Krystian 17 Zgłoś post Napisano Marzec 5, 2008 SupportSuite Owned $499.95 Dodatkowe moduły: Live Support Winapp SIP Addon: US$ 12.95 InstaAlert Pro: US$ 19.95 Branding Free Option: US$ 99.95 Cena tego oprogramowania: 632.80 USD (czyli ok 1460 zł przy kursie 2.31 pln) Kayako Support Siute jest uwarzany za jeden z najlepszych programów do obsługi pomocy technicznej. Licencje zakupiłem w listopadzie, jest jeszcze aktywna pomoc techniczna ze strony Kayako (instalacja itp) do 10 maja tego roku Cena za całość: 1199 zł Więcej informacji pod numerem telefonu: 695 951 358 Numerem GG: 1209926 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
scz 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2008 I myślisz że ktoś Ci to kupi. Bez przesady. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2008 Przepraszam, ale czy ja pytałem o rade? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sonin 0 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2008 A dlaczego nie, Kayako to naprawdę dobry support, korzysta z niego przykładowo Exportal. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2008 Ten program przerósł moje oczekiwania... Jest trochę za bardzo zaawansowany jak na moje potrzeby Cena aktualna 999 zł Link do aukcji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mj 0 Zgłoś post Napisano Marzec 16, 2008 Ten program przerósł moje oczekiwania... Jest trochę za bardzo zaawansowany jak na moje potrzeby Cena aktualna 999 zł Link do aukcji Odradzam Kayako, sami korzystaliśmy z niego. Support jest nieskuteczny, przez dłuższy czas nie potrafił wyjaśnić problemów z cronem i polskimi literami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Marzec 16, 2008 Odradzam Kayako, sami korzystaliśmy z niego. Support jest nieskuteczny, przez dłuższy czas nie potrafił wyjaśnić problemów z cronem i polskimi literami. Mówisz o polskim kodowaniu? Nie mam z tym najmniejszych problemów. Oczywiście mam wykonane Polskie tłumaczenie językowe. Nie rozumiem tylko tych problemów z cronem. Co do supprotu Kayako, pomoc otrzymywałem niemal natychmiast (poprzez czat online lub e-mail) więc nie mogę się zgodzić z tym, że ich supportu jest do bani. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Czerwiec 7, 2008 jaka wersja skryptu ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Czerwiec 7, 2008 Z tego co widzę w panelu klienta Kayako jest to: supportsuite.3.20.02.stable.ioncubeopen.tar.gz Nie używam tego skryptu wcale Cena do negocjacji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2008 Taki mały OT, Jaki polecacie skrypt do supportu itp poza Kayako Support Siute (duzym plusem bylo by również tworzenie jakiegos FAQ) ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2008 Mi w zupełności wystarcza wbudowany system w whmcs'a Korzystałem jeszcze kiedyś z jednego systemu typu open source, nie pamiętam nazwy ale program, który działał pod Windowsem do obsługi live czata wieszał się dość często (czytamy: co kilka minut). W Internecie masz dużo takiego rodzaju oprogramowania, tylko kwestia jest taka, czy to ma być prosty system czy bardziej zaawansowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2008 Moze byc proste, ale zrowniez i zaawansowany, jak znasz cos dobrego to poka pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WPNJ 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 15, 2008 O proszę. Ostatnio zacząłem przeglądać ofertę hostingu hostnine.com i proszę: http://support.hostnine.com/ Również Kayako. Nie jest złe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2008 a co myslicie o osTicket.com ???? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
scz 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2008 nie za duzo to jest warte. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2008 mowisz o kayako czy osticket? wielki offtop sie zrobil Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
scz 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2008 osticket Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2008 osticket jest za free :> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
scz 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2008 mi tam nie odpowiada. Każdemu pasuje co innego. Ja wole pomoce przez HelpDesk. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach