi nie działa, i nikt nie odpowiada na Zgłoszenia, dodatkowo wcześniej też wiele padów -Panelu administracyjnego wgl. NIE MA Dlatego z czystym sercem, jak najbardziej polecam u sługi firmy Hitme. U takiej firmy korzystać z usług, to czysta przyjemność! Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2011 mam vps od listopada czyli kilka miechow dzialalo bez zarzutu 1 lipca padło na tydzien w polowie lipca zwieszalo, poprawili jakiś parametr dziś pad na ok. 15minut hmm... miesiąc urlopowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2011 Napisze to samo co w poprzednim wątku: Może poproś o przeniesienie na inną maszynę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2011 (edytowany) dziś sami to zaproponowali po dzisiejszym padzie, w sumie dziwna metoda ;P Edytowano Lipiec 29, 2011 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2011 Czemu dziwna metoda? Przeniosą klientów, serwery VPS albo się odetkają albo będą inaczej rozwiązywać problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2011 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2011 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 (edytowany) del Edytowano Styczeń 12, 2015 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Słyszałem że za trzecim postem pod rząd pojedynczego fanboya zupełnie upada jego wiarygodność. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2011 Słyszałem że za trzecim postem pod rząd pojedynczego fanboya zupełnie upada jego wiarygodność. Żołnierz marka... jeden z wielu na tym forum. W moim mniemaniu wygląda to strasznie słabo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Portek 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2011 Pytanie do obecnych klientów, jestem zainteresowany ofertą VPS Xen 512, jak prezentuje się jakościowo ta usługa? Na jakim poziomie stoi support - poradzę sobie z problemami, acz miło by było nie zostać na lodzie w razie jakichś problemów z którymi się jeszcze nie spotkałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2011 (edytowany) Mam konto hostingowe w Hitme od roku. Ogólnie OK, ale ostatnio były małe problemy - a to baza siadła, a to godzina jakaś godzina z kosmosu się wzięła po atakach na serwer, a to jakaś mała przerwa w działaniu. Ostatnio coś grzebali w PHP i siadła mi strona na 15h (siadła wieczorem). Support odpisuje mi w miarę szybko. No i wprowadzili HostBilla... Edytowano Sierpień 26, 2011 przez Dawid Sz. (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2011 Kolega pyta o serwer VPS, a Ty mu opowiadasz o serwerze współdzielonym Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mSurf.eu Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2011 (edytowany) Kolega pyta o serwer VPS, a Ty mu opowiadasz o serwerze współdzielonym A dlaczego nie może swojej opinii wytaźić? Tylko na zapytanie trzeba odpowiadać czy można też od siebie coś? Edytowano Sierpień 26, 2011 przez mSurf.eu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach