xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 @xorg: Może pomóc, ponieważ serwery PROFFESIONAL są zlokalizowane w Polsce, natomiast PREMIUM u naszych zachodnich sąsiadów A co to zmienia? Nic! Strona bez ruchu powinna się wczytywać błyskawicznie (o ile nie jest w niej nababrane - a skoro na inym hoście chodzi ok, więc sam site jest w porządku) niezależnie od lokalizacji serwera. Poczekajmy na Adriana Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 Właśnie NIE. Hetzner jest znany z tego, że czasami małą czkawkę ma do Polski, więc jest to tutaj podstawowa kwestia. Nawet mój VPS w Hetznerze, który jest całkiem wypaśnięty w porównaniu do rzeczy, które na nim stoją, potrafi zwolnić i głównie chodzi o transfer... że zamiast 25Mbitów UPC łącze mi jedzie jak 4Mbity Neo : ) A osobną sprawą jest to, jak tam Adrian jest nawala klientami te serwery, ale to już tajemnica firmowa pewnie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 Sponsi, ale jeżeli wynikałoby to z "czkawki" do Polski, to wtedy były żale na dwie strony w host is down, a tu cicho. Poza tym takie awarie nie trwają wiecznie, był taki gorący okres, chyba jak przypchał się LambdaNET (o ile dobrze pamiętam), no i to chwilę trwało, ale ostatnio nawet nie było jakiś dłuższych wpadek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 No ja właśnie to obserwowałem ostatnio.. 3-4 dni temu, 6-7, jakoś tak... że wieczorem transfer 300 kilobajtów zamiast 1,5-2 mega. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 +1 do sponsiego. Routing z róznych miejsc polski do hetznera czasami ma czkawkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 Jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości, każdy ma przecież możliwość uruchomienia usługi z wersji biznesowej na okres bezpłatny 14-stu dni i niech się bawi i obserwuje jak to w praktyce wygląda. Co by nie snuć własnych domysłów oraz różnych teorii Trochę czasu serwery w PL już pracują i nie było Klienta po migracji co by nie był pozytywnie zadowolony, a dość sporo się przenosi z DE do PL ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Grudzień 14, 2010 to może ja mam jakieś szczęście, że tego nie doświadczam, co ciekawe swego czasu pakiety z hetzner biegały przez plixa za pośrednictwem init7, teraz tak już nie jest, dlaczego, to nie wiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
olekweed 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Masternet.pl - BOK, który szybko odpowiada na zapytanie + beznadziejna usługa, która nie zasługiwałaby na zainteresowanie nawet, gdyby była za darmo. Na przestrzeni 3-4 miesięcy nie miałem w weekendy dostępu do serweru/poczty całej reszty przez przynajmniej 1-2 godziny. Przy każdej mojej reakcji na pady dostawałem odpowiedź, że przeprowadzana jest konserwacja/restart/whatever. Oczywiście masternet nie może informować o downtimeach, bo cytuje BOK: " Niestety, różnego rodzaju zewnętrznych ataków np ddos nie da się wcześniejprzewidzieć który to miał miejsce w tym czasie. Takie ataki nie trwają z reguły dłużej jak kilka/-naście minut, lecz zdecydowanie nie jest to kilka lub kilkanaście godzin i tak długa przerwa nie miała miejsca od paru lat." A do tego: "Nie możemy ujawniać informacji o atakach osobom trzeciom, gdyż tego typuinformację mogą posłużyć jako wskazówki do "nauki" przeprowadzania wszelkiego rodzaju ataków w sieci internet." Więc nie wiem ile naprawdę trwał downtime, i czy czasem nie płacę np. za serwer 365 dni, ALE tylko 12h dziennie? W tym tygodniu drugi raz mam downtime, chociaż do komputera usiadłem 4-ty raz dopiero. To jest hosting czy ruletka? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
olekweed 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Żeby było jasne - jestem klientem od paru lat, mam serwer professional za 150zł. Problemy zdarzały się wcześniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 A próbowałeś BEZ proxy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
olekweed 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 A próbowałeś BEZ proxy? s3.masternet.pl s4.masternet.pl ich panel i logowanie do poczty działają. 3cią godzinę nie mogę się dostać do s2.masternet. Wszystko Z proxy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amanka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Mam najtańsze konto Classic już chyba od ponad 3 lat. Dotychczas nie było większych problemów, czasem stronki nie były osiągalne, ale dało sie przeżyć. Ale to, co dzieje się od kilku tygodni jest już skandalem. Serwer s2 chyba umiera i od czasu do czasu jest reanimowany, żeby dawał nikłe wrażenie życia. A dzisiaj umarł na dobre - nie działa kompletnie NIC! Na moje zgłoszenie dostałam odpowiedź, żeby sobie lepiej wykupić któryś z serwerów linii biznesowej, bo te tańsze są w Niemczech itd. A co mnie to obchodzi?? Płacę za hosting, wiem, że niewiele, ale po to są właśnie chyba różne opcje, aby można je było jak najlepiej do siebie dopasować. Wszystkie parametry konta jak transfer czy miejsce na dysku mam wykorzystane w niecałych 50%, czyli co ja na to poradzę, że Masternet się gdzieś w czymś przeliczył i czegoś mu nie starcza? Panel klienta też dzisiaj nie działa, chciałam sprawdzić dokładne statystyki konta - nie ma takiej opcji. Porażka na całej linii! W zasadzie szkoda, nie mam za bardzo czasu na szukanie innego hostingu i migrację serwisów, ale widzę, że chyba nie będzie innego wyjścia. Nie popisaliście się, Panowie, a tak to fajnie na początku wyglądało. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Płacę za hosting, wiem, że niewiele, ale po to są właśnie chyba różne opcje, aby można je było jak najlepiej do siebie dopasować. No to dopasowałaś. Myślałaś, że w cenie malucha dopasujesz mercedesa? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
olekweed 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Mam najtańsze konto Classic już chyba od ponad 3 lat. Dotychczas nie było większych problemów, czasem stronki nie były osiągalne, ale dało sie przeżyć. Ale to, co dzieje się od kilku tygodni jest już skandalem. Serwer s2 chyba umiera i od czasu do czasu jest reanimowany, żeby dawał nikłe wrażenie życia. A dzisiaj umarł na dobre - nie działa kompletnie NIC! Na moje zgłoszenie dostałam odpowiedź, żeby sobie lepiej wykupić któryś z serwerów linii biznesowej, bo te tańsze są w Niemczech itd. A co mnie to obchodzi?? Płacę za hosting, wiem, że niewiele, ale po to są właśnie chyba różne opcje, aby można je było jak najlepiej do siebie dopasować. Wszystkie parametry konta jak transfer czy miejsce na dysku mam wykorzystane w niecałych 50%, czyli co ja na to poradzę, że Masternet się gdzieś w czymś przeliczył i czegoś mu nie starcza? Panel klienta też dzisiaj nie działa, chciałam sprawdzić dokładne statystyki konta - nie ma takiej opcji. Porażka na całej linii! W zasadzie szkoda, nie mam za bardzo czasu na szukanie innego hostingu i migrację serwisów, ale widzę, że chyba nie będzie innego wyjścia. Nie popisaliście się, Panowie, a tak to fajnie na początku wyglądało. To samo z mojej strony, serwer professional, więc pan z BOKu chyba ma jakiś gorszy dzień. Niezależnie od tego składam reklamację i będę żądał zwrotu abonamentu za obecny rok. Powodzenia. No to dopasowałaś. Myślałaś, że w cenie malucha dopasujesz mercedesa? W cenie pakietu biznesowego dostajesz dokładnie to samo traktowanie. Niezależny komentatorze, mówi właściciel /mercedesa/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amanka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Myślałaś, że w cenie malucha dopasujesz mercedesa? Nie. Myślałam, że dostanę zamówionego malucha. Z małym silnikiem, małym bakiem i bez klimatyzacji, ale który zawiezie mnie tam, gdzie chcę. Zgodnie z deklaracjami producenta. Nie oczekiwałam gigantycznego przyspieszenia, aluminiowej karoserii i systemów ABS, ERP i innych wodotrysków. A dostałam malucha na 3 kołach, z dziurawym bakiem i zacinającym się silnikiem. Dlaczego tak trudno jest dostać smacznego, świeżego herbatnika, a wciska mi się kawał weselnego tortu i wmawia, że jestem głupia oczekując dobrego herbatnika, tylko dlatego, że jest tani? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 W cenie pakietu biznesowego dostajesz dokładnie to samo traktowanie. Niezależny komentatorze, mówi właściciel /mercedesa/ Niezależny kierowco mercedesa: traktować wszystkich powinno się jednakowo, jednak na wiele rzeczy w serwerowniach OVH czy Hetznera wpływu się nie ma. (to ogólna myśl, nie konkretny przypadek). Dlaczego tak trudno jest dostać smacznego, świeżego herbatnika, a wciska mi się kawał weselnego tortu i wmawia, że jestem głupia oczekując dobrego herbatnika, tylko dlatego, że jest tani? Taniość na ogół determinuje jakość. Z pustego i salomon nie naleje. Maluch stary jest to i się psuje częściej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
