lord 13 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2011 Jakbys sie wczytal w moj pierwszy post to bys zauwazyl, ze nie jest on tylko negatywny, wiec jak sam widzisz jestes niesprawiedliwy w swojej ocenie. Napisalem szczerze, ze Masternet jest fajnym serwisem jesli chodzi o trzymanie domen, bo jest tani i wszystko dziala bezproblemowo, ale to jak dzialal mi hosting platny wola o pomste do nieba. Panie Adrianie, caly problem polega na tym, ze nie skonfrontowales sie z ani jednym argumentem padajacym ze strony Twoich klientow, tak jakby Twoje uslugi dzialaly perfekcyjnie, dodzwonic sie zawsze mozna, serwery dzialaja blyskawicznie, a support jest zawsze uprzejmy. Postepujac tak wzbudzasz jeszcze wieksze niezadowolenie a wrecz zlosc i poczucie niesprawiedliwosci, zamiast napisac: "Przepraszamy za niedogodnosci, postaramy sie im wyjsc na przeciw gdyz opinia naszych klientow jest nam bardzo droga". Chyba, ze naprawde jestes w stanie z czystym sumieniem potwierdzic, ze to my sie mylimy w 100% w kazdym z punktow? Mowisz o postach jednych i tych samych osob? Nie bardzo wiem co masz na mysli, masz tutaj przedstawione w krotkim czasie opinie kilku osob, ktore negatywnie oceniaja uslugi Masternet. Co sie musi stac, aby Pan Adrian uderzyl sie w piers i zaczal jednak pracowac nad tymi opiniami? Ma nas zalac na forum fala tysiaca niezadowolonych uzytkownikow? Argument typu, ze mamy tysiac uzytkownikow i te kilka opinii nie ma znaczenia nie jest trafny, bo jak zapewne wiesz namowic kogos do rejestracji na forum nie jest latwo, i tez naturalne jest, ze jak jest dobrze to sie nie odzywamy a krzyczymy dopiero jak cos jest nie tak. Tego nie zmienisz. W ten sposob moze sie bronic kazda firma na tym forum, bo negatywne opinie chocby nie wiem ile ich bylo sa zawsze tylko wycinkiem opinii klientow. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
metrowy 18 Zgłoś post Napisano Luty 18, 2011 Co do supportu - kiedyś namotałem w kwestii wykupu domeny.[ moja wina ] Po kontakcie via email poprowadzili za rączke co i jak , na drugi dzień domena była załatwiona Co do działanie serwerów , kiedyś miałem tam konto i nie było problemów. Dla porównania poprzednio miałem serwer z promocji w logout - i o tym to by można dłuuuugo pisać B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil Szymański 3 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2011 Czy Wam też nie chce załadować strony głównej ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2011 Mi się wyświetla biała pusta strona Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2011 Nie działa strona główna, nie działa panel administracyjny (pusta strona się pojawia), nie działa webmail. Moja wypowiedź też nie była z góry na dół negatywna więc Panie Adrianie, proszę o to aby Pan nie zakładał, że zebrała się tu zgraja malkontentów mająca na celu oczernienie Pana firmy. Poleciłem masternet kilku osobom i wszyscy byliśmy do niedawna zadowoleni... teraz nie dość, że sam doświadczam problemów z serwerem to jeszcze znajomi pytają się czy u mnie też tak jest. Telefonu w firmie nikt nie odbiera. Proszę nie tłumaczyć, że w tym czasie są obsługiwani klienci i wszyscy są zajęci bo proszę mi wierzyć, próbuję się dodzwonić wielokrotnie, na oba podane numery. Jeżeli rzeczywiście jest tak jak Państwo mówią, że tyle ludzi dzwoni, może warto włączyć jakąś zajawko-muzyczkę z informacją którą jestem osobą w kolejce? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 21, 2011 Adrian, trzymaj jakość! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2011 Zeby nie być gołosłownym, nagrałem wideo z próby otwarcia strony głównej masternet i webmaila. Nie wiem czemu ale nie mogę tutaj załączyć pliku 7z, natomiast bez kompresji video jest za duże Zamieszczam tutaj: http://www.sendspace.com/file/7fi4fq Przepraszam za jakość ale jestem w pracy i nie mam tutaj zbyt wielu kodeków multimedialnych. Zapingowałem też serwer, żeby nie było, że łączę się z jakimś innym hostem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Luty 21, 2011 Telefonu w firmie nikt nie odbiera. Proszę nie tłumaczyć, że w tym czasie są obsługiwani klienci i wszyscy są zajęci bo proszę mi wierzyć, próbuję się dodzwonić wielokrotnie, na oba podane numery. Normalna rzecz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Godzio 12 Zgłoś post Napisano Luty 26, 2011 Cześć! Dawno mnie nie było na wht, bo w sumie nie miałem po co tutaj wchodzić. Jak już jestem, to staram się wypowiedzieć w tematach o firmach, z usług których korzystam. W masternecie pana Adriana rejestruję niektóre ze swoich domen - szybko, bezproblemowo i z ciekawym autorskim panelem. Dobry kontakt i niezłe ceny, dlatego też polecam kupno domen w masternecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Luty 28, 2011 dlatego też polecam kupno domen w masternecie. Ceny domen rzeczywiście są niezłe i z nimi, w przeciwieństwie do serwerów, problemu nigdy nie miałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2011 3,7 luty? Od bardzo dawna wszystkie zlecenia z tego czasu są zamknięte. Wyślij do BOK wiadomość opisując sprawę, kto wie, może coś zostało przeoczone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2011 A dostałeś jakieś potwierdzenia dostarczenia wiadomości? Może jakiś antyspam po drodze je po prostu zżarł... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Marzec 1, 2011 A ciekawostka bo ja na info odnośnie logowania w ff4 odpowiedzi nie dostałem (autoresponder przyszedł więc mail do masternet doszedł). Zdążyłem już znaleźć które miejsce w kodzie jest odpowiedzialne za ten problem i jak się potrzebuję zalogować to wyłączam sobie w firebugu diva, który zasłania inputy do logowania.. na szczęście nie potrzebuję się zbyt często logować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2011 (edytowany) Dobra, broniłem, ale miarka się przebrała, bo mijają dni, a tu końca "kryzysiku" w Masternecie nie widać. Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_ea9d2af6409e9cac26e899c4aa1c9139, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /home/KONTA/HTTPd/masternet.pl/_public_html/index.php on line 4Przepraszamy, zawartosc strony www.masternet.pl z powodu prac konserwacyjnych jest tymczasowo niedostepna. Prosimy sprobowac pozniej, przepraszamy za utrudnienia. Warning: Unknown: open(/tmp/sess_ea9d2af6409e9cac26e899c4aa1c9139, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in Unknown on line 0 Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct () in Unknown on line 0 Adrian, skup Ty się i zrób tam porządek? Postrzegałem Cię jako tygrysa, nie jako kotka. Mniej mielenia na forach że wysłano wtedy a wtedy i co komu kto napisał albo nie odebrał - g... to ludzi obchodzi. Mówią, że jest nie za dobrze - to możliwe, że jest nie za dobrze, a nie, że odbijasz piłeczkę. I BOK ochrzań żeby milszy był, nie zdawkowy, to tak już ode mnie prywatnie. "NET" na czerwono w logo mogłeś 2 lata nie poprawiać z artefaktów jpegowskich, ale to już jest poważniejsza sprawa, nie mogę polecać Masternetu wobec "żabojadów z OVH albo cypryjskich tworów droppedowych", jak taka lipa jest. Dodam, że nawet nie mam programu partnerskiego i nie używam refów, tak z natury poleca(łe)m. Jakość, nie jakoś. Nie popełniaj błędu progreso.pl. Edytowano Marzec 2, 2011 przez Sponsi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2011 "Przepraszamy, zawartosc strony www.masternet.pl z powodu prac konserwacyjnych jest tymczasowo niedostepna. Prosimy sprobowac pozniej, przepraszamy za utrudnienia." Coś tu nie jest zrozumiałego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2011 (edytowany) Daj spokój, nie masz idioty przed sobą... Edytowano Marzec 2, 2011 przez Sponsi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tonymontana 0 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2011 W Masternet trzymam domeny i muszę przyznać że ostatnimi czasy jakość suportu spadła. Transferowałem domenę do Masternet i trochę to trwało, widząc brak efektów wysłałem pytanie do supportu czy wszystko ok, odpowiedź nie przyszła przez 2 dni, ponowiłem pytanie po czym odpowiedź przyszła szybko i domena była już na miejscu. Inna dziwna sytuacja to nagle zauważyłem że moje wszystkie domeny mają płatnika mnie jako osobę prywatną, gdzie część była rejestrowana na firmę i tak było przez długi czas, przypadkowo się dowiedziałem że muszę wybrać czy wszystkie domeny mają być na osobę prywatną czy też firmę a nie jak dotychczas było że kilka jest na firmę a kilka nie, takie zmiany może musiały być wprowadzone jednak chciałbym o tym wiedzieć zanim dochodzi do płatności i faktury już są wystawione. No i sprawa jeszcze jedna, kilka dni temu za pomocą szybkich płatności opłaciłem kilka domen jednak widzę że nadal wiszą z tekstem "wygasające". Mam nadzieję że jakość usług będzie nadal na wysokim poziomie ponieważ korzystam z usług Masternet przez kilka lat i poza ostatnimi tygodniami nie mogę powiedzieć złego słowa o ich usługach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GZM 4 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2011 Od dluzszego czasu przygladam sie tej dyskusji i jednak postanowilem zabrac glos. Przenioslem swoje konto do Masternet ok. 1,5 roku temu. Po pierwszym roku bylem zadowolony, dlatego przedluzylem umowe na kolejny rok. Wszystko bylo ok, dzialalo sprawnie, w razie problemow obsluga klienta byla mila i szybka. Serwer dzialal poprawnie. Jakies 2-3 miesiace temu zaczely sie problemy, glownie z poczta i webmailem. Myslalem, ze to przypadki, wiec sie nie odzywalem dluzszy czas, liczac na poprawe. Jednak zamiast poprawy, bylo dalsze pogorszenie. Webmail regularnie sie wywala, wylogowuje sie bez powodu lub z komunikatem o bledzie (o polaczeniu z baza, o ogolnych klopotach z serwerem, etc. - komunikaty sa rozne). W koncu napisalem do BOKu w tej sprawie, liczac na to, ze ktos sie tym zajmie. W zamian otrzymalem niezbyt przyjemna wiadomosc, ze wszystko jest przeciez w porzadku. Pisalem dalej i drazylem temat, w koncu odpowiedzi z BOKu byly coraz bardziej niesympatyczne (zeby nie powiedziec aroganckie) i poczatkowo probowano mi wmowic, ze jestem tepym klientem i wszystko dziala poprawnie, a to ja nie rozumiem na czym to polega. Kiedy wyciagalem coraz to nowsze argumenty, ze poczta dziala zle, w koncu otrzymalem odpowiedz: Usługa świadczona jest zgodnie z ofertą o określonych parametrach igwarantowanym czasie dostępności oraz czasie w którym usługa ma prawo nie być dostępna. co powoduje iż nie posiada Pan usługi o dostępności 100% czasu w którym usługa nie ma prawa być niedostępna nawet przez jedną sekundę. Otrzymuje Pan usługą taką za jaką pan zapłacił. Sugeruje zainteresować się ofertą serwerów biznesowych instalowanych w Polskiej serwerowni o zwiekszonej jakości działania oczywiście stosunkowo drożej Pewnie po tym cytacie Pan Adrian skojarzy takze, ktorym jestem klientem. Gdy napisalem, jak klienci widza taka sytuacje i jak zwykle nastawiaja sie do firmy, ktorej jakosc uslug jest slaba, otrzymalem kolejna bardzo "sympatyczna" odpowiedz: Tak ma Pan rację, Klienci nigdy nie zrozumią, iż otrzymują usługę oparametrach dokładnie takich za jakie zapłacili - ale skoro wymaga się jeszcze więcej a za to nie płaci to ma Pan rację, firma nie ma absolutnie nic przeciwko aby tacy Klienci zmienieli firmę. Czyli w skrocie dowiedzialem sie, ze place 120zl rocznie za to, wiec powinienem siedziec cicho i nie narzekac na zle dzialanie, a jeszcze lepiej, zebym zmienil firme. Dalsze maile juz mnie znudzily, bo dyskusja byla jalowa. Pogodzilem sie z faktem, ze jest zle i lepiej nie bedzie. Webmail wywala mnie praktycznie codziennie, nie da sie z niego na powaznie korzystac. Czasem napisze maila i nie daje sie go wyslac, przez co przepada. Czasem nie moge sie w ogole zalogowac (dzis webmail nie dziala juz ze 2 godziny, mam ciagly blad o polaczeniu z baza). Problemy z poczta sa nie tylko na poziomie webmaila, poniewaz program pocztowy, ktory sciaga mi poczte w domu, tez czesto wypisuje mi bledy polaczenia z serwerem. Jak dziala sama strona, to ciezko mi powiedziec, bo nie kontroluje jej non-stop. Podsumowujac, jakosc uslug bardzo spadla w ostatnim czasie, a obsluga Masternet uwaza, ze nic zlego w tym nie ma, ze to, za co ludzie zaplacili, dziala zle lub wcale. Tyle z mojej strony. Czekam do konca abonamentu, w miedzyczasie szukajac juz innego serwera. Dodam jeszcze, ze przenioslem sie do Masternet z nieslawnej firmy cal.pl, ktorej jakosc uslug byla bardzo slaba, a BOK dramatyczny. Dzis musze niestety przyznac, ze Masternet pod katem dzialania serwera, jak i obslugi klienta, dorownal jakoscia serwerom cal.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xanxan 0 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2011 W sumie korzystam z usług połowy lutego. Skuszony niskimi cenami za odnowienie domeny postanowiłem przenieść tam swoje domeny. Jednak napotykam podobne problemy, o jakich mowa zresztą wyżej. Opłaciłem za pomocą błyskawicznych płatności przedłużenie domeny parę dni temu, mimo to nie została ona aktywowana na kolejny rok... Pisałem z pytaniem w tej sprawie do BOK'u jednak nie otrzymałem odpowiedzi (napisałem aż 3 emaile - żaden bez odpowiedzi)... Nie wiem, jak tam było wcześniej (podobno super i bezproblemowo), bo mam tam domeny od niedawna, jednak wiem jak jest obecnie i w sumie ta firma zaczyna mnie do siebie coraz bardziej zniechęcać... Z tego, co wiem, to system błyskawicznych płatności działać powinien tak, że płacę i za chwilę (góra 10-15 minut) usługa jest aktywowana, a nie płacę i czekam dłużej, niż w przypadku "normalnego" przelewu, bo parę dni i nic...? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2011 Panowie, na razie dajmy im chwilkę, niech Adrian ogarnie sprawy. Po niedzieli wrócimy do ofensywy. Każdego czasem chwyta zadyszka, nie wszyscy są jak norweskie narciarki-astmatyczki : ) Nie wieszajmy totalnie psów na MN, poszły ochrzany, zobaczymy jaka będzie reakcja. Adrian dokupi kilka Core i7 i będzie git : ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GZM 4 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2011 Panowie, na razie dajmy im chwilkę, niech Adrian ogarnie sprawy. Po niedzieli wrócimy do ofensywy. Każdego czasem chwyta zadyszka, nie wszyscy są jak norweskie narciarki-astmatyczki : ) Nie wieszajmy totalnie psów na MN, poszły ochrzany, zobaczymy jaka będzie reakcja. Adrian dokupi kilka Core i7 i będzie git : ) Byloby bardzo milo. Jesli jakosc uslug sie poprawi do konca mojego abonamentu, to przemysle sprawe, czy zostac na kolejny rok, czy nie. Mimo wszystko nad jakoscia obslugi klienta tez warto popracowac. Sa pewnie jakies kursy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Marzec 4, 2011 Potwiedzam, dzisiaj serwer s2 leży i kwiczy. Czekam właśnie na ważną wiadomość i widzę, że trzeba było podać adres na gmailu lub onecie Próba kontaktu na oba podane numery telefoniczne (chciałbym się dowiedzieć co się stało): zero odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cysiek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2011 Witam, Ostatnio również zauważyłem znaczne pogorszenie jakości usług na niemieckim serwerze... Mam serwer i 6 domen na których działa 5 stron... oraz obsługa poczty dla tych domen... NIE MA DNIA żeby nie było awarii... jak już nie działa to wszystko, serwer www i poczta... a najgorzej to tłumaczyć się z takiego działania tego serwera swoim klientom... Dziś ok 11:30 (nie wiem kiedy się zaczęła) była przerwa ok 6 min, chwilę zadziałało, po czym znowu niedostępny na kilka minut... Z tego co widzę po opiniach o ostatnich awariach... to jest to normalka... Panie Adrianie...w takim razie proponuję nowy abonament, np 10,- netto /rok i serwer niech będzie dostępny w 50% w miesiącu.... Moim zdaniem KAŻDY! abonament powinien różnić się ceną, im wyższy tym więcej pojemności, transferu, innych funkcji i opcji... ale to w końcu SERWER! Każdy serwer powinien być dostępny w 100%... a nie klient płaci mniej... to miejmy go w d... No cóż... zostało jeszcze 3 miechy... jeśli nadal nie zasłużę (lub nie doczekam) na lepszą jakość... wynoszę się... (a może ktoś się przyłączy? Damy nauczkę MN?) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Marzec 6, 2011 Zamiast pisać, o awariach każdego dnia mogłeś napisać, iż w ogóle nie działa - kolorowiej by to wyglądało. Firma prędzej by dawno upadła przy tych dosłownie rzekomych awariach każdego dnia przed pojawieniem się negatywnej opinii. Kupiłeś usługę ze 100% dostępnością? firma na pewno Ci takiej nie sprzedała, ale w jednym się z Tobą zgodzę, skoro wymagasz czegoś za co nie zapłaciłeś to rzeczywiście zmień firmę na inną, dziwne czytać takie słowa od właściciela firmy, a jakie prawdziwe Oferta sądzę jest prosto przedstawiona, mniej płacisz - mniej dostajesz, więcej płacisz - więcej dostajesz. Gdzie te negatywne opinie Klientów płacących więcej i mających serwery w Polsce? nie ma Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tuomollo 10 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2011 Awarie niestety się zdarzają i choćby p. Adrian nie wiem ile czarował i próbował zdyskredytować użytkowników wylewających tutaj swoje żale, nie zmniejszy to awaryjności serwera. Wczoraj funkcjonowanie usług też było b. wątpliwe i niestety mam już dość zastanawiania się nad tym, czy uda mi się danego dnia pracować normalnie czy też będę zmuszony do robienia sobie przerw na kawę z powodu kolejnego restartu czy zwiechy serwera. Na plus powiem, że problem z logowaniem w Firefoxie 4 został częściowo rozwiązany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach