Skocz do zawartości
Maticomp

Hosting Z Dobra Obsluga Typowego Zu

Polecane posty

Hej,

 

Przez wiele hostingow sam sie juz przeczochralem - mniej wiecej wiem, co gdzie jest. Rzecz w tym, ze nie mam problemow z obsluga techniczna takich kont - i panel do reki w zupelnosci mi wystarczy. O swoich rzeczach tez sam pamietam. Tym razem jednak poszukuje firmy hostingowej, ktora moznaby polecic swojemu klientowi, a ichniejszy support bylby w stanie zajac sie reszta. Wymagania techniczne w sumie niewielkie. W tym konkretnym pytaniu zadowoli mnie nawet 100MB pojemnosci, 1 skrzynka pocztowa, 1 baza MySQL i wsparcie dla PHP5. Natomiast dwa wymagania mniej techniczne:

 

- chcialbym, aby mozliwe bylo w ramach konta w tej samej firmie zarejestrowanie domeny .org/.com

- chcialbym, aby owa firma przysylala "papierki" przypominajace o wplacie na kolejny rok, zarowno za hosting jak i domene. W wiekszosci firm, gdzie sam sie hostuje (hostowalem) w panelu widac, kiedy uplywa termin, przychodzi tez mail. Ale to nie wystarczy. Zalezy mi, zeby firma monitowala o platnosc z wyprzedzeniem w postaci faktury/faktury pro forma wysylanej zwykla poczta na adres klienta, badz telefonicznie.

 

Czy cos takiego w ogole sie znajdzie? Nie jestem zainteresowany oferowaniem wlasnych uslug w tym zakresie - chcialbym jednak polecac hosting, z ktorym poradzi sobie statystyczny Kowalski. Nie kazdemu wyczesany panel administracyjny do konta jest potrzebny - natomiast wielu mniej technicznie oblatanym osobom przydalaby sie taka bardziej materialna przypominajka o platnosci za kolejny rok, niz mail (ktorego sprawdzaja, lub nie).

 

 

 

Z gory dzieki za sugestie,

M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dostałem "papierek" od home.pl (albo nazwa.pl - już nie pamiętam) przypominający o przedłużeniu mojej domeny. Dzwonili także wcześniej w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kei.pl

nq.pl

home.pl

nazwa.pl

(kolejność wg mojej oceny jakości)

 

O, dziekuje. Z home nie mialem doczynienia przez >rok, wiec o ich polityce przypominania o wplacie nie wiem nic. Natomiast o KEI wiele dobrego od znajomych slyszalem - pewnie ich wyprobuje :lol: Ceny i rozpietosc uslug tez maja atrakcyjna.

 

Jeszcze jednak zapytam - czy cos tanszego od tej czworki z papierkowymi przypomnieniami tez sie znajdzie? W wiekszosci wypadkow ceny oferowane przez Kei sa atrakcyjne - nawet te niepromocyjne, za jakosc w koncu trzeba placic. Czasem jednak bardzo proste rzeczy i niewielkie wymagania sa powiazane z ciasnym budzetem. Na razie napisalem do KEI, czy promocja 150PLN/rok za pakiet Biuro Extra jest wazna takze przy dalszych przedluzeniach - w tym konkretnym przypadku fajnie byloby sie zmiescic 150PLN/rok brutto... ale do netto KEI daloby sie nagiac.

 

 

Pozdrawiam!

M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
- chcialbym, aby mozliwe bylo w ramach konta w tej samej firmie zarejestrowanie domeny .org/.com

- chcialbym, aby owa firma przysylala "papierki" przypominajace o wplacie na kolejny rok, zarowno za hosting jak i domene. W wiekszosci firm, gdzie sam sie hostuje (hostowalem) w panelu widac, kiedy uplywa termin, przychodzi tez mail. Ale to nie wystarczy. Zalezy mi, zeby firma monitowala o platnosc z wyprzedzeniem w postaci faktury/faktury pro forma wysylanej zwykla poczta na adres klienta, badz telefonicznie.

Sądziłem, że to standard wysyłać pocztą faktury pro-forma zwłaszcza firmom jako przypomnienie o "konieczności" odnowieniu usługi.

Ale to już zależy od samej firmy hostingowej czy opłaca się jej tak ciąć koszta na znaczkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja dzisiaj pro formę dostałem z nazwa.pl, bo testowałem serwery.pl.. i przysłali mi podkładkę pod myszkę hehe.. a nawet nie zapłaciłem (i nie mam zamiaru, już zresztą mam serwer zablokowany heh)

 

Co do tematu, to pamiętaj, że jak kupisz 5Gb na dysku i 300Gb transferu i to będzie kosztowało sensowną kasę, to płacisz za jakość i renomę firmy (między innymi) - dobrze, że nie zacząłeś się kłócić, że "dajcie mi jakość za 50zł, bo skoro chcę 100Mb dysku, 1 mejl i 1 sql to po co mi wszystko unlimited i 5Gb na dysku" - takie dyskusje też tu były..

 

KEI polecam :lol: i IQ też heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja dzisiaj pro formę dostałem z nazwa.pl, bo testowałem serwery.pl.. i przysłali mi podkładkę pod myszkę hehe.. a nawet nie zapłaciłem (i nie mam zamiaru, już zresztą mam serwer zablokowany heh)

 

Co do tematu, to pamiętaj, że jak kupisz 5Gb na dysku i 300Gb transferu i to będzie kosztowało sensowną kasę, to płacisz za jakość i renomę firmy (między innymi) - dobrze, że nie zacząłeś się kłócić, że "dajcie mi jakość za 50zł, bo skoro chcę 100Mb dysku, 1 mejl i 1 sql to po co mi wszystko unlimited i 5Gb na dysku" - takie dyskusje też tu były..

 

Kłócić o ceny się na pewno nie będę - nie ma najmniejszej możliwości, żeby rozsądnej jakości usługi z serwerami w Polsce, dobrymi łączami do różnych operatorów, backupem, opieką 24/7 ze strony admina i wysoką gwarancją stabilności działania było tanio. Jedyny problem, to, że nie wszyscy to rozumieją i trudno przepchnąć dobry hosting za adekwatna cenę do prostej strony domowej (co swoją drogą, w gruncie rzeczy nie jest potrzebne). :lol:

 

Dzieki za opinie o fakturach. Hostowałem się swego czasu w easyisp.pl, monitowali tylko mailami. Stąd moje obawy, wolałem się upewnić.

 

 

M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sądziłem, że to standard wysyłać pocztą faktury pro-forma zwłaszcza firmom jako przypomnienie o "konieczności" odnowieniu usługi.

Ale to już zależy od samej firmy hostingowej czy opłaca się jej tak ciąć koszta na znaczkach.

Lepiej na znaczkach niż na transferze. :lol: A tak poważnie -- wysyłaliśmy wszystkim faktury pocztą na początku działalności i okazało się, że część osób sobie wręcz tego nie życzy (mieli pretensje o zaśmiecanie skrzynki), więc obecnie wysyłamy na życzenie. Co ciekawe, prosi o to znikomy % klientów, więc decyzja była słuszna. :D Moim zdaniem nie ma sensu generować zbędnych kosztów, lepiej te fundusze przeznaczyć na lepszy sprzęt czy oprogramowanie. Jeśli ktoś sobie życzy, to oczywiście należy wysłać, ale jeśli nie, to po co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lepiej na znaczkach niż na transferze. :D A tak poważnie -- wysyłaliśmy wszystkim faktury pocztą na początku działalności i okazało się, że część osób sobie wręcz tego nie życzy (mieli pretensje o zaśmiecanie skrzynki), więc obecnie wysyłamy na życzenie. Co ciekawe, prosi o to znikomy % klientów, więc decyzja była słuszna. :) Moim zdaniem nie ma sensu generować zbędnych kosztów, lepiej te fundusze przeznaczyć na lepszy sprzęt czy oprogramowanie. Jeśli ktoś sobie życzy, to oczywiście należy wysłać, ale jeśli nie, to po co?

 

Wychodzi na to, ze praktycznie kazdy moze cos takiego zrobic, trzeba tylko poprosic :lol: Dzieki.

 

 

M.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×