Sizar 0 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2009 A ja rozważam ich ofertę, bo cenowo wyglądają obiecująco, mają SLA na poziomie 99,8%, do tego system wirtualizacji XEN. Zapytałem więc czemu są takie skoki pingów. Ewentualne skokoi pingow wynikaja z polityki ustawien w nazysm systemie. Wywolania ICMP (np. ping) sa najmniej prioryterowe, a przy wiekszej ilosci odrzucane, ze wzgledow glownie bezpieczenstwa (potencjalne ataki ddos) oraz dla zwiekszenia wydajnosci pozostalych typow polaczen ktore maja faktycznie istotne znaczenie dla dzialania sieci. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2009 To może ktoś wykonać ping po udp ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2010 poproszę o opinie o serwerach dedykowanych w kylos.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qckq 0 Zgłoś post Napisano Marzec 13, 2010 Lokalizacja Łódź, uzywałem tylko VPS i mogę powiedzieć że jakość była słaba. Skoki pingów, nie wiem jak teraz ale firma ma wysoki support dzwonili nawet do mnie czy przedluzam vps itp interesuja sie klientem:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ddhost.pl 0 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2011 (edytowany) 99 zł brutto /rok za 20GB hosting... Ma to ktoś z Was? Prosze o opinie. Badanie presa.kylos.pl [195.162.24.52] z użyciem 32 bajtów danych: Statystyka badania ping dla 195.162.24.52: Pakiety: Wysłane = 100, Odebrane = 100, Utracone = 0 (0% straty), Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach: Minimum = 21 ms, Maksimum = 26 ms, Czas średni = 24 ms względem losowej subdomeny, przypuszczalnie ich klienta, w tym przypadku padło na "presa.kylos.pl" O jakie skoki pinga chodzi? Ja żadnych nie widzę. Edytowano Marzec 2, 2011 przez ddhost.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pink Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2011 (edytowany) względem losowej subdomeny, przypuszczalnie ich klienta, w tym przypadku padło na "presa.kylos.pl" O jakie skoki pinga chodzi? Ja żadnych nie widzę. Moze wystarczy podumowanie pinga? Ping przecież może skakać z różnych powodów, np jakiś problem na maszynie matce itp, nie koniecznie od razu skacze w całej serwerowni, także pingowanie czego popadnie mija się z celem Edytowano Marzec 2, 2011 przez pink (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2011 O jakie skoki pinga chodzi? Ja żadnych nie widzę. Ostatnie posty pisane były dość dawno Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
alienek 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2011 No to ja dodam swoją opinię... Dzisiaj negatywną... mam dedyka u nich od ponad roku... księgarnię Godi.pl. Super ekstra fajny serwis aukcje.fm wziął sobie skądś moje oferty... ponad 100 tysięcy... i teraz dostaję 100 tysięcy maili odnośnie przedłużenia oferty.... load skacze do 77, strona nie działa, skrzynką nic nie mogę wysłać, dzwonię na infolinię techniczną z prośbą o wycięcie na firewallu aukcje.fm.... słyszę kogoś w samochodzie albo autobusie i tłumaczy mi, że tego nie zrobią bo telefonicznie nie autoryzują takich zleceń... wcześniej kontakt telefoniczny kurde był bezproblemowy i sprawy załatwiane... Suxx, zmieniamy serwerownię. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2011 ale sorry, ja też mogę zadzwonić i pozmieniać coś w Twoich usługach? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość xtd Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2011 No to ja dodam swoją opinię... Dzisiaj negatywną... mam dedyka u nich od ponad roku... księgarnię Godi.pl. Super ekstra fajny serwis aukcje.fm wziął sobie skądś moje oferty... ponad 100 tysięcy... i teraz dostaję 100 tysięcy maili odnośnie przedłużenia oferty.... load skacze do 77, strona nie działa, skrzynką nic nie mogę wysłać, dzwonię na infolinię techniczną z prośbą o wycięcie na firewallu aukcje.fm.... słyszę kogoś w samochodzie albo autobusie i tłumaczy mi, że tego nie zrobią bo telefonicznie nie autoryzują takich zleceń... wcześniej kontakt telefoniczny kurde był bezproblemowy i sprawy załatwiane... Suxx, zmieniamy serwerownię. Puknij się w głowę. Jak by coś takiego zrobili na telefon byliby spaleni. Konkurencja mogła by w ten sposób podać się za Ciebie i zlecić odłączenia/skasowania serwera. Ciekawe co wtedy? Jak znajdziesz taką co robią wszystko na telefon daj znać, będziemy wiedzieć co omijać szerokim łukiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2011 Suxx, zmieniamy serwerownię. Tak admin z drugiej serwerowni będzie akurat oglądał Matrixa, wtedy po zakończeniu filmu sformatuje Ci serwer tylko na SMS od kogoś obcego. Zastanów się gdzie jest logika, chciałbyś, aby Twój kumpel miał możliwość zarządzania serwerem telefonicznie?: -Dzień Dobry, Tu Pan X. Proszę usunąć wszystkie foldery z mojego serwera dedykowanego. -Dlaczego - pyta admin -A bo to ma być taki żart dla kierownika księgarni Takie rzeczy załatiwa sie poprzez helpdesk (nawet nie email), na helpdesku każde Twoje zgłoszenie jest zapisane w logach, zapisane IP komputera z którego dałes zlecenie. Jak coś nie gra, wtedy można szukac winnego i naprawić wszystko znacznie szybciej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2011 Pomijając opisywaną i komentowaną już przez innych formę requestów przez telefon, to od kiedy router brzegowy dostawcy DC służy do wycinania widzimisiów klientów? Jak klient chce sobie coś wycinać, to IMO albo przez lokalne iptables serwera (czy tam inne triki, np. nullroute); albo też kupuje sobie dedykowanego firewalla sprzętowego i się sam bawi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
alienek 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2011 (edytowany) Sam nie muszę się znać na zarządzaniu serwerem (iptablesy itp). Dlatego mam serwer w firmie kylos, gdyż cena wlicza zarządzanie serwerem. Wcześniej telefonicznie pod moim numerem telefonu zgłoszenia o awariach były przyjmowane. W tym przypadku była sytuacja awaryjna i zależało mi na szybkim działaniu, ot dlatego telefon. Numer był znany nie raz. Nie chciałem formatowania, nie chciałem innych pierdół, tylko wycięcie jednego adresu ip spamującego skrzynkę tak mocno, że zawieszała serwer (load około 500) - ciężko wtedy cokolwiek zdalnie zrobić, nawet przez ssh. Po dłuższej rozmowie telefonicznej udało mi się uzyskać zapewnienie, że kolejne telefoniczne zgłoszenia będą z mojego numeru telefonu przyjmowane. Ot i finał sprawy Oczywiście wyślę oświadczenie na piśmie z tej sprawy i "autoryzuję" w firmie swój numer telefonu. Pomijając opisywaną i komentowaną już przez innych formę requestów przez telefon, to od kiedy router brzegowy dostawcy DC służy do wycinania widzimisiów klientów? Jak klient chce sobie coś wycinać, to IMO albo przez lokalne iptables serwera (czy tam inne triki, np. nullroute); albo też kupuje sobie dedykowanego firewalla sprzętowego i się sam bawi. Nigdzie nie pisałem o routerze brzegowym... samo iptables by wystarczyło - tylko dostęp do ssh przy ogromnym obciążeniu był prawie niemożliwy. Tak admin z drugiej serwerowni będzie akurat oglądał Matrixa, wtedy po zakończeniu filmu sformatuje Ci serwer tylko na SMS od kogoś obcego. Zastanów się gdzie jest logika, chciałbyś, aby Twój kumpel miał możliwość zarządzania serwerem telefonicznie?: -Dzień Dobry, Tu Pan X. Proszę usunąć wszystkie foldery z mojego serwera dedykowanego. -Dlaczego - pyta admin -A bo to ma być taki żart dla kierownika księgarni Takie rzeczy załatiwa sie poprzez helpdesk (nawet nie email), na helpdesku każde Twoje zgłoszenie jest zapisane w logach, zapisane IP komputera z którego dałes zlecenie. Jak coś nie gra, wtedy można szukac winnego i naprawić wszystko znacznie szybciej. Może i za mocno się uniosłem ze zmianą serwerowni, ale pomyśl logicznie: 1. nie prosiłem z obcego numeru, ani z zastrzeżonego (numer telefonu był podany firmie) 2. nie prosiłem o usunięcie folderów, tylko o wycięcie jednego adresu IP który blokował serwer Mógłbym wysłać maila, ale co z tego - skoro nie był to e-mail jaki podawałem przy rejestracji (ten podany przy rejestracji był zlokalizowany na serwerze i nie szło nic wysłać), a z innego obcego e-maila - jaka jest pewność, że to ja? (podobnie jak z innym numerem telefonu). Puknij się w głowę. Jak by coś takiego zrobili na telefon byliby spaleni. Konkurencja mogła by w ten sposób podać się za Ciebie i zlecić odłączenia/skasowania serwera. Ciekawe co wtedy? Jak znajdziesz taką co robią wszystko na telefon daj znać, będziemy wiedzieć co omijać szerokim łukiem. Puk puk. Jasne, zaraz podłączą się pod mój numer telefonu i odłączą mi serwer Edytowano Kwiecień 11, 2011 przez alienek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2011 Ja mam zautoryzowany swoj numer telefonu w jednej zagranicznej firmie, i moge prosic o wykonanie czegos, gdy np. jestem gdzies gdzie nie ma kompa. Oni sobie w bazie sprawdzaja czy numer autoryzowany itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2011 Ja mam zautoryzowany swoj numer telefonu w jednej zagranicznej firmie Clip to nie jest zbyt wiarygodna informacja Sam nie muszę się znać na zarządzaniu serwerem (iptablesy itp). Dlatego mam serwer w firmie kylos, gdyż cena wlicza zarządzanie serwerem. Chyba, że tak. Myślałem, że masz serwer niezarządzalny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 11, 2011 (edytowany) Sam nie muszę się znać na zarządzaniu serwerem (iptablesy itp). Dlatego mam serwer w firmie kylos, gdyż cena wlicza zarządzanie serwerem.Chyba, że tak. Myślałem, że masz serwer niezarządzalny. nawet jeśli managed, to przecież firma ma po to centralę / przekierowania by odebrać od klienta i to że był w samochodzie czy nawet w sklepie nie oznacza źle dla firmy np. dyżur telefoniczny nie musi być w firmie Co do zmian, moim zdaniem kylos ma rację, ale to mogliby zrobić np. jakiś pin czy cuś do weryfikacji dla Ciebie (u nas wygląda to tak samo, na przysłowiową "gębę" nie załatwi się nic). Edytowano Kwiecień 11, 2011 przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość departament Zgłoś post Napisano Sierpień 22, 2012 Polecam te firme, wspołpracuje z nimi od blisko 2 lat po bardzo złych doświdczeniach z takim firmami jak superhost , az , czy tragiczne niemal traumatyczne neteasy Bardzo szybka i rzeczowa pomoc. gg , telefon , system pomocy (sporadycznie ale jak juz, to sa pod reką) Natomiast up time 99% , dobre parametry maszyn i serwery w Łodzi. no i przystepne ceny. Mowa o web hostingu. pozdrówki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asero 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 24, 2014 Odświeżam. Dawno nie było żadnych opinii, czy hosting dalej trzyma klasę ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach