scz 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2008 NIGDY się nie kupuje od pośrednika i tyle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Noone 19 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2008 Mtransfer to nie pośrednik tylko bezpośrednia płatność. Chyba że jakieś głupoty gadam od rana bo czegoś nie zauważyłem w poprzednich postach;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
scz 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2008 ovh.pl to pośrednik ovh.fr i tyle a te problemy z płatnościami to tylko i wyłącznie mają doprowadzić do płacenia za kilka miesięcy w góry aby ovh.pl miał więcej pieniążków. A wszelkie gadanie, że OVH.pl to autoryzowany partner i tak dalej to i tak nie zmienia faktu że to pośrednik a ma to tylko i wyłącznie spowodować zaufanie dla klientów mtransfer to pośrednik płatności. Tak jak PayPal Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2008 mtransfer to pośrednik płatności. Tak jak PayPal Raczej nie... mTransfer to usługa mBanku pozwalająca na szybkie generowanie przelewów online, ale pośrednicy ją wykorzystują w swoich płatnościach (paypal, dotpay i inni). EDIT: http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/...ONTO/mtransfer/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
scz 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2008 mbank to najgorszy bank jaki widziałem - NIGDY nie założę tam konta! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrio 6 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2008 mbank to najgorszy bank jaki widziałem - NIGDY nie założę tam konta! Ok, a co to ma do tematu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 Mala opowiesc o "SLA 4h" w OVH. Wczoraj o 14 na jednym z serwerow, ktorymi sie opiekuje pada dysk w RAID1. W dmesgu tona komunikatow, w statystykach macierzy widac, ze jeden dysk nie dziala, system plikow w readonly itp symptomy problemów. No to czas na maila do OVH. I co? Support kaze uruchomic serwer w trybie rescue i wykonac testy sprzetu przez menagera OVH . No nic, z supportem sie przeciez nie dyskutuje, wiedza co robia, pewnie dla zabawy sfabrykowalem logi.. Testy zostaly wiec wykonane, wyniki wyslane i dysk czeka na wymiane od godziny 17. Ciekawe czy kaza zamowic nowy serwer i przeniesc dane czy moze jeszcze jednak uda im sie wykonac ta operacje.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 Najgorsze jest to, że oni tylko i wyłącznie biorą pod uwagę logi z ich systemu diagnostycznego. Każą sobie udowadniać, że mają awarię. Wszystkie inne "wyplute" przez diagnostykę właściciela rzeczy nie wnoszą nic do sprawy wg ich pojęcia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrick Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 patryk: a zgłosiłeś interwencje do Francji ? Miałem podobną sytuacje, i też to trwało kilka godzin. Ale głównie przez to, że odpowiadali po godzinie ponad... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 patrick: tak, jest otwarte "globalne zgłoszenie", ale ogólnie procedura sprawdzenia sprzętu jest tam chyba taka sama . Najszybciej pewnie zareaguja jak sie zrobi "shutdown -h now", bo wtedy ich wspanialy ping monitor wysle im info, ze cos padlo .. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrick Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 hmmm no tak. Czas oczekiwania jest straszny, do mnie po tym czasie napisała Pani czy mogą w tej chwili wymienić uszkodzony dysk. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 Mala opowiesc o "SLA 4h" w OVH. Wczoraj o 14 na jednym z serwerow, ktorymi sie opiekuje pada dysk w RAID1. W dmesgu tona komunikatow, w statystykach macierzy widac, ze jeden dysk nie dziala, system plikow w readonly itp symptomy problemów. Patryk daj znać jak skoczył się ten problem. Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Trans 0 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 Wie ktoś ile trwa reinstalacja systemu z Debiana na Windows? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Linux 0 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 A to już się tak da? Zawsze myślałem że albo zamawiasz windows i masz do końca windows albo linuksa i nie możesz zmienić na OS z rodzin systemu shitsoft? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 ednet: jakoś koło 16 po ponagleniu zapytali czy mogą wymienić dysk, niecałą godzinę później wstawili nowy i macierz zaczęła się odbudowywać. Jakby nie można było tak od razu.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 ednet: jakoś koło 16 po ponagleniu zapytali czy mogą wymienić dysk, niecałą godzinę później wstawili nowy i macierz zaczęła się odbudowywać. Jakby nie można było tak od razu.. czyli ponad dobę serwer nie działał??? Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 Serwer jak najbardziej dzialal - nie dzialal tylko jeden dysk z macierzy RAID1 i dla dobra sprawy wszystko zablokowalo sie domyslnie w readonly, zeby nie bylo szkod. OVH jednak zamiast minimalizowac downtime, czyli po zgloszeniu problemu od razu wylaczyc serwer, podmienic wadliwy dysk i odpalic serwer ponownie by zmiescic sie w swoim SLA, kazalo marnowac czas na wykonanie testow HW co wiazalo sie z przelaczeniem serwera w rescue mode i odcieciem dostepu do niego, a po zgloszeniu jego wynikow jakby zapomnieli o sprawie. Po ponagleniu wszystko w 2h zostalo zalatwione. Nie mam pojecia po co te skomplikowane procedury.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2008 Serwer jak najbardziej dzialal - nie dzialal tylko jeden dysk z macierzy RAID1 i dla dobra sprawy wszystko zablokowalo sie domyslnie w readonly, zeby nie bylo szkod. dzieki za info, juz myslalem ze caly serwer nie dzialal. Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hamurabii 0 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2008 Z takich ciekawostek, zobaczcie nową sytuację na OVH. Nie wiem oczywiście ile zostało wymoderowane ale powiem, że interesujące. W skrócie dostali Ddosa i ovh wymówiło im umowę He... http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=8243 oles@ovh.net > Często byłem na wagarach na angielskim, nigdy nie pozno zeby sie naczac uczyc. w polski tez. bo czuc od ciebie "polski z obory" na 2000km. OVH traci w oczach swoją renomę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Koniu_ 0 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2008 No, no no. Powiem szczerze że naprawdę "OVH traci w oczach swoją renomę" boje się że mi zaraz też wyłączą serwer. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Balon 0 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2008 Ano. Ten temat został założony przeze mnie. Mój serwer został zaatakowany przez nieznajome mi osoby - DoS. Ruch przychodzący dochodził do 85mbit/s. Napisałem od razu po ataku do Olesa z ovh.net i supportu ovh.pl, na dodatek otworzyłem ticketa w systemie. Mimo tego wszystkiego, mimo nocy niepewności co do stanu serwera z rana pani Dominika instruuje mnie co i jak powinienem teraz zrobić. Robię wszystko wg. jej zaleceń i i tak nic nie działa. Pod wieczór zakładam temat na forum po czym Oles informuje mnie, że zrywają ze mną umowę. Nie przysłali mi ani danych do backupu ani nie mają zamiaru zwrócić mi pieniędzy, które wpłaciłem im kilka dni temu. Kiedy napisałem o sądzie Oles napisał mi: > Pańskie linki do mojego backupu nie doszły. Czekam na zwrot pieniędzy> inaczej sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów. bez problemu. czekamy. Otóż oni mi zarzucają niestosowanie się do zasad, gdy to teoretycznie oni pierwsi nie dostosowali się do swoich zasad nie interweniując na moje zgłoszenie na temat ataku. Gdyby to zrobili, nie byłoby sprawy. ARTYKUŁ 8Zobowiązania OVH 8.3. Bezzwłocznie interweniować na żądanie Klienta w przypadku wadliwego funkcjonowania serwera nie związanego z niewłaściwym użytkowaniem serwera przez Klienta. Jak widać w temacie Oles świeci ignorancją, egoizmem i chamstwem. Co o tym sądzicie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czoobek 0 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2008 oles@ovh.net> Często byłem na wagarach na angielskim, nigdy nie pozno zeby sie naczac uczyc. w polski tez. bo czuc od ciebie "polski z obory" na 2000km. Albo mu na mózg padło, albo translator mu sie wykrzaczyl, tak czy siak doklada facet do pieca coraz bardziej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
err 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2008 http://forum.ovh.pl/showpost.php?p=39470&postcount=48 kolejny absurd ovh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mario1973 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2008 Jak widać w temacie Oles świeci ignorancją, egoizmem i chamstwem. Co o tym sądzicie? Tak popieprzonej firmy nie widziałem. A może popieprzonej sytuacji, w której jakiś jeden Oleś reprezentuje kilkadziesiąt tysięcy serwerów.....kim do cholery jest ten Oleś ? trudno, zabieraj zabawki i wytaczaj proces - jak napisałem na forum ovh chętnie złoże dotację na Twoją sprawę. Problem jest taki, że te barany miały pełno bezpodstawnych pogróżek sądami i mają wszystko w dupie, bo to były pogróżki tylko..... Dlatego powinieneś sprawę doprowadzić do końca. M Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jurdziol 0 Zgłoś post Napisano Październik 14, 2008 Az sie to w glowie nie miesci. Ktos zlosliwie pusci atak i out. Poki co mam w dwa kumsufi, chce wziasc dwa wieksze serwer i powaznie sie zastanawiam czy ryzykowac niska cene (szczegolnie po wejsciu oferty 150€ za 100mbit a chodzi o streaming) dla ewentualnych problemow jak ktos sie bedzie chcial odgryzc na 'firmie', poniewaz jaki to problem ddosa puscic.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach