latet 0 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2008 Witam, Mam pytanie do klientów Home.pl, do których sam się zaliczam. Przez długi czas nie mogłem złego słowa powiedzieć na jakość ich usług. Ostatnio (mniej więcej w ciągu ostatnich kilkunastu dni) pojawiły się uciążliwe problemy z pocztą przez POP3 i SMTP. Np. wysyłanie nawet 1 KB maila trwa wiele minut. Albo odbieranie maili ze średnio-dużymi załącznikami trwa w nieskończoność. Parę dni temu maile przychodzące przez parę godzin w ogóle nie dochodziły na konta. Itd, itp. Z konsultantami też jakby coraz trudniej się dogadać. Dawniej ochoczo i fachowo przystępowali naprawy zgłoszonej awarii, a teraz najpierw jakieś autoryzacje, sracje, fragmenty haseł każą sobie podawać, tylko po to, aby się upewnić, że ja to ja. Potem seria pytań o moje oprogramowanie, standardowe zwalanie winy na mojego firewalla, itp... Czy ktoś ma podobne spostrzeżenia (głównie chodzi mi o problemy z mailem). Dzięki, latet Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
merti 0 Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2008 Z konsultantami też jakby coraz trudniej się dogadać. Dawniej ochoczo i fachowo przystępowali naprawy zgłoszonej awarii, a teraz najpierw jakieś autoryzacje, sracje, fragmenty haseł każą sobie podawać, tylko po to, aby się upewnić, że Ojej, wielka rzecz podac fragment hasla. Jestem w Home od ladnych paru lat i zawsze o ile pamietam tak bylo. Mamy kilka kont na Home, zarowno mailowych jak i serwerow. Wszystko dziala tak, jak zwykle, czyli super. Nie ma w Polsce hostingu z ktorego bylbym bardziej zadowolony [a doswiadczenie mam spore, m.in. Progreso, Kei, IQ, Proste, OVH i kilka innych]. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 18, 2008 przez chwilę miałem problem jakoś dwa dni temu, ale to tak z pół godzinki... może to rzeczywiście problem Twojej sieci czy coś : ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach