Cysiek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2011 Witam, Ostatnio również zauważyłem znaczne pogorszenie jakości usług na niemieckim serwerze... Mam serwer i 6 domen na których działa 5 stron... oraz obsługa poczty dla tych domen... NIE MA DNIA żeby nie było awarii... jak już nie działa to wszystko, serwer www i poczta... a najgorzej to tłumaczyć się z takiego działania tego serwera swoim klientom... Dziś ok 11:30 (nie wiem kiedy się zaczęła) była przerwa ok 6 min, chwilę zadziałało, po czym znowu niedostępny na kilka minut... Z tego co widzę po opiniach o ostatnich awariach... to jest to normalka... Panie Adrianie...w takim razie proponuję nowy abonament, np 10,- netto /rok i serwer niech będzie dostępny w 50% w miesiącu.... Moim zdaniem KAŻDY! abonament powinien różnić się ceną, im wyższy tym więcej pojemności, transferu, innych funkcji i opcji... ale to w końcu SERWER! Każdy serwer powinien być dostępny w 100%... a nie klient płaci mniej... to miejmy go w d... No cóż... zostało jeszcze 3 miechy... jeśli nadal nie zasłużę (lub nie doczekam) na lepszą jakość... wynoszę się... (a może ktoś się przyłączy? Damy nauczkę MN?) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2011 Zamiast pisać, o awariach każdego dnia mogłeś napisać, iż w ogóle nie działa - kolorowiej by to wyglądało. Firma prędzej by dawno upadła przy tych dosłownie rzekomych awariach każdego dnia przed pojawieniem się negatywnej opinii. Kupiłeś usługę ze 100% dostępnością? firma na pewno Ci takiej nie sprzedała, ale w jednym się z Tobą zgodzę, skoro wymagasz czegoś za co nie zapłaciłeś to rzeczywiście zmień firmę na inną, dziwne czytać takie słowa od właściciela firmy, a jakie prawdziwe Oferta sądzę jest prosto przedstawiona, mniej płacisz - mniej dostajesz, więcej płacisz - więcej dostajesz. Gdzie te negatywne opinie Klientów płacących więcej i mających serwery w Polsce? nie ma Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 Awarie niestety się zdarzają i choćby p. Adrian nie wiem ile czarował i próbował zdyskredytować użytkowników wylewających tutaj swoje żale, nie zmniejszy to awaryjności serwera. Wczoraj funkcjonowanie usług też było b. wątpliwe i niestety mam już dość zastanawiania się nad tym, czy uda mi się danego dnia pracować normalnie czy też będę zmuszony do robienia sobie przerw na kawę z powodu kolejnego restartu czy zwiechy serwera. Na plus powiem, że problem z logowaniem w Firefoxie 4 został częściowo rozwiązany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cysiek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 (edytowany) Panie Adrianie... Odpowiem na Pana posta... ..."a gó*no prawda"... nie ma opinii negatywnych klientów płacących więcej za serwery w Polsce??? Tylko z ostatniego miesiąca niech Pan sobie przeczyta np. #245, #261 w tym wątku - nie musiałem długo szukać... a może te opinie też się nie liczą... olejmy ich, w końcu raz wypracowana opinia o MasterNet utrwaliła się już na stałe... nikt Wam nie zaszkodzi. Ktoś już na tym forum zauważył... wyciąga Pan sobie co Panu pasuje i to obala... nawet nie czyta całych postów... Liczba negatywnych opinii o Was napisanych w ostatnim czasie świadczy tylko o tym, że... ludzie to ciemna masa i nie mają racji... ale czy na pewno? A może takie opinie i wasze reakcja na nie, lub jej brak... rozpoczęły Wasz upadek? Historia lubi się powtarzać... ale ponoć każdy uczy się na własnych błędach... Edytowano Marzec 7, 2011 przez Cysiek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 @Cysiek kim kolwiek w ogóle jesteś, naucz się czytać ze zrozumiemiem, serwery z fizyczną lokalizacją w PL, a nie posiadanie serwerów w linii biznesowej a umieszczone w Niemczech - dla wielu tu wypowiadających się nie ma to żadnej różnicy, bardzo ciekawe. Jeżeli choć trochę się znasz na działaniu hostingu, to dobrze wiesz, z jak wielu powodów pojawia się monit "Internal Server Error". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xanxan 0 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 Hm, Panie Adrianie - napisałem do Pana PW z pytaniem dotyczącym Masternet. Mógłby Pan przeczytać i odpowiedzieć? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rekin 0 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 Panie Adrianie - niemiecką serwerownię w (D)PE można ....wsadzić. Nie ma dyskusji - miałem z lokalizacją PL i D - teraz została tylko PL (póki co). A ta linia która wisi w D - to jest porażka - darmowe konta republiki lepiej chodzą! I proponuję wyjaśniać problemy, a nie robić durnia po kolei z każdego klienta - w czym celuje niejaki Tomasz, który również udziela odpowiedzi - za każdym razem - wszystko w porządku, inni klienci nie zgłaszają problemów... To moze załóżcie forum na swoich serwerach - to tam będziemy dyskutować, jako użytkownicy Masternet? Mając równolegle 2 serwery, dostawałem nerwicy - przejście na lokalizację w PL znacznie poprawiło działanie, ale arogancja w odpowiedziach serwisu - pozostała.. To samo z virtualnym telefonem do kontaktu - NIGDY nie udało mi się dodzwonić... Więc?? W jaki sposób chce Pan zachęcić mnie, do pozostania u Was? jakieś bonusy za wznowienie serwera? Śmieszne 3%?? To podziękował.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 Znowu powrót do przeszłości widzę... nie mam już na to czasu ani ochoty. Taki Klient zawsze będzie uważał że jest obrażany i dostaje odpowiedzi na "odwal się", zwłaszcza jak mu się kilka razy powtarza co i jak ma zrobić, z czego skorzystać ale Klient i tak swoje, kiedyś ktoś napisał... Klient wykupi usługę i jest przekonany, iż w tym momencie został zwolniony ze zwykłego myślenia o tym co robi. Nudne się już robi pisanie o jednym i tym samym. Firma na kolanach na pewno nie będzie Cię prosić do przedłużenia usługi, to jest wyłącznie Twoja decyzja, nigdy firma nie wiązała żadnego Klienta wieloletnimi umowami. Śmiej się, pewnie że możesz, firma też się może śmiać z różnych sytuacji ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rekin 0 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 Człowieku? Jest w Tobie chociaż trochę pokory? No pewnie jeszcze nie ma... ZX81. Atari, Schneider?? Słyszałeś o czymś takim?? Ja to wszystko przechodziłem w swojej karierze zawodowej i jak mi ktoś pierdy odpisuje, to mnie KREW ZALEWA! Czy wszyscy się Ciebie czepiają, a Ty jesteś przecież ok?? Tak? To ja Tobie napiszę tak - mam jeszcze KILKA serwerów u konkurencji - której nie będę wymieniał, bo to jest wątek poświęcony Twojej Firmie - przez ostatnie pół roku, z 3ma firmami hostingowymi wymieniłem 5 może 6 - bardzo uprzejmych maili... Bo nie było problemu..Jak coś chciałem wyjaśnić, to mnie ciągnęli za język, żeby dowiedzieć się po swojemu, co i jak.. Więc jak to jest, że dla Masternetu jestem upierdliwy, a dla innych nie?? CO? Czasami to się zastanawiam, gdzie te serwery mam, bo działa jak ta "lala"... inna sprawa, że moim zdaniem w Masternecie jest obsługa typu "spieprzaj dziadu" - dla problemów czy reklamacji. A firma nie musi mnie prosić o przedłużenie umowy, po po takiej odpowiedzi, już wiem, że nie przedłużę... A co do błagania na kolanach - jak tak dalej pójdzie, to ciężko będzie się Wam z tych kolan podnieść... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2011 Otrzymałem masę powiadomień o nowych odpowiedziach w tym temacie, jednak widzę, że zostały już usunięte. Od znajomego wiem, że były to nieprzychylne masternet opinie mówiące o tym, co znów nie działa. Czy zatem moderator może wypowiedzieć się w tej sprawie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2011 Tylko posty które winny się znaleźć w dziale host is down zostały usunięte/przesunięte. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2011 Otrzymałem masę powiadomień o nowych odpowiedziach w tym temacie, jednak widzę, że zostały już usunięte. Od znajomego wiem, że były to nieprzychylne masternet opinie mówiące o tym, co znów nie działa. Czy zatem moderator może wypowiedzieć się w tej sprawie? Oczywiście. Był to niepotrzebny spam w dziale z opiniami. Jak nie dziala to szukaj w dziale Host is down. Każdy następny taki spam będzie usuwany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2011 Oczywiście. Był to niepotrzebny spam w dziale z opiniami. Jak nie dziala to szukaj w dziale Host is down. Każdy następny taki spam będzie usuwany. Dziękuję za odpowiedź. Z drugiej strony, nie wierzę, że wśród tylu usuniętych postów nie było niczego rzeczowego i wartego pozostawienia. Czy jest możliwość aby powiadomienia mailowe o nowej odpowiedzi zawierały jej treść? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2011 tuomollo: jeśli poziom zaawansowania technicznego i umiejętności czytania niektórych narzekających na Masternet userów jeśli tak samo "wysoki" jak to jak radzicie sobie z obsługą forum to się nie dziwie irytacji Adriana tymi wypowiedziami.. Kosz jest tutaj: http://www.webhostingtalk.pl/forum/33-kosz/ - warto chyba to wiedzieć po roku na forum. Regulamin też naprawdę warto czytać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GZM 4 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2011 tuomollo: jeśli poziom zaawansowania technicznego i umiejętności czytania niektórych narzekających na Masternet userów jeśli tak samo "wysoki" jak to jak radzicie sobie z obsługą forum to się nie dziwie irytacji Adriana tymi wypowiedziami.. Nie wiem po co te zlosliwe uwagi. Serwer masternetu zdycha od dawna i TO jest problem, a nie to, czy uzytkownik sie na wszystkim zna, czy wszystko zauwazyl. Jak na razie Masternet chyba sie poddal, a nie walczy. Minal kolejny tydzien i nic, a nawet gorzej. Od paru dni nie dziala filtr antyspamowy, folder ze spamem mam pusty, a wszystkie wiagry i roleksy dostaje normalnie do skrzynki. Webmail rowniez zdycha, wylogowuje sie czasem nawet po doslownie paru minutach po zalogowaniu (co BOK masternetu uznal za normalne zachowanie i usilnie probowal mnie do tego przekonac), albo wywala calkiem z bledami serwera i nie da sie juz do niego wrocic. Poczta ogolnie zle dziala, nie tylko webmail. Klient pocztowy czasem probuje mi sciagac poczte nawet przez pol godziny i sie to nie udaje. Wyslanie jednego maila (ok. 5kB) potrafi trwac czasem 2-3 minuty. Czy to jest normalne zachowanie? Ale oczywiscie, nie zaplacilem za linie profesjonalna, wiec nie powinienem wybrzydzac. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2011 (edytowany) @GZM "zdychać" to może zwierze, oj żeby było się jeszcze nad czym poddawać, firma jak działa tak działa dałej i Klientów jakoś każdego dnia przybywa nawet z tego forum i rejestrują serwery nie tylko domeny Jak to było... nie ważne o czym się mówi, ważne że się mówi Wystarczy napisać do BOK firmy, kto wie, może pojawił się jakiś nowy rodzaj spamu? Ale lepiej pożalić się na forum niż czekać na odpowiedź z supportu - stało się to już tradycyjne dla najwięcej żalących się po forach. Jakbyś wiedział o czymś takim jak czasy sesji, czasy idle wielu procesów to byś wiedział dlaczego tak się dzieje, ale wierzę że się znasz skoro tak piszesz, szkoda tylko że przy kontakcie z supportem taki Klient nagle pierwszy raz słyszy pojęcie hosting i nagle robi z siebie osobę która pierwszy raz ma styczność z internetem. 5kB ściągane przez 2-3 minuty... już łącząć się przez modem trwa znacznie szybciej Sądze, iż definitywnie zakończę komentowanie takich postów. Edytowano Marzec 15, 2011 przez MasterNETpl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GZM 4 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2011 (edytowany) Pomine idiotyczne komentarze i skupie sie na sednie sprawy: Wystarczy napisać do BOK firmy, kto wie, może pojawił się jakiś nowy rodzaj spamu? Ale lepiej pożalić się na forum niż czekać na odpowiedź z supportu - stało się to już tradycyjne dla najwięcej żalących się po forach. Mnie sie juz nie chce pisac do BOKu, ktory jest arogancki i probuje mi udowodnic, ze nie mam racji, zamiast zajac sie faktycznym problemem. Tak jak to juz bylo jakis czas temu, kiedy pisalem o ponizszej sprawie. A jakiz to nowy rodzaj spamu moze byc, ze filtry nie wylapaly tradycyjnej viagry? Bardzo to ciekawe. Do tej pory do spamu trafialo niemal wszystko i dzialalo poprawnie. Od weekendu wszystkie spamy odbieram ja sam, a folder spamu jest pusty. Oczywiscie zaraz bedziesz mi pewnie tlumaczyl, ze to nowa superviagra jeszcze nieznana swiatu i dlatego tam nie trafila... Te komentarze sa juz zenujace, darowalbys sobie, Adrianie. Bronisz sie jak dziecko z podstawowki, zamiast sprawdzic co znowu nie dziala na twoim serwerze. Moze jeszcze dodam, ze BOK odpisuje do klientow wlasnie takim tonem, jak tutejsze posty pana Adriana. Czesto sa niepodpisane, wiec obstawiam, ze pisze je ta sama osoba, albo rownie uprzejma. Dlatego wlasnie juz nie mam ochoty tam pisac. Jakbyś wiedział o czymś takim jak czasy sesji, czasy idle wielu procesów to byś wiedział dlaczego tak się dzieje, ale wierzę że się znasz skoro tak Tak, juz probowano mi to wmowic wczesniej. Skoro tak, to bardzo interesujaco ustawiony jest webmail roundcube, ze sesja czasem wygasa po minucie, czasem po 15, czasem po godzinie, a czasem trzyma sie caly dzien. Gratuluje. 5kB ściągane przez 2-3 minuty... już łącząć się przez modem trwa znacznie szybciej W tym momencie nasmiewasz sie sam ze swojego serwera. Bo jakos polaczenie z innymi serwerami mam dobre, a z poczta masternetu sa takie wlasnie czasy. Nie zawsze, ale zdarzaja sie niejednokrotnie. Nadal twierdzisz, ze to takie zabawne? Napiszcie moze od razu na stronie glownej masternetu, ze problemy waszych klientow sa dla was sama radoscia i bardzo lubicie je komentowac. To bedzie swietna reklama. Sądze, iż definitywnie zakończę komentowanie takich postów. Sadze, ze powinienes tak zrobic. A w zamian zatroszczyc sie o ten serwer, ktory tak cudownie dziala juz od dobrych kilku miesiecy, do czego totalnie nie chcesz sie przyznac, nawet czytajac wypowiedzi wielu niezaleznych klientow. Edytowano Marzec 15, 2011 przez GZM (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2011 @GZM, zanim będziesz dalej jęczeć, podaj traceroute/mtr do swojej strony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GZM 4 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2011 (edytowany) @GZM, zanim będziesz dalej jęczeć, podaj traceroute/mtr do swojej strony. Do serwera s2, na ktorym mam konto. 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.122.10.1 2 <1 ms <1 ms <1 ms 195.245.84.200 3 <1 ms <1 ms <1 ms 78.133.163.33 4 <1 ms <1 ms <1 ms [157.25.2.154] 5 9 ms 9 ms 9 ms [157.25.4.213] 6 33 ms 10 ms 17 ms 157.25.248.118 7 25 ms 25 ms 25 ms 195.39.208.221 8 26 ms 91 ms 26 ms decix2-gw.hetzner.de [80.81.193.164] 9 31 ms 31 ms 30 ms hos-bb1.juniper1.fs.hetzner.de [213.239.240.242] 10 31 ms 31 ms 31 ms hos-tr1.ex3k6.rz13.hetzner.de [213.239.224.7] 11 31 ms 31 ms 31 ms s2.masternet.pl [213.239.194.143] Śledzenie zakończone. Czasy raczej nie sa dlugie, wiec dalsze oczekiwanie jest raczej po stronie serwera. Edytowano Marzec 15, 2011 przez GZM (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Marzec 15, 2011 Wygasanie sesji w rc nie powinno być problemem gdyby wszystkie usługi działały bez zaciachów. RC cyklicznie ajaxem zapisuje tworzoną wiadomość do Drafts, co powinno powodować przedłużenie sesji. Gorzej jeśli akurat podczas tej operacji zrestartuje się php/apache/mysql (a mam wrażenie, że to często ma miejsce). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mr.suchy 0 Zgłoś post Napisano Marzec 31, 2011 Poczta ogolnie zle dziala, nie tylko webmail. Klient pocztowy czasem probuje mi sciagac poczte nawet przez pol godziny i sie to nie udaje. Wyslanie jednego maila (ok. 5kB) potrafi trwac czasem 2-3 minuty. Czy to jest normalne zachowanie? Ale oczywiscie, nie zaplacilem za linie profesjonalna, wiec nie powinienem wybrzydzac. Cześć, w zeszłym roku miałem podobnie, jak korzystałem z RoundCube w Masternet.pl. Wprowadziłem login, hasło, zalogowałem się i po dosłownie 30 sekundach (różnie) gubiła się sesja. Z drugiej strony, były dni że śmigało idealnie. Sprawę zgłosiłem do BOK i na tym się skończyło. Nie miało to nic wspólnego z moim internetem bo problem występował także jak łączyłem się z pracy. Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mano 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2011 Witam, Niestety i ja muszę przyłączyć się do ogólnego żalu związanego z firmą MasterNET. Cena ich usług jest niepodważalną zaletą, jednak na tym się świat nie kończy. Uciekając już od wszystkich tłumaczeń serwer na którym mam konto działa po prostu wolno. Niska responsywność, problemy z tworzeniem i dodawniem skrzynek pocztowych a także stara wersja oprogramowania robi swoje. Ostatnio próbowałem postawić pewną aplikację, jednak ze względów właśnie na to, że serwer się dosłownie wywalał po wykonaniu jednego zapytania stanąłem w miejscu. Probówałem coś wskórać w BOK, ale niestety. Klient nie ma prawa prosić o łatanie błędu w sofcie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2011 Szanowny @mano, serwer o którym piszesz s3 kilka tygodni temu przeszedł znaczną metamorfozę i nie ma opcji aby Klienci z niego korzystający nie zauważyli znacznego przyśpieszenia działania stron. Być może nie wiesz ale na hostingu współdzielonym nie dokonuje się ot tak aktualizacji ważnego oprogramowania na prośbę jednego Klienta, z takiego oprogramowania korzysta setki jak nie tysiące innych Klientów i ich strony, każda taka aktualizacja może mieć negatywny wpływ na strony/skrypty zwłaszcza działających w bardzp starych wersjach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 Być może nie wiesz ale na hostingu współdzielonym nie dokonuje się ot tak aktualizacji ważnego oprogramowania na prośbę jednego Klienta, z takiego oprogramowania korzysta setki jak nie tysiące innych Klientów i ich strony, każda taka aktualizacja może mieć negatywny wpływ na strony/skrypty zwłaszcza działających w bardzp starych wersjach. Co wy macie za serwery że na jeden wrzucacie tysiące klientów?? Nie dziwie sie że później jest narzekanie że strony wolno działają........ Sam byłem klientem masternetu, ale miałem tam tylko domeny. Obecnie przeniosłem się do ovh ze względu na ceny. Fajne mieli powiadomienia na sms o wygasaniu domeny - tego mi brakuje w ovh ale za to cena jest lepsza a o to głównie chodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mano 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 12, 2011 (edytowany) Witam, Dziękuję za odpowiedź. Odnośnie działania serwera, żywiłem wielkie nadzieje jak czytałem newsy o upgrade tego serwera. Niestety, na nadziejach się skończyło. Sam proces przetwarzania strony działa naprawdę szybko i tutaj MasterNET stoi na najwyższym poziomie. Niestety, czasami, i i nawet często zdarzają się znaczne spowolnienia pomiędzy odświeżeniami strony. Nie wiem czym jest to spowodowane, ale na żadnym innym hostingu tego nie doświadczyłem. Nadmieniam, że nie jest to cecha która definitywnie Was przekreśla, ale jedynie balansuje szale decyzji trochę w stronę negatywnej opinii. Jednakże zdaję sobie sprawę jak to działa i wiem, że takie rzeczy mogą mieć miejsce i po prostu to wszystko rozumiem. Delikatne inne podejście mam jednak do spraw aktualizacji, co już wspominałem w korespondencjach mailowych. Tak, rozumiem brak aktualizacji do wersji 5.5, czy chociaż 5.1 gdyż niesie to ze sobą jakieś zmiany funkcjonalności. Niemniej z chęcią bym zobaczył jakieś nowsze wersje baz danych, choćby z tego powodu, że wersja 5.0 jest już nie wspierana, ale znowu: nie narzekam bo wiem, że byłoby to karkołomne, a "narzekanie" ma tutaj charakter bardzo ogólnego. Jednak aktualizacje "po drugiej kropce", a o takich tu mówimy w głównej mierze mają za zadanie łatać wszelkiego rodzaju napotkane problemy. W tej chwili bardzo proste zapytanie (parę joinów i where) powoduje kompletny crash serwera MySQL. Co z żadnego punktu widzenia nie jest miłe ani opłacalne. Edytowano Kwiecień 12, 2011 przez mano (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach