dusker 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 Witam, w az.pl mam kilkanascie domen, i dzisiaj rano przyszly do mnie 3 maile odnosnie 3ch moich domen o tresci "domena xxx.xxx wygasla, masz ostatnia szanse na przedluzenie jej, prosimy o wplate itd". wszystko ok, tylko z jednym wyjatkiem, wszystkie moje domeny sa wazne przez nastepne 6-8 miesiecy... phishing to nie byl... zadzwonilem do az.pl i mila pani poinformowala mnie ze jest jej bardzo przykro ale dzisiaj w nocy wyslali dosc duzo podobnych maili do swoich klientow:) macie podobnie? rewelacja. ciekawy jestem ile osob pod presja maila przedluzylo domeny u nich. pozdr pt Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
P.C. 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 macie podobnie?pt Potwierdzam - wystosowałem do nich już odpowiednie pisemko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hamurabii 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 ja również dostałem. Domenę mam jeszcze ważną 11 miesięcy. Parodia WAŻNA WIADOMOŚĆ O ODNOWIENIU WYGASŁEJ DOMENY! 2008-03-20 Drogi ______________, Uwaga! Domena _____.pl wygasła. Wykorzystaj ostatnią szansę na jej odnowienie! Tylko teraz masz szansę odnowić domenę za co od frimy Az.pl otrzymasz prezent w postaci 10% rabatu na odnowienie obsługiwanego przez Ciebie konta hostingowego! W celu skorzystania z tej rewelacyjnej oferty prosimy o zastosowanie się do poniższej, krótkiej instrukcji. Kolejne kroki: a) opłacenie odnowienia domeny wysłanie potwierdzenia płatności na adres: odnowienia@az.pl lub faksem: +48.91-424-37-99 c) podanie loginu użytkowanego konta hostingowego celem jego odnowienia z rabatem 10% Prosimy o jak najszybsze dokonanie przelewu, ponieważ zrealizowanie odnowienia domeny a także przedłużenia konta hostingowego z 10% rabatem nastąpi po otrzymaniu potwierdzenia wpływu środków finansowych. Warunkiem skorzystania z rabatu na odnowienie konta hostingowego otrzymanego po przedłużeniu domeny, jest oprócz dokonania płatności za odnownienie domeny, również wysłanie maila na adres: odnowienia@az.pl z podaniem loginu konta hostingowego, które ma zostać przedłużone z rabatem 10% i dołączenie treści maila wysłanego od firmy Az.pl z propozycją rabatu. Jako załącznik przesyłamy oryginał‚ faktury Pro Forma. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty prześlemy Państwu fakturę VAT. Dokonaj wpłaty wybierając swój bank i klikając na jego logo. Gwarantujemy całkowicie bezpieczne płatności w sieci Internet. Po pozytywnym rozliczeniu transakcji zrealizujemy zamówienie i wyślemy potwierdzenie pocztą elektroniczną. Przelew tradycyjny lub przedłużenie w panelu Az.pl Spółka Jawna Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa ul. Sosnowa 6a, 71-468 Szczecin WBK S.A. O/Szczecin Nr 90 1090 1492 0000 0000 4900 8579 Jako tytuł wpłaty prosimy wpisać: _________ Przedłużenie domeny w Panelu Klienta to tylko minuta! Po zalogowaniu się do Panelu Klienta, domeny możesz przedłużyć poprzez wybranie opcji "przedłużenie" na liście domen polskich, zagranicznych, globalnych lub na liście domen europejskich w zależności od rozszerzenia domeny. W celu zalogowania się do Panelu Klienta wystarczy na stronie www.az.pl wpisać numer ID, nazwę domeny lub też adres email oraz hasło do Panelu Klienta. Hasło zostało wygenerowane i wysłane drogą mailową podczas zakładania Panelu Klienta w mailu o temacie: "Aktywacja Klienta" na adres email podany w zamówieniu. Usługi mogą być przedłużone w Panelu Klienta, gdy saldo Twojego Panelu jest wystarczające. Jeśli nie posiadasz wystarczających środków, prosimy o zasilenie Panelu Partnerskiego poprzez wybranie jednego z linków w dziale "Finanse", przykładowo: "Zasil konto kartą kredytową" lub "Zasil przez Dotpay". W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, zawsze służymy pomocą i serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszą firmą. Kontakt telefoniczny jest możliwy za pomocą Infolinii - Dział Domen 0 801 080 031, Dział Techniczny 0 801 080 032 lub pod numerem telefonu +48 91 424 37 80. Kontakt mailowy pod adresem: bok@az.pl. Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.az.pl. Z poważaniem, Biuro Obsługi Klienta Az.pl Spółka Jawna tel.: (91) 4243780 fax: (91) 4243799 ul. Sosnowa 6a 71-468 Szczecin Polska Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sarek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 ej no co to ma znaczyc? domeny kupione tydzien temu mi wygasły. Jakim prawem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yagadoor 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 Już sie Az.pl ogarnęło: W dniu dzisiejszym nastąpił błąd w notyfikacjach wygasłych domen. Błąd polegał na wygenerowaniu błędnej daty wygasłej domeny. W zwiazku z powyższym otrzymali Państwo błędny email za który serdecznie przepraszamy. pozdrawiamy serdecznie Az.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
P.C. 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 Do mnie jeszcze taka informacja nie dotarła.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 do mnie takze ta "pechowa" wiadomosc dotarla, (juz wspomnialem o tym w innym watku), mimo przeprosin nadal podtrzymuje moja opinie: AZ.PL MOWIE STANOWCZO NIE Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 ..i wychodzi na moje odnośnie usług AZ heh tja.. ciekawe, czy zwrócą kasę ludziom, którzy "omyłkowo" opłacili heh firma się wali, to łapią się tanich sztuczek w stylu Lerkins Group.. heh bo jeśli to nie było celowe, to.. tym bardziej jakość AZ już pada na łeb, na szyję... teraz nawet wewnątrz u siebie mają problemy.. heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
P.C. 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 Do mnie jeszcze taka informacja nie dotarła.. Chodzi o maila z wyjaśnieniami - bo spamu przyszło dosyć dużo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Z. 1 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 Potwierdzam. Takze dostalem takiego maila. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 U mnie mail dotyczył wszystkich domen w panelu. Dzwoniłem przed 8 i jeszcze nikt nie odbierał. Przy ponownym sprawdzeniu maila 2h później mail wyjaśniający. Osobiście jakichś większych problemów z az.pl nie mam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad.K 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 Wpadka była, to fakt, ale dobrze że dość szybko zareagowali i wysłali wyjaśnienie. Żaden system nie jest idealny, choć w takich modułach jak modyfikacja o wygaśnięciu nie powinno być błędów, szczególnie że może to wywołać ogólną panikę pośród klientów. Tak czy owak planuję nadal korzystać z az.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 a moze warto podejsc do sprawy tak: oni specjalnie ta wiadomosc wyslali, ale zobaczyli ze spora ilosc osob sie "oburzyla" wiec udaja ze to byl blad i przepraszaja jakos nie chce mi sie wierzyc w takie pomylki, raczej znajac nachalna polityke tej firmy stawiam na to ze to ich kolejna planowana zagrywka :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2008 Tym bardziej, że duża część osób od ręki zapłaciła w strachu przez utratą swoich domen :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
anglik 0 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2008 Ti, ti, ti bobasku. Wiecie azeciaki czym mogą sie skończyc takie maile (błędy?)? Nagłym wzrostem ciśnienia oraz pozbawionymi kontroli odruchami. Takie odruchy mogą byc niebezpieczne dla domowników, mieszkających z domeniarzem pod jednym dachem. Do tego dochodzi sprzęt na którym się pracuje. Całe szczęście że szybko doszły sprostowania i wyjaśnienia. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach