MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 (edytowany) Co wy macie za serwery że na jeden wrzucacie tysiące klientów?? Nie dziwie sie że później jest narzekanie że strony wolno działają........Dobre nowe markowe I tak to właśnie wygląda, wypowiadają się ci co nie korzystali i nie wiedzą jak to wszystko od środka wygląda, to nie te czasy gdy wszystko działa na jednej maszynie.I weź tu z takimi dyskutuj, temat się znowu ruszył to pewnie zaraz znowu zacznie się monolog w którym i tak nie będę uczestniczył. EOT. Edytowano Kwiecień 12, 2011 przez MasterNETpl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Z. 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 Hej, tyle ostatnio najazdów na MasterNet, ze dorzucę coś pozytywnego od siebie Mam tam konto ponad rok. Nie mam w tej firmie żadnego serwera. Natomiast jeżeli chodzi o domeny, których trochę posiadam w MasterNecie, wszystko jest w porządku. Support zawsze odpowiada bardzo szybko i jest pomocny, nie spotkały mnie jeszcze żadne awarie, problemy, itd... Ceny są bardzo atrakcyjne. Za dotychczasowe usługi daję im solidne 5 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 (edytowany) Support zawsze odpowiada bardzo szybko i jest pomocny, nie spotkały mnie jeszcze żadne awarie, problemy, itd... A próbowałeś się kiedyś (tak powiedzmy w tym roku) do tego supportu dodzwonić? Edytowano Kwiecień 12, 2011 przez tuomollo (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 Ja próbowałem. Poza godzinami pracy, koło północy. Udało się. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Konrad Z. 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 Zazwyczaj do supportow pisze. Dzwonie tylko jesli wymagana jest natychmiastowa interwencja, a tak jak juz pisalem, nie bylo zadnych powaznych problemow przez ostatni rok. Przez email dostaje od MasterNetu odpowiedzi zawsze szybko. Odpowiedzi sa tresciwe nawet jesli pytam o glupote Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 Co wy macie za serwery że na jeden wrzucacie tysiące klientów?? Nie dziwie sie że później jest narzekanie że strony wolno działają........ A ktoś tu tak wogóle mówił o JEDNYM FIZYCZNYM serwerze? W porządnych firmach środowiska systemowe są raczej homogeniczne, więc owy update musiał by dotyczyć wszystkich fizycznych serwerów. Osobiście nie wyobrażam sobie bajzlu pt. instalujemy co dusza zapragnie, bo Szanowny Klient ma jakieś tam widzimisię czegoś. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kissi Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 Ja próbowałem. Poza godzinami pracy, koło północy. Udało się. Poza godzinami pracy? To pewnie sprzątaczka przymierzała się do roli sekretarki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2011 Czy ktoś próbował się ostatnio kontaktować z masternet? Dziwne, że w godzinach pracy nie odpisują na maile... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2011 @wood poważnie sądzisz, iż firma zrealizuje wszystkie zgłoszenia zaraz po rozpoczęciu pracy BOK po kilku ostatnich dniach świąt, dni wolnych od pracy? Pomyśl tak trochę, ale w sumie co to może Cię obchodzić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2011 (edytowany) @wood poważnie sądzisz, iż firma zrealizuje wszystkie zgłoszenia zaraz po rozpoczęciu pracy BOK po kilku ostatnich dniach świąt, dni wolnych od pracy? Pomyśl tak trochę, ale w sumie co to może Cię obchodzić Nie no jestem dość wyrozumiały, ale chciałbym przedłużyć swoje domeny, nie wiem czy doszedł przelew, a właściwie to nic nie wiem, bo po zmianie maila kontaktowego dalej loguje się do panelu klienta po starym mailu (tam nie widzę swoich domen), a gdy próbuję zalogować się na nowym to nie mogę. Myślę sobie pewnie wpisałem złe hasło, daję przypomnij hasło, a tu bach, nie ma takiego maila w bazie, mimo, że przychodzą na niego wiadomości pt. domena wygasa..., i mam potwierdzenie, zmiany danych. Ja wiem, że były święta, ale chciałbym wiedzieć co jest mniej więcej grane, i co jest nie tak. Edytowano Kwiecień 26, 2011 przez wood (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Grzegorz S 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2011 Witam. Moja opinia o masternet: zalety - panel fajny (brakuje tylko menadzera plików z rozpakowywaniem tar.gz) - domeny w bardzo dobrych cenach (wykup i przedłużenie) - serwery stabilne i szybkie (miałem kłopoty 2 dni temu, ale chyba to nie była wina hostingu a prowidera internetowego) wady: - brak możliwości dodzwonienia, telefon stacjonarny podaje komunikat: kiedunek zajęty (jest to komunikat permanentny więc podejrzewam, że po prostu został wyłączony) - na numerze komórkowym włącza się poczta - nie odpowiadają na wszystkie maile, od 2ch tygodni piszę w sprawie cesji domen, i nic, wysłałem formularz cesji, brak odpowiedzi, 2-3 maile z pytaniami co się z cesją dzieje - brak odpowiedzi, kompletna olewka. Nie wiem już co robić, przenieść domeny do konkurencji, żeby zrobić cesję? Mam taką nadzieję, że może na forum dostanę odpowiedź odnośnie tej cesji? Pozdrawiam Grzegorz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ayek 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2011 Już się podjarałem na ceny domen MasterNET, ale skoro tak, to chyba się przejdę dla ochłody Później bym wspominał jaki miałem bezbłędny BOK! Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sneer 0 Zgłoś post Napisano Maj 6, 2011 Muszę potwierdzić problem z kontaktem. Na telefon stacjonarny dodzwonić się nie można (beep, beep, beep :-). Komórka - zgłasza się poczta. Na pocztę elektroniczną odpowiadają najwcześniej po kilkunastu godzinach, albo w ogóle (~50/50). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Maj 10, 2011 http://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=121166&hl= Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zork 0 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 (edytowany) transferowałem kilka domen, cesja chyba też jakaś była - kontakt był szybki, nigdy nie przekroczył 24h (nie chce mi się teraz szukać po mailach) domeny trzyma się tam bardzo przyjemnie łatwo zarządzać, i ceny git. serwer mam ponad rok, po przeniesieniu na S5 do Polskiego DC jest super, wczoraj było parę minut przestoju tylko ale poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. szybko, stabilnie. traceroute to mpwr.pl (94.124.10.114), 64 hops max, 52 byte packets 1 192.168.1.1 (192.168.1.1) 3.073 ms 2.624 ms 2.159 ms 2 xxxxx.internetdsl.tpnet.pl (xxxxxx) 146.662 ms 220.833 ms 77.313 ms 3 poz-ru4.idsl.tpnet.pl (213.25.2.51) 107.802 ms 220.865 ms 159.962 ms 4 poz-r1.tpnet.pl (80.50.158.61) 47.906 ms 88.031 ms 148.112 ms 5 195.117.0.10 (195.117.0.10) 158.125 ms 48.578 ms 30.215 ms 6 do-snet.tpnet.pl (80.50.142.214) 39.581 ms 37.061 ms 35.087 ms 7 ip-91.189.249.12.szara.net.pl (91.189.249.12) 45.255 ms 66.064 ms 76.882 ms 8 s5.masternet.pl (94.124.10.114) 35.541 ms 145.950 ms 82.154 ms Edytowano Maj 20, 2011 przez zork (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Maj 20, 2011 kontakt był szybki, nigdy nie przekroczył 24h (nie chce mi się teraz szukać po mailach) a jak z kontaktem via tel.? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
firmaa 0 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2011 Pomóżcie! Jak mam skontaktować się z Panem Szczepanikiem? Wygasił mi domenę i nasza firma nie może pracować, ani www, ani email! Proszę pomóżcie, bo mamy same straty! Dzwonię od 10:00. Telefon stacjonarny ciągle zajęty (chyba odwieszona słuchawka), a komórki nikt nie odbiera. Dodam, że domena została opłacona w terminie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2011 Telefony sobie daruj, nikt nie odbiera. Pozostaje mail albo wizyta osobista w tej 'firmie' Spróbuj może wysłać z innej skrzynki? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
firmaa 0 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2011 Maile zostały wysłane rano z innej skrzynki, ale wciąż nic nie działa. Wizyta osobista? Niestety nie możemy sobie na nią pozwolić. Mamy sytuację krytyczną i nikt nie jest w stanie nam pomóc. Nie możemy się nawet z firmą Masternet skontaktować Proszę, kto ma kontakt z tą firmą?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2011 Jeśli zależy Ci na czasie, a nie tak bardzo na pieniądzach (które później będziesz mógł odzyskać np. drogą sądową), kontaktuj się z hrd.pl (i tam od razu opłać tę domenę). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2011 (edytowany) Pozwolę sobie zacytować pełną wiadomość która (w ilościach większych niż jeden co datkowo wydłużyło czas udzielania odp) została udzielona przez kolegę w BOK ok pół godziny temu szanownej @firmaa celem rozwiania wszelkich wątpliwości, a przede wszystkim zaprzestania publicznego szargania dobrego imienia firmy. Wpłata została zaksięgowana w dniu dzisiejszym.Termin płatności na fakturze to data do której firma musi otrzymać należność, nie jest to data zlecenia przelewu. Sugeruje na przyszłość wcześniej opłacać usługi niż na ostatnią chwilę co w 99% przypadków nie pozwala na odnowienie domeny bez przerwy w jej działaniu jak to było w tym przypadku. Ponadto informuje, iż zgodnie z cennikiem, reaktywacja domeny krajowej jest dodatkowo płatna w kwocie 10zł netto - kolejnym razem opłata zostanie naliczona. Domena zlecona do aktywacji. Prawa jest taka, iż Klienci bardzo często opłacają przedłużenie domen dosłownie na ostatnią chwilę, przelew między bankowy potrzebuje trochę czasu, a gdy zostanie przez odbiorcę zaksięgowany - domena przejdzie w stan BLOCKED. @tuomollo Ty to już masz na 100% jakąś obsesję, a wystarczy zapoznawać się z aktualnościami. Edytowano Maj 25, 2011 przez MasterNETpl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2011 @MasterNETpl: nie, nie mam obsesji tylko próbuję wywierać na Panu presję, żeby Pan wreszcie zrobił porządek z tym kontaktem. News o problemach z telefonami jest z 12 maja br., mi się nie udało w tym roku dodzwonić _ani_razu_ więc chyba trochę późno się zorientowaliście, że coś jest nie tak. Swoją drogą, też posiadam firmę i gdyby mi zależało na tym, żeby się klienci do mnie dodzwonili to wiedząc, że są problemy z centralą (choć nie wierzę, że mogą one tak długo trwać), kupiłbym kilka prepaidów albo ipfonów dla chłopaków z BOK i wstawił te numery na stronę główną jako kontaktowe (w newsach też by można było wspomnieć). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zork 0 Zgłoś post Napisano Maj 25, 2011 kontakt telefoniczny miałem chyba raz, rok temu i bezproblemowo, 15 minut temu próbowałem dodzwonić się na komórkę (s5 umarło około 16:30, przestój www na 40minut) ale nikt nie odbierał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cysiek 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2011 @tuomollo... Złapałeś temat telefonów i męczysz... a Pan Adrian już Ci wytłumaczył, że masternet nie musi mieć telefonów... napisał info, że telefony nie działają?... napisał! Daj już mu spokój... Masternet ma już tyle klientów, że w d... ma Ciebie narzekającego... z Twoich tekstów wnioskuję że jeszcze masz tam konto? uważaj... Masternet z takimi klientami jak Ty wypowiada umowy... i co wtedy biedaku zrobisz?? A tak na serio... ta firma już męczy klienta... olewa... zawsze wie lepiej... i co najgorsze... zawsze na niekorzyść klienta.... Riposta Pana Adriana jest niesamowita... nieugięty... przykład: Serwer nie działa kilka godzin... Pan Adrian twierdzi że kilka minut, a klient przecież nie ma usługi w 100% dostępnej... Szkoda gadać... Jest ktoś na tym forum, kto poleciłby innym Masternet...???.... przypuszczam, że tylko Pan Adrian... Ja ich napewno nie polecam... nawet zdecydowanie odradzam... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GZM 4 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2011 Masternet z takimi klientami jak Ty wypowiada umowy... i co wtedy biedaku zrobisz?? To akurat jest prawda. Firmie masternet tak bardzo nie pasuja negatywne opinie klientow, ze zamiast zwalczac problemy i moc sie pochwalic, ze juz jest poprawione to, co zle dzialalo, firma woli wypowiadac umowy i wysmiewac swoich uzytkownikow publicznie (na tym forum). Ja tez kilka razy wypowiedzialem sie negatywnie na tym forum o masternecie i co? Kilka dni pozniej dostalem maila, ze "nie sa zainteresowani przedluzeniem ze mna umowy", chociaz do konca umowy zostalo mi pol roku. Jakos mnie to nie zmartwilo, poniewaz w tym samym czasie mialem juz wykupione konto u konkurencji i przenioslem na nie wszystkie swoje strony, wiec ten mail od masternetu tylko mnie rozbawil i utwierdzil w przekonaniu, ze zrobilem dobrze wynoszac sie stamtad. Jesli firma woli pozbywac sie wymagajacych klientow zamiast spelniac ich oczekiwania, to taka firma jest po prostu nic nie warta. Szkoda gadać... Jest ktoś na tym forum, kto poleciłby innym Masternet...???.... przypuszczam, że tylko Pan Adrian... Ja ich napewno nie polecam... nawet zdecydowanie odradzam... Nie, ja juz robie negatywna reklame masternetowi tam gdzie tylko moge. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach