Skocz do zawartości
dusker

Az.pl - zmuszanie do przedluzania domen - dzisiejszy mail

Polecane posty

Witam,

 

w az.pl mam kilkanascie domen, i dzisiaj rano przyszly do mnie 3 maile odnosnie 3ch moich domen o tresci "domena xxx.xxx wygasla, masz ostatnia szanse na przedluzenie jej, prosimy o wplate itd". wszystko ok, tylko z jednym wyjatkiem, wszystkie moje domeny sa wazne przez nastepne 6-8 miesiecy... phishing to nie byl... zadzwonilem do az.pl i mila pani poinformowala mnie ze jest jej bardzo przykro ale dzisiaj w nocy wyslali dosc duzo podobnych maili do swoich klientow:)

macie podobnie?

rewelacja. ciekawy jestem ile osob pod presja maila przedluzylo domeny u nich.

 

 

pozdr

pt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macie podobnie?

pt

 

Potwierdzam - wystosowałem do nich już odpowiednie pisemko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja również dostałem. Domenę mam jeszcze ważną 11 miesięcy. Parodia

 

WAŻNA WIADOMOŚĆ O ODNOWIENIU WYGASŁEJ DOMENY!

 

2008-03-20

Drogi ______________,

Uwaga! Domena _____.pl wygasła. Wykorzystaj ostatnią szansę na jej odnowienie!

 

Tylko teraz masz szansę odnowić domenę za co od frimy Az.pl otrzymasz prezent w postaci 10% rabatu na odnowienie obsługiwanego przez Ciebie konta hostingowego!

 

W celu skorzystania z tej rewelacyjnej oferty prosimy o zastosowanie się do poniższej, krótkiej instrukcji.

 

Kolejne kroki:

 

a) opłacenie odnowienia domeny

 

;) wysłanie potwierdzenia płatności na adres: odnowienia@az.pl lub faksem: +48.91-424-37-99

 

c) podanie loginu użytkowanego konta hostingowego celem jego odnowienia z rabatem 10%

 

Prosimy o jak najszybsze dokonanie przelewu, ponieważ zrealizowanie odnowienia domeny a także przedłużenia konta hostingowego z 10% rabatem nastąpi po otrzymaniu potwierdzenia wpływu środków finansowych.

 

Warunkiem skorzystania z rabatu na odnowienie konta hostingowego otrzymanego po przedłużeniu domeny, jest oprócz dokonania płatności za odnownienie domeny, również wysłanie maila na adres: odnowienia@az.pl z podaniem loginu konta hostingowego, które ma zostać przedłużone z rabatem 10% i dołączenie treści maila wysłanego od firmy Az.pl z propozycją rabatu.

 

Jako załącznik przesyłamy oryginał‚ faktury Pro Forma. Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty prześlemy Państwu fakturę VAT.

 

Dokonaj wpłaty wybierając swój bank i klikając na jego logo.

Gwarantujemy całkowicie bezpieczne płatności w sieci Internet.

Po pozytywnym rozliczeniu transakcji zrealizujemy zamówienie i wyślemy potwierdzenie pocztą

elektroniczną.

 

 

 

 

Przelew tradycyjny lub przedłużenie w panelu

Az.pl Spółka Jawna Albert Jerka, Andrzej Kostrzewa

ul. Sosnowa 6a, 71-468 Szczecin

WBK S.A. O/Szczecin Nr 90 1090 1492 0000 0000 4900 8579

Jako tytuł wpłaty prosimy wpisać: _________

 

Przedłużenie domeny w Panelu Klienta to tylko minuta!

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta, domeny możesz przedłużyć poprzez wybranie opcji "przedłużenie" na liście domen polskich, zagranicznych, globalnych lub na liście domen europejskich w zależności od rozszerzenia domeny.

 

W celu zalogowania się do Panelu Klienta wystarczy na stronie www.az.pl wpisać numer ID, nazwę domeny lub też adres email oraz hasło do Panelu Klienta.

 

Hasło zostało wygenerowane i wysłane drogą mailową podczas zakładania Panelu Klienta w mailu o temacie: "Aktywacja Klienta" na adres email podany w zamówieniu.

 

Usługi mogą być przedłużone w Panelu Klienta, gdy saldo Twojego Panelu jest wystarczające.

Jeśli nie posiadasz wystarczających środków, prosimy o zasilenie Panelu Partnerskiego poprzez

wybranie jednego z linków w dziale "Finanse", przykładowo:

"Zasil konto kartą kredytową" lub "Zasil przez Dotpay".

W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, zawsze służymy pomocą i serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszą firmą. Kontakt telefoniczny jest możliwy za pomocą Infolinii - Dział Domen 0 801 080 031, Dział Techniczny 0 801 080 032 lub pod numerem telefonu +48 91 424 37 80. Kontakt mailowy pod adresem: bok@az.pl. Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.az.pl.

 

Z poważaniem,

Biuro Obsługi Klienta Az.pl Spółka Jawna

tel.: (91) 4243780

fax: (91) 4243799

ul. Sosnowa 6a

71-468 Szczecin

Polska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już sie Az.pl ogarnęło:

 

W dniu dzisiejszym nastąpił błąd w notyfikacjach wygasłych domen. Błąd polegał na wygenerowaniu błędnej daty wygasłej domeny. W zwiazku z powyższym otrzymali Państwo błędny email za który serdecznie przepraszamy.

 

pozdrawiamy serdecznie

Az.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do mnie jeszcze taka informacja nie dotarła..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do mnie takze ta "pechowa" wiadomosc dotarla, (juz wspomnialem o tym w innym watku),

mimo przeprosin nadal podtrzymuje moja opinie: AZ.PL MOWIE STANOWCZO NIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

..i wychodzi na moje odnośnie usług AZ ;) heh

 

tja.. ciekawe, czy zwrócą kasę ludziom, którzy "omyłkowo" opłacili heh

 

firma się wali, to łapią się tanich sztuczek w stylu Lerkins Group.. heh

bo jeśli to nie było celowe, to.. tym bardziej jakość AZ już pada na łeb, na szyję... teraz nawet wewnątrz u siebie mają problemy.. heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Do mnie jeszcze taka informacja nie dotarła..

Chodzi o maila z wyjaśnieniami - bo spamu przyszło dosyć dużo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

U mnie mail dotyczył wszystkich domen w panelu. Dzwoniłem przed 8 i jeszcze nikt nie odbierał. Przy ponownym sprawdzeniu maila 2h później mail wyjaśniający.

 

Osobiście jakichś większych problemów z az.pl nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wpadka była, to fakt, ale dobrze że dość szybko zareagowali i wysłali wyjaśnienie. Żaden system nie jest idealny, choć w takich modułach jak modyfikacja o wygaśnięciu nie powinno być błędów, szczególnie że może to wywołać ogólną panikę pośród klientów. Tak czy owak planuję nadal korzystać z az.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a moze warto podejsc do sprawy tak:

 

oni specjalnie ta wiadomosc wyslali, ale zobaczyli ze spora ilosc osob sie "oburzyla" wiec udaja ze to byl blad i przepraszaja

 

jakos nie chce mi sie wierzyc w takie pomylki, raczej znajac nachalna polityke tej firmy stawiam na to ze to ich kolejna planowana zagrywka :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ti, ti, ti bobasku. Wiecie azeciaki czym mogą sie skończyc takie maile (błędy?)?

Nagłym wzrostem ciśnienia oraz pozbawionymi kontroli odruchami. Takie odruchy mogą byc niebezpieczne dla domowników, mieszkających z domeniarzem pod jednym dachem.

Do tego dochodzi sprzęt na którym się pracuje. :P

 

Całe szczęście że szybko doszły sprostowania i wyjaśnienia.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×