olekweed 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Niezależny kierowco mercedesa: traktować wszystkich powinno się jednakowo, jednak na wiele rzeczy w serwerowniach OVH czy Hetznera wpływu się nie ma. (to ogólna myśl, nie konkretny przypadek). Taniość na ogół determinuje jakość. Z pustego i salomon nie naleje. To skąd Twoja mądra myśl o niskiej jakości przy niskiej cenie. Przecież użytkowniczka napisała, że BOK chciał ją namówić na konto biznesowe. JA mam konto biznesowe i niczym się nie różni od tego classic. Przetłumaczyłem to? BOK robił sobie jaja i zbywał klienta z tanim kontem, a tymczasem nie odpowiadał na moje 3 maile, bo co miał odpowiedzieć? Zapłać nam więcej? Twierdzisz, że użytkowniczka dopasowała. Ja też dopasowałem, tylko płacę za serwer 3 razy więcej. I TEŻ DOSTAJĘ CHŁAM. Czy mnie obchodzi serwerownia OVH, Hetznera czy nawet Maxa Plancka albo Goethego? Mnie, za przeproszeniem obchodzi moje portfolio i to, że robie z siebie durnia podając ludziom adres, który zwraca 404. Serwerownie to problem providera, a ten daje mi jakiś tandetny półprodukt za sporą kasę. Nieważne zresztą czy płacisz 30 czy 150zł serwer powinien śmigać. Tak czy nie? Płacić 30zł za serwer, który leży - kogo to bawi. Tak więc niezależnie od niezależnych komentarzy masternet jest skończony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amanka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Taniość na ogół determinuje jakość. Z pustego i salomon nie naleje. Maluch stary jest to i się psuje częściej. Chyba się nie rozumiemy. Pozostanę przy herbatnikach Wiadomo, że herbatniki są tanie, nie mają kremu ani wisienek. I ja chcę dostać właśnie taki tani produkt. Bez kremu i bez wisienek. Problem w tym, że jedna firma z tych samych składników i przy tym samym nakładzie pracy upiecze smaczny produkt, a inna gniota. A ty mi wmawiasz, że jak chcę herbatnika, to automatycznie muszę dostać gniota. Zgodziłabym się, gdybym za cenę herbatnika oczekiwała kawałka tortu - tu by mnie niejadalny gniot absolutnie nie dziwił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 W ogóle nie łapiesz clue tej rozmowy, do tego strasznie się burzysz. Moja odpowiedź była ogólna, nie mam pojęcia co się dzieje z Masternet, przyjdzie pan z Masternetu to odpowie. Może siedzi teraz i walczy z awarią? @amanka: z tymi przykładami to się zapędziliśmy bo zawsze będzie taki, który popiera jednej lub drugiej strony wersje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wooox 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Czy może ktoś wie, jakie są szanse na odzyskanie całości, lub części pieniędzy jakie wydałem na ten hosting? Wykupiłem na rok, a minęły około 2 miesiące. Może ktoś zna procedurę takiej reklamacji? Drugie pytanie @OLEKWEED: więc rozumiem, że usługa PROFESSIONAL też jest niewiele warta i nie ma sensu, żebym się na nią przenosił z PREMIUM? Pytanko trzecie: Jest jakiś w miarę nie skomplikowany sposób, aby dość dokładnie sprawdzić jak szybko wczytuje się strona/ jak szybko działa serwer? Takie wchodzenie na stronę i określanie szybko/ wolno jest mało dokładne i wolał bym mieć to w jakichś liczbach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Pytanko trzecie: Jest jakiś w miarę nie skomplikowany sposób, aby dość dokładnie sprawdzić jak szybko wczytuje się strona/ jak szybko działa serwer? Takie wchodzenie na stronę i określanie szybko/ wolno jest mało dokładne i wolał bym mieć to w jakichś liczbach. np. http://test.watchscript.pl/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Dwa słowa wyjaśnienia - informacji: Była większa awaria usługi serwera WWW co wymagało znacznie większych prac niż tylko reinstalacja samego serwera WWW. Jak to Klienci piszą, iż otrzymują "pobieżną" odpowiedź w sytuacjach usterek, etc - czy na prawdę myślicie, że firma będzie pulikowała szczegółowe informacje o metodach różnego typu ataków? Wyobraźni trochę ludzie... Z drugiej też strony, co by firma nie napisała to i tak znajdzie się Klient który i tak mimo wszystko będzie miał jakieś "ale". Klienci którzy rejestrowali usługę serwera typu PROFESSIONAL lub BUSINESS przed uruchomieniem nowej kolokacji w nowej Polskiej serwerowni, nadal mają swoje usługi w Niemieckiej serwerowni,a natomiast nowo uruchamiane powyższe wersje serwerów uruchamiane są automatycznie w nowej serwerowni - dlaczego? dlatego, że nie realnym jest takie od ręki przenieść znacznej ilości usług i to bez wiedzy Klienta (może i mam całkowicie odmienny tok rozumowania ale ja kompletnie nie mam pojęcia dlaczego tego Klienci nie rozumią), ba, nawet są Klienci którzy chcą pozostać w Niemieckiej serweroni ;-) Wydawałoby się, iż wystarczy aby Klient wysłał wiadomość do BOK firmy z pytaniem o migrację do nowej serwerowni - proste czy trudne? Informacje też dostępne są w aktualnościach panelu Klienta jak i samej strony głównej. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania - e-mail do supportu. @olekweed jeżeli uważasz, iż regulamim jest dobry wyłącznie dla usługodawch i niedający żadnych praw do Klienta to rzeczywiście masz rację - gratuluje, proponuje złożyć doniesienie do odpowiednich instytucji aby sprawdzili czy jest on zgodny z prawem, zresztą sama zawartość Twojego postu pozowia wiele do życzenia jak na dorosłego człowieka - bez komentarza. No ale przecież każdy kto rejestruje usługę oświadcza, iż się zapoznał z regulaminem więc o co chodzi? pretensje do firmy? istny cyrk. W sumie to się dziwie, że jeszcze chyba nikt nie napisał, iż w ciągu jednej tylko godzinki notuje straty w tysiącach złotych - śmieszą mnie takie teksty, ile taki "Klient" musi zarabiać i ile płaci za hosting w przeliczeniu na tę jedną godzinkę skoro aż tyle traci :-) Tyle z mojej strony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2010 Moim skromnym zdaniem klienci uważają firmy za automaty myślące za nich - i to jest ten 'ból'.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chlorofil 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2010 Taniość na ogół determinuje jakość. Z pustego i salomon nie naleje. Maluch stary jest to i się psuje częściej. Sądzi Pan, że Masternet jest starym maluchem? ; ) W całej tej dyskusji (abstrahując od tego konkretnego dostawcy, którego dotyczy wątek) widzę pomieszanie pojęć, które często się pojawia się na tym forum. Pakiety w ramach jednej firmy są oczywiście i tańsze i droższe, tyle że różnią się konkretnie podanymi parametrami (zazwyczaj przestrzenią, transferem itp.). I czy ktoś kupuje malucha za 5 zł rocznie czy mercedesa za 5000 zł miesięcznie ma prawo oczekiwać, że mu usługa będzie działać. Jeśli jakiś dostawca wychodzi z założenia, że klientowi za 5 zł można zapewnić wadliwie działającą mimo obietnic usługę, bo mało płaci, to ja osobiście u niego miałbym obiekcję, żeby kupić także wielokrotnie droższą usługę, bo niby na jakiej zasadzie miałbym mieć zaufanie, że za 5000 zł miesięcznie już słowa dotrzyma? Co ciekawe, podobne podejście jawnie prezentuje wielu dostawców na tym forum, być może zrażając niektórych potencjalnych klientów : ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2010 Ludzie, po co ta dyskusja o wszystkim i zaraz o niczym? Oferta jest przecież jasna, tańsze wersje kont hostingowych instalowane są na serwerach w Niemieckiej serwerowni w której utrzymanie jest tańsze od droższych nowych markowych serwerów kolokowanych w Polskiej serwerowni co wymusza ich sprzedaż w wyższej cenie. Chyba tutaj naprawdę nie trzeba mieć dużego pojęcia o hostingu, iż różnica między serwerami w DE i PL jest znaczna, choćby ze względu na samą odległość. Czasem wystarczy też aby to Klient chociaż trochę pomyślał. Klient płaci więcej - dostaje większe parametry, lepszą usługę, etc. Zresztą jak to jest, że ponad 90% ludzi na forach którzy uważają, że to zawsze oni mają rację po tym co piszą na forach, iż mają niby dużą wiedzę, a support firmy wprowadza ich w bład, piszą negatywne opinie o firmach, etc? A nagle przy kontakcie takiego "Klienta" z supportem firmy kompletnie taki "Klient" staje sie całkowicie początkującym nawet użytkownikiem internetu, a na forach publicznych - mega mózg. Tyle z mojej strony w tym temacie, w końcu każdy z nas mimo wszystko ma choć trochę oleju w głowie. Pomijając już zupełnie fakt, iż nagatywne opinię o firmach na forach publicznych były są i będą zawsze wyolbrzymiane. Mamy wolny rynek, komyś coś nie pasuje? szuka innej firmy, jednak (dosłownie) każdego dnia firmie MasterNET.pl przybywa nowych Klientów, jednak o czymś to świadczy, a niezadowoleni Klienci przecież znajdą się w każdej firmie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach