LaNdScAp3 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2004 Opinie o webd.pl Temat uaktualniany na bieżąco Poniżej prezentuję krótki opis usług na serwerze www.webd.pl Plusy : -Płatność SMSem -Stabilny serwer -Bardzo dobry kontakt z adminem -Przystępne ceny -Możliwość opłacania konta w cyklu miesięcznym Minusy : -zanotowałem jedną 15-minutową awarię o godzinie 3 w nocy Ogólna Ocena : 9/10 Status : Gorąco polecam Przydatne linki: Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/200-webd-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/200-webd-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: Pytania, komentarze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raffuss 4 Zgłoś post Napisano Styczeń 7, 2008 Z chcecia przylacze sie do dyskusji na temat tego hostu. Moja "przygoda" z ta firma rozpoczela sie we wrzesniu 2004r. Z poczatku bylo wszystko ok dopoki uzywalem tylko czystego htmla. Z czasem poza homepage'em postanowilem potestowac pare skryptow (php+mysql) by w razie czego umiec je skonfigurowac znajomym np. Nigdy nie zapomne jak pewnego pieknego dnia na niedawno postawionym bodajze phpfusion pojawil sie blad polaczenia z baza danych. Baza danych przepadla jak przyslowiowy kamien w wode. Zero, kompletnie zero odpowiedzi z dzialu technicznego, mimo licznych grzecznych prosb wytlumaczenia. Bazy nie udalo sie odzyskac i wciaz sie ciesze, ze skrypt byl tylko dla testu a nie np obslugiwal strony generujacej spory ruch. (Przy okazji owe doswiadczenie nauczylo tworzenia sobie samemu backupu baz danych wiec chyba powinienem byc wdzieczny ) Miesiac po owym zdarzeniu otrzymalem (tak naprawde dowiedzialem sie o tym po kilku miesiacach, sprawdzajac stan finansow), miesiac gratis.. Calkiem niedawno, poniewaz wciaz mam tam strony domowe rodziny, postanowilem wykorzystac przeplacany do tej pory transfer i postawilem tam strone. Orientacyjnie dodam ruch okolo 100tys odslon strony glownej miesiecznie. Strona htm+php+mysql+javascript. Wciaz dziala choc uptime spada ponizej 99%. ktos chce przykladu, bardzo prosze: Witam. Obecnie nie mam mozliwosci wczytania zadnej strony z mojego miejsca na serwerze.. ------------------------------- napisal: xxx Nie zanotowalismy awarii serwera ------------------------------- napisal: s.hersztek I Panowie z webd'a uwazaja ze jest wszystko w porzadku. Owszem nikt nie gwarantuje mi 100% ale dlaczego nie przyznac sie do niedostepnosci serwera..? Host moze i nie jest zly sam w sobie, w stosunku do cen. Jednak tylko pod HTML i nic wiecej! Nie wiem czemu ale Panowie z webd bardzo nie lubia gdy sie czegos od nich chce. Zeby nie bylo slow nie podpartych postaram sie nawet zacytowac. Otoz ktoregos dnia z panelu admina w moim skrypcie, przestalo mi zrzucac kopie baz danych, wyrzucajcac komunikat o blokadzie na jednej z funkcji. Napisalem do wsparcia i oto co sie dowiedzialem oraz w jak przemily, z lekka klamliwy w pierwszej odpowiedzi sposob: Wczoraj backup bazy danych z panelu jedego ze skryptow odmowil poslszenstwa, twierdzac, iz zostala zablokowana funkcja passthru().Jesli tak sie stalo prosze o jej odblokowanie. ------------------------------- napisal: xxx Funkcja ta nie jest dostepna od dluzszego czasu ------------------------------- napisal: s.hersztek Niemozliwe. Dlaczego..? Do niedzieli wykonywalo mi kopie zapasowe nie wyrzucajca takiego komunikatu. Zaczal on sie pojawiac dopiero w poniedzialek, a zmian w skrypcie nie przeprowadzalem. Z powietrza zapewne takze sie nie wzielo. Cos zmienic musieli Panstwo. Nie ma innej mozliwosci. ------------------------------- napisal: xxx TAk zostaly zablokowane fukcje ktore omylkowo przez pewien czas nie byly blokowane ------------------------------- napisal: s.hersztek Pytam sie wiec dlaczego nie mozna powiadomic swoich klientow o zmianach na kontach..? O tym czy mozna doinstalowac na serwer SOAPClient'a nie dowiedzialem sie do dzisiaj. Ticet lezy sobie otwarty od paru ladnych iesiecy. Calkiem normalne w webdzie jest nie udzielanie odpowiedzi, lub doszukiwanie sie winy tam gdzie ona nie lezy. Ilez sie musialem nameczyc zeby czesc poczty docierala na konta (meczyc glownie z brakiem odpowiedzi od technicznych).. Nadal wiekszosc ich filtry blokuja bardzo skutecznie.. rece opadaja.. doslownie. A te limity na ilosc maili..? Niech ktos sprobuje poszukac gdzies informacji.. Zalamanie glownie spowodowanie brakiem informacji i kompletna samowolka. Ok ja rozumiem, ze to czy tamto blokowac czy zmieniac trzeba, ale czy nie mozna poinformowac klientow? Zabt duza filozofia czy jak..? Tego w tej firmie nie rozumiem. Aktualnie poszukuje serwera pod jeden z projektow i przyznam czuje sie zagubiony. Najlepszy bylby dedyk, ale na tym kompletnie sie nie znam, a biorac pod uwage rowniez mozliwosci finansowe, czlowieczka "przykutego" do krzeselka, chyba zdany jestem na tego typu firmy i na tego typu poziom uslug, nad czym bardzo ubolewam.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość trw Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2008 Ot taka ciekawostka dla wszystkich korzystających z usług webd. Na głównej stronie webd jest tzw "Panel Kontaktowy". Umożliwia zadanie pytanie do administratora a co ważniejsze zawiera informacje o właścicielu i ważności konta. Dostęp oczywiście nieszyforwany - ale to nie w tym problem. Jakoś na początku tego roku panel przestał przyjmować użytkownia i hasło, funkcja odzyskiwania hasła także nie przyjmuje wprowadzanych danych. Wysłałem jednego maila do biura - dzień, drugi, trzeci, tydzień, drugi tydzień i brak odpowiedzi. Następny mail - to samo. Dopiero na trzeci uzyskałem odpowiedź. Otóż funkcja przywracania hasła nie działa ponieważ "podczas zakładania konta nie podałem kontaktowego adresu email" - co jest nieprawdą - wygląda na to że system "zgubił" ten adres. A dlaczego nie moge się zalogować do panelu pomimo że wcześniej mogłem - brak odpowiedzi. Rozwiązanie problemu - napisać oświadczenie z prośbą o dodanie do konta kontaktowego adresu email (tak, tego samego, które system "zgubił"), załączyć ksero dowodu osobistego i przesłać faksem do biura. Ksero dowodu osobistego aby oblokować konto? Przesada a może taka procedura? W międzyczasie skończyła się ważność konta - każdy może zapomnienieć, szkoda tylko że nie mogłem sprawdzić ważności w "Panelu Kontaktowym". Telefon do biura, wyjaśnienie sytuacji, tego samego dnia przelew a następnego strona ponownie w sieci ale... ale na konto nie można się zalogować. Kolejny telefon tym razem do administratorów - wyjaśnienie - "po zablokowaniu konta resetujemy hasła... aby je odzyskać należy zalogować się do "Panelu Kontaktowego" i wysłać maila z prośbą o wygenerowanie nowego hasła na adres kontaktowy". Wyjaśnienie, że dwa miesiące próbuję zalogować się do panelu nie pomaga - ponownie odpowiedź że mam przesłać ksero dowodu. Sugestia ustanowienia adresem kontaktowym maila stworzonego w ramach konta - do którego cały czas mam dostęp nie spodobała się - musi być ksero... I mam konto, do którego nie moge się zalogować, opłacone na pół roku do przodu, strona niby jest dostępna ale co z tego? Nie uważacie, ze dane z dowodu osobistego są warte więcej niż te opłacone sześć miesięcy? Nie mówię, że firma jest zła - hosting jak najbardziej ok, kontakt z biurem też dobry. Ale to resetowanie hasła... Czy polecam webd - i tak i nie... Ksera dowodu nie wyślę, poprostu zmienię firmę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MrVirago 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2008 Więc tak, w firmie webd.pl posiadam kilka serwerów + domenę. Jestem bardzo zadowolony, miła obsługa, dobry kontakt. No i to co najważniejsza nie zdarzyło mi się aby serwer padł nie działała bądź coś + Bardzo niskie ceny. Szczerze Polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PRE 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2008 Ja w webd.pl otworzyłem mnóstwo serwerów. Zwykle wykorzystywałem je do drobnych projektów, które nie wymagały VPS ani dedykowanego. Nigdy nie miałem z nimi problemów. Serwery zakąłdali szybko, za nie wielką cenę, działały bardzo dobrze. Dla początkujących śmiało i z pełną odpowiedzialnością mówię, ze jest to firma na 6+ ! Niestety domen nigdy tam nie kupowałem, natomiast nie stwarzają problemów przy podpieciu domeny od innego operatora. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Advokat 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 8, 2008 Przygoda z webd trwała od 2006r. Serwer dobry raczej dla stron niewymagających, tolerujących drobne i nieco większe przerwy. Przez dwa lata współpracy co mogłem zauważyć to to, że są różne okresy szybkości działania serwerów. Układa się to niemal w powtarzalną całość: strony działają bardzo dobrze - zaczynają się pierwsze przestoje - przestoje nawarstwiają się - jest tragicznie - ludzie maile piszą... - 3 tygodnie nic się nie zmienia - znowu zaczyna działać szybko (czytaj: pewnie zmienili/dokupili serwer). O zakończeniu współpracy zadecydowała nie tylko ta loteria, ale systematycznie pogarszająca się stabilność pracy mysql. O ile przekroczenie max_user connection mógłbym jeszcze zrozumieć - o tyle komunkaty o zbył małej ilości dostępnej pamięci i to w godzinach prawie zerowego ruchu (np. bardzo wczesny sobotni poranek) to już delikatnie mówiąc denerwowało. Jeszcze bardziej denerwowała odpowiedź pomocy technicznej, której ten problem zgłaszałem. Ograniczyli się do przetłumaczenia komunikatu na j.polski... Rozumiałbym taką olewkę gdybym był klientem "z płatnością smsem" - ale nie dla klienta, z kontem Extra, na kilka miesięcy przed końcem umowy i którego po przeanalizowaniu statystyk ruchu bez trudu namówiliby na najwyższą opcję z ich oferty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PSplugins 0 Zgłoś post Napisano Listopad 23, 2008 Porażka i trauma - to najprościej opisuje moje wrażenia z tą firmą :/ Post powyżej - wiele rzeczy też z tego już przerabiałem. Jak się coś spie.... zepsuło w piątek wieczorem, to - o ile nie leżało to po stronie Hoelndrów - leżało odłogiem do poniedziałku... Jak chrzaniło się w południe - w momencie telefony odpowiadały "wszyscy nasi konsultanci są zajęci" - jakby nie wiadomo ile tam ich było - czasami potrafiło tak być przez 3/4 dnia. Na szczęście mam na celowniku inną firmę - jestem przekonany, że po webd wszystko inne będzie lepsze. Tu może się ktoś zdecydować, komu "rybka" jak strona nie działa dzień, czy weekend... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gonzek 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2008 Jakiś miesiąc temu wcięło mi pół bazy, a webd nie wie o co chodzi. Oczywiście backupu też nie mieli. Szkoda, bo wcześniej nie narzekałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qba_pl 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2008 Niedawno szukalem hostingu i webd.pl byl jedna z 3 firm ktore mnie zainteresowaly. Odpadl jako pierwszy. Dlaczego? Bardzo wazna kwestia jest takze obsluga klienta. Chcialem zadac 2 proste pytania (forma platnosci i czas oczekiwania na aktywacje konta oraz czy backup jest robiony na osobnym nosniku). Przez 2 dni nikt nie podnosil sluchawki. Przypuszczam ze w razie awarii byloby tak samo wiec po co pakowac sie w bagno i za nie placic? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Masterdam 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Właśnie zarejestrowałem się na tym forum tylko po to, aby obsmarować tą firmę od "stóp do głowy". Jestem ich klientem 3 lata, wpłacone na ich konto przez ze mnie zostało ponad 700 pln. I co z tego? BOK jest do niczego! Czekam na pomoc od 3 dni, proszę o zwyczajne przywrócenie kopii zapasowej, pomocy doczekać się nie mogę. Jestem zbywany przez telefon oraz pocztę, niby pracują nad moim problemem. Choć ja chce tylko przywrócenia kopii zapasowej! pisalem w poprzednim temacie dotyczacym przywroceniem kopii, jendak doszedlem do wniosku, aby wszystko trzymalo sie kupy napisze to w nowym niestety musze znowu prosic o przywrocenie kopii struktury plikow i bazy danych. login: (tu mój login) baza: (tu nazwa bazy danych) łącze pozdrowienia ------------------------------- napisal: mój_login, 2009-04-29 13:43:07 dodam, ze nie moge polaczyc sie z phpmyadmin ------------------------------- napisal: mój_login, 2009-04-29 14:06:09 witam, czy wyjaśniło się coś z błędem połączenia do mysql dla witryny (tu adres witryny)l (katalog: tu ścieżka katalogu) z bazą danych: (tu nazwa bazy danych) ?? łącze pozdrowienia ------------------------------- napisal: mój_login, 2009-04-29 18:11:15 czy wy sobie jaja ze mna robicie? nie mam witryny 3 dni, zerowy kontakt, przez telefon rowniez nie moge doprosic sie pomocy. Jestem waszym klientem niemal 3 lata, a tu taka pomoc? Jest cholerny blad z baza MYSQL - nie moge polaczyc sie z phpmyadmin - i do cholery jest zerowy kontakt? Rozumiem jakbym byl jakims malolatem, ktory ma porblem z zainstalowaniem CMS - lecz niestetety jestem dorosla osoba, ktora wie co nie co o hostingu. ------------------------------- napisal: mój_login, 2009-04-30 13:22:51 wymagam od Was chociazby kopii zapasowej witryny rowniez przez pewien czas, lecz przez tel otrzymalem wiadomosc, zebym poczekal, iz problem moze zostc rozwiazany w inny sposob. Domagam sie pomocy, przynajmniej w postaci kopii zapasowej witryny. ------------------------------- napisal: mój_login, 2009-04-30 13:26:18 prosze napisac z jakiego okresu ma pochodzic kopia, prosze podac czy chodzi o kopie plikow czy bazy danych prosze okreslic dokladnie jakie pliki/bazy maja zostac przywrocone. ------------------------------- napisal: k.zomkowski, 2009-04-30 16:17:14 login konta: (tu login) baza danych: (tu nazwa bazy danych) okres: 27.04.09 najlepiej prosilbym o przywrocenie struktury plikow wraz z baza danych (tu nazwa bazy danych) Problem wyglada nastepujaco, iz moja witryna (tu adres) nie ma polaczenia z baza danych od 28.04.09, natomiast reszta witryn nie ma z tym problemu. Nie moge polaczyc sie z phpmyadmin - wiec nie moge wgrac wlasnej kopii bazy z hdd. Na poczatku, gdy poznalem problem (28.04.09) pomyslalem, iz cos moze dziac sie u Was, wiec czekalem 24h. Po tym terminie zaczelem myslec, ze powodem sa zle podane dane w pliku konfiguracyjnym, niestety po kilku minutach walki zauwazylem, ze phpmyadmin nie moze polaczyc sie z baza danych (tu_nazwa) - to mnie zaniepokoiło. Myślę, że kopia bazy danych z dnia 27.04.09 powinna pomoc. ------------------------------- napisal: mój_login, 2009-04-30 16:25:15 katalog do przywrocenia to: /stargard/ ------------------------------- napisal: mój_login, 2009-04-30 16:25:46 czy jest jakis znowu problem :/? ------------------------------- napisal: mój_login, 2009-04-30 17:30:16 Nie otrzymywałem odpowiedzi przez ponad 40h, teraz czekam na odpowiedz juz 2h ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Kwiecień 30, 2009 Normalne, znam przypadek jednego z fór gdzie emo admin skasował wszystkie pliki a drugi jeździł do nich i pisał i w efekcie nic nie odzyskał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Designer 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2009 Miałem u nich konto medium prawie 2 lata. Na początku było wszystko Ok, ale potem zaczęły się problemy.. serwery padaly kilkanaście razy dziennie. Ostatecznie przenieśli się do innego operatora, ale problemy nadal się pojawiają. Błędy w cpanelu dot. wykorzystania konta, błędy przy próbie zmiany hasła do konta oraz bardzo długie oczekiwanie na połączenie się z baza.. średnio 3 minuty wyświetla się jedną strona w ich pma. Kontakt natomiast do tej pory miałem z nimi dobry, szybko odpisywali na zadane pytania, a opłaty często byly księgowane kilkanaście minut po przelewie. Ogolnie nie polecam na większe projekty, jeśli natomiast chcesz postawić coś małego to mozesz brać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jasny 21 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 Parę słów o webd.pl. Korzystam z ich usług od około 2006/2007 ... tak na prawdę ciężko mi dokładnie się określić, bo praktycznie od tamtej chwili pozwolili mi zapomnieć o problemach z hostingiem. W chwili zakładania konta nie miałem zbyt dużych odwiedzin, zaczynałem od najtańszegopakietu . Wraz z biegiem lat moja strona uzyskiwała coraz więcej odwiedzin więc stopniowo poszerzałem mój pakiet. W chwili obecnej, moja strona ma kilkadziesiąt tysięcy odwiedzin dziennie. Posiadam najwyższy pakiet i na bieżąco dokupuje transfer w razie potrzeb. Webd.pl nie należy do najtańszych hostingów jednak wiem, że płace za jakość. Webd.pl jest bardzo elastyczne, Twoja strona ma pakiet dostosowany do Twoich potrzeb, serwery są stabilne i tak jak wspomniałem wcześniej zapominasz o fakcie posiadania hostingu. Obsługa jest bardzo dobra - brak infolinii, kontakt głównie przez www, jednak odpowiadają szybko i konstruktywnie... cholera przynajmniej masz pewność, że nie płacisz pensji Pani Ani, która zajmuje się głównie telemarketingiem. W ciągu tych kilku lat współpracy z webd.pl nie miałem żadnych zastrzerzeń co do pracy serwerów... także ze spokojnym sumieniem mogę ich polecić! Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
redalert 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 17, 2009 Witam! Przeczytałem opinię kolegi Jasnego i dochodzę do wniosku, że albo pracuje on w firmie Globtel (webd.pl), albo nigdy dokładnie nie sprawdził, jak działają serwery tej firmy. Na szczęście pisać mogą tu wszyscy, dlatego ostrzegę potencjalne ofiary tego "hostingu" przed wpakowaniem się w głęboki kanał. Od ponad roku mam konto w webd.pl i mogę na ich temat napisać całkiem sporo. Zwłaszcza, że webd to tylko jeden z wielu płatnych hostingów, z jakich korzystam. Mam więc możliwość na bieżąco porównywać jakość usług różnych firm. Prowadzę całkiem dochodowy biznes, więc zależy mi na niezawodności, dlatego na bierząco obserwuję działanie usług, z których korzystam, bo od tego zależą moje zyski. Niestety, ale webd to zdecydowanie najgorszy hosting, z jakim miałem styczność przez ostatni rok. Serwer praktycznie leży co chwilę. Od godziny 16-tej do północy dostęp do stron wygląda tak, że albo go nie ma w ogóle, albo serwer odpowiada po 10-ciu sekundach, a transfer przy tym jest taki, że przypominają mi się od razu lata '90 i ówczesne modemy 33600 (bajtów/s). Do tego dochodzą większe pady serwera, trwające po pół doby, zdarzające się nie rzadziej niż raz w miesiącu. Zarazem ceny webd - zwłaszcza, gdy mówimy o profesjonalnych parametrach konta - okazują się mało konkurencyjne wobec hostingów, które przy tej samej cenie chodzą jak marzenie. Oczywiście dla kogoś, kto kupuje najtańsze konto, wrzuca tam jakąś stronkę, a potem raz na tydzień sprawdza suche statystyki w cPanelu, wszystko może wydawać się w porządku. Jeśli jednak wykupimy profesjonalny monitoring naszych stron, wtedy szybko okaże się, że firmą webd powinien zająć się UOKiK, bo jakość świadczonych przez nią usług to skandal i chamskie nabijanie klientów w butelkę. Prawda jest taka, że coraz więcej osób/firm musi awaryjnie przenosić swoje dane na inne hostingi, bo firma Globtel upycha coraz więcej klientów na tych samych maszynach, mimo, że już dawno ilość kont przekroczyła możliwości tych maszyn. No bo po co inwestować w kolejne serwery, skoro można zarobić podwójnie i strugać głupa... Widocznie w Globtelu wyznają zasadę, że jakoś tam będzie i przekręt się uda. Taka sytuacja sprawia, że na koncie za 300zł/rok trzymam jedynie jakieś śmieci, a biznes prowadzę na hostingach z prawdziwego zdarzenia, gdzie raz na miesiąc trafia się półgodzinna awaria i na tym koniec. Serwery po prostu działają, a nie tylko udają. Nazw konkretnych firm podawać nie będę, bo moim celem nie jest reklamowanie tutaj czegokolwiek. Pragnę jedynie przestrzec poważne osoby przed problemami, z jakimi przez ostatni rok przyszło mi się zmierzyć. A jeśli ktoś ma wątpliwości, to proponuję najpierw wykupić na próbę możliwie najmniejsze konto jedynie na miesiąc czasu, po czym wrzucić tam jakiś średni serwis (przynajmniej 5tys. odwiedzin na dobę), wydelegować domenę na webd, wykupić monitoring (albo obserować działanie serwera osobiście z różnych lokalizacji, a jeszcze lepiej zrobimy, łącząc automatyczny monitoring z osobistą obserwacją). W ten sposób już po tygodniu będziemy mieli realny obraz sytuacji, nie musząc wierzyć w opinie innych (np. moją, czy kolegi Jasnego). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Stil Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2009 Byłem klientem webd.pl kilka miesięcy, oto moje wrażenia (najtańszy pakiet): na serwerze posiadałem wtedy jeszcze mało popularną stronę (kilkaset odwiedzin dziennie). Ładowała się bardzo wolno, często były przerwy w działaniu. Poruszanie się po phpMyAdminie graniczyło z cudem - załadowanie strony z setką rekordów zajmowało nawet 1 minutę! Łącza naprawdę były bardzo wolne. Po przesiadce na nowy hosting kilka osób pisało o bardzo wyraźnym przyspieszeniu ładowania stron. O supporcie się nie wypowiem, bo nie korzystałem. Nie polecam. Jeżeli ktoś potrzebuje hostingu za SMS lepszym wyjściem jest boo.pl (z tego co słyszałem). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubCz 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 25, 2009 Ja na webd.pl trzymałem forum klasowe, w mojej opinii usługi które dostarczają przy tej cenie są bardzo mierne :/ Serwer często "padał" i to w momentach teoretycznie największego ruchu czyli rzędu 20 użytkowników na forum. Forum po roku zostało przeniesione na bardziej stabilny serwer w dodatku tańszy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rvsn 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 Z usług Webd.pl korzystałem od grudnia 2006 do lipca tego roku, pakiet large. Ogólnie bardzo polecam. O dziwo - otrzymałem odpowiedzi na wszystkie pytania, które kierowałem do supportu, na jakość usług też nie ma co narzekać, mimo, że miałem tam postawiony duży portal oparty na PHP Fusion. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maxpage 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2009 Jeśli chodzi o serwis WebD.pl to można określić ich jednym słowem - IDEALNI Wiem, że brzmi to dziwnie ale tak jest od 2005 roku jestem klientem tego serwisu mam na ich hostach kilkanaście domen oraz hostingów i przyznam, że przypominam sobie o nich dopiero w okresie płatności za abonament - zero problemów wszystko chodzi jak w zegarku! (a to rzadkość u innych) Szeroka gama opcji pakietów w połączeniu z świetnym panelem czynią ich hosting najlepszym jaki do tej pory widziałem. Bardzo sobie ich chwalę za: - Bogaty pakiet - Dużo miejsca - Ogromny limit transferu - Wyśmienity pakiet ochrony - backup 24h, 7 dni, 30 dni! nie raz z tego korzystałem za free! - Bardzo rzetelna i miła obsługa ze strony księgowej jak i technicznej - Nie są drodzy i zrobią prawie wszystko z zakresu hostingu! - Super panel obsługi - prosty z MEGA ilością dostępnych opcji - Na tym hoście postawić można wszystko od prostych stron po potężne sklepy Wady: Jak na razie -brak POLECAM ICH USŁUGI KAŻDEMU!!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Wrzesień 12, 2009 nie pisałem w tym wątku, ale widzę że musze się odezwać. Miałem u nich dwa konta, wykupione na rok czasu. było to jakoś w 2006 i na początku 2008 roku. Strony generalnie wczytywały się dość powoli, serwer często nie odpowiadał. Klienci moi skarżyli się że ich strony nie działają. Na zainstalowanie biblioteki GD2 która jest (chyba ?) standardem support kazał mi czekać około 2 miesięcy po czym miałem się przypomnieć. Ceny nie są wcale tak atrakcyjne. 10 razy bardziej wolałbym mieć 3 razy tańsze konto w webh ( to za 15zł/rok) o dużo lepszych parametrach. Oferta webd.pl jest przestarzała, przez tyle czasu co pamiętam od kiedy byli w LW nie zmieniła się ani trochę (poza miejscem które jest tanie jak barszcz). Aktualnie strone główną mają w gdańsku gdzieś, ale strony widzę nadal są za granicą. Generalnie - nie polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pool79 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2010 Witam Miałem 3 hostingi i każdy dla próby webd.pl linuxpl.com az.pl Webd.pl : ciężki kontakt i zgłaszanie problemów. Do tego często odpowiedzią pomocy jest "u nas jest wszystko ok". Do tego strasznie wolny mysql czyli joomla na webd.pl to tragedia. Linuxpl.com : brak pełnej swobody działania ... przy zakładaniu baz mysql potrzebny administrator hostingu bo co chwila jakiś błąd występuje. Az.pl : Domeny podpięte nie do końca działają tak jak trzeba. Potrzebna pomoc administratora. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cnapan 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2010 Ogólnie obsługa w webd.pl to tragedia. Bardzo, ale bardzo często zdarzają się przerwy. Bywały dni, że serwis postawiony na webd.pl był niedostępny kilkanaście razy w ciągu dnia. Każda z przerw trwała od 2 do 30 minut. Jest to niedopuszczalne. Pomoc administratorów owszem jest, ale często odpowiadają z dużym opóxnienim i lakonicznie, jakby na "odwal się" Kiedyś mocno ich docisnąłem i odpisali , że te przerwy mają miejsce wtedy, kiedy inni użykownicy dokonują zmian na swoich podpiętych lub zaparkowanych domenach . To jakiś koszmar. Chwalą się 99,9% bezawaryjnością, a na moje oko wynosi ona moze około 75 %. Dodatkowo, ceny są bardzo duże w stosunku to parametrów kont ( transfer, pojemność, liczna baz). Odkąd przeniosłem się na serwery home.pl, zapomniałem co to jest hosting, i strona nie padła nai razu !!! P.S - WIdać , że poprzedni opinie pozytywne dla webd.pl , są postami pisanymi przez pracowników Firmy obsługującej ten hosting. Żenada, mam nadzieje, że zbankrutują. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pancol 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 18, 2010 no bez przesady, najtanszy hosting na homie kosztuje 3 stowki, a na webd tyle kosztuje full wypas. porownanie mercedesa z 'dedededełuuuu' tesh nie lubie webd ale troche sprawiedliwosci... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
le_szek 0 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2010 Aktualnie jestem w trakcie poszukiwań nowego hostingu (phpBB3) - kończy się powoli rok w webd (pakiet large) i