Mateusz Sojda 41 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 Powiem wprost: Szukam hostingu w Polsce, wymagany dostęp do shella, mile widziany panel DA. Reszta parametrów bez znaczenia. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Buszmen 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 No.. hm... progreso? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mateusz Sojda 41 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 No.. hm... progreso? Właśnie mam zamiar przenieść się z progreso... Jakość ich usług (przede wszystkim mam na uwadze całodobowy helpdesk) pozostawia wiele do życzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 całodobowy hmm różnie z tym jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mateusz Sojda 41 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 Wiesz, mogę zrozumieć godzine, dwie, nawet trzy opoznienia. Ale 1-2 dni? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 slice.pl :> Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mateusz Sojda 41 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 slice.pl :> Niesprawdzone. Poczekam na opinie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 risp.pl ? ale nie wiem jak z panelem zarządzania. Trochę lat już są na rynku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 risp mi nie odpowiedziało z 2-3 razy na żadnego maila... pytałem o zabezpieczenia, ochrone przed spamem itd. nic mi nie odp więc podziękowałem..z znalazłem takie "cuś" http://www.itl.pl/ http://desk.pl/ troszkę na rynku już są.. http://cal.pl w sumie szybko odpowiada na maile i tickiety, ale nie wiem jak teraz jest z jakością (nie jestem tam klientem shared hostingu od jakieś ponad 1,5 roku). http://hekko.eu wtf ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 http://hekko.eu wtf ? No właśnie co to ? ;] Ze mną nic wspólnego nie ma.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 No właśnie co to ? ;] Ze mną nic wspólnego nie ma.. heh.. nie wiem ;] znalazłem na google to podałem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mateusz Sojda 41 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 A ewentualnie ktorys z obecnych na forum przedstawicieli firm hostingowych nie moglby mi zaoferowac czegos takiego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 Wiesz, mogę zrozumieć godzine, dwie, nawet trzy opoznienia. Ale 1-2 dni? hmm bywało ze rowniez na odp czekałem po 2 dni wiec tak do konca helpdesk 24h nie jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Magdalena Bętkowska 0 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 Witam, proponuje któreś z kont resellerskich w SISCO dokładnie o usłudze przeczytasz na : http://www.sisco.com.pl/hosting-da.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mateusz Sojda 41 Zgłoś post Napisano Luty 27, 2008 Witam,proponuje któreś z kont resellerskich w SISCO Oferta bardzo ciekawa, lecz potrzebuję tego konta do prywatnych zastosowań. Aktualnie próbuję wynegocjować z Panem Arturem jakiś mniejszy pakiet, zobaczymy czy się uda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Info-Cal 0 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2008 Witam, No to Nasze konto wydaje się być niemal idealne Zapraszam serdecznie na http://www.cal.pl/ :] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2008 Matte, czy serwer musi być w Polsce ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2008 Matte,czy serwer musi być w Polsce ? Powiem wprost: Szukam hostingu w Polsce, wymagany dostęp do shella, mile widziany panel DA. Reszta parametrów bez znaczenia. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gb 12 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2008 Wiesz, mogę zrozumieć godzine, dwie, nawet trzy opoznienia. Ale 1-2 dni? Czego nie mozesz zrozumiec w odpowiedzi ktora uzyskujesz w terminei 1-2 dni ? jestes klientem masowej uslugi w bardzo "ekonomicznym" segmencie zatem jesli sprawa nie byla krytyczna, nie powinno zupelnie dziwic ze otrzymales odpowiedz w takim terminie. Swiadczy to jedynie dobrze o uslugodawcy ktory nie zignorowal Twojego zapytania, a w miare mozliwosci obslugi klienta udzielil odpowiedzi w moim zdaniem bardzo przystepnym czasie. Helpdesk 24h nie oznacza ze otrzymasz odpowiedz teraz i w tym momencie na wszystkie zagadnienia. g. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gb 12 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2008 Wiesz, mogę zrozumieć godzine, dwie, nawet trzy opoznienia. Ale 1-2 dni? Czego nie mozesz zrozumiec w odpowiedzi ktora uzyskujesz w terminei 1-2 dni ? jestes klientem masowej uslugi w bardzo "ekonomicznym" segmencie zatem jesli sprawa nie byla krytyczna, nie powinno zupelnie dziwic ze otrzymales odpowiedz w takim terminie. Swiadczy to jedynie dobrze o uslugodawcy ktory nie zignorowal Twojego zapytania, a w miare mozliwosci obslugi klienta udzielil odpowiedzi w moim zdaniem bardzo przystepnym czasie. Helpdesk 24h nie oznacza ze otrzymasz odpowiedz teraz i w tym momencie na wszystkie zagadnienia. g. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2008 Czekać dwa dni na odpowiedź od BOK firmy to jednak lekka przesada. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach