Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Wielki Ktoś

Jakaś tematyka? Gra, Forum, Portal? Co sądzicie?

Polecane posty

Witam wszystkich serdecznie,

 

Jako, że jestem programistą i posiadam troszkę wolnego czasu myślę, nad rozkręceniem czegoś nowego. Zastanawiam się czy ma być to gra via www, portal, a może forum - tylko forum to pójście po prostu na łatwizne... A może coś dot. Hostingu? Bym napisał skrypt, a wy aktualizowali (powierzone osoby) oferty do wyszukiwania z zaznaczeniem od 1. Wirtualny 2. VPS 3. Dedykowany, aż po obsługę PHP czy posiadanie GD2 - za tym jestem też, bo to nie aż taki wieli problem. A pomysł na domenkę : )? Bez problemowo posługuję się (x,d)html, php, mysql, ajax, java script. Tak, więc możliwości są duże : ). Zastanawiam się, na co poświęcić czas i czy jest coś, czego wam brakuje w internecie, lub sytuacji, że strona was interesująca jest, lecz słabo wykonana bądź nie zadawalająca waszych wymagań. Chciałbym wszystko przemyśleć i zacząć pracę nad czymś porządnym i zarobić w końcu na jakiś porządny serwer dedykowany... ;)

 

Aktualnie pracuję nad dwiema grami via www (oczywiście 100% autorski skrypt):

  • hogwart-rpg.pl
  • lotr-rpg.pl

Dziękuję za przeczytanie i proszę o wypowiedzi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Zastanawiam się, na co poświęcić czas i czy jest coś, czego wam brakuje w internecie,"

 

 

Mało czego tu brakuje... a jednak nowe serwisy, gry itp powstają, ale do tego trzeba już naprawdę ruszyć głową.

 

Zauważ jak rozwijają się szybko serwisy typu Plotek, Pudelek. itp.

 

Postawienie takiego czegoś to jak czytam dla Ciebie nie problem. Wystarczy pododawać , zmienić tematykę. i aktualizować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się