Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lazy

System do ticketow

Polecane posty

Witam,

mozecie polecic cos godnego uwagi ?

 

Chodzi glownie o trzymanie w tym zapytan od klientow, problemow z uslugami, jest juz tego tyle ze przydalby sie jakis system do trzymania tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osTicket na open sourcehttp://www.osticket.com/
wyglada ciekawie, trzeba bedzie sie przygladnac blizej
OTRS jest naprawdę świetny i ma b. duże możliwościintegracji z różnymi bazami klientów.
wyglada ciekawie, choc nie wiem czy nie za duze, ale dodam to do listyz wlasnych poszukiwan jescze znalazlem jeszcze cos takiegohttp://roundup.sourceforge.net/index.htmlwyglada bardzo prosto a na tym mi zalezy, tylko czy nadaje sie do supportu ?

zobaczymy

 

dziękuję wszystkim bardzo szybkie odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie polecam eTicket - nowa wersja bazujaca na OSTicket.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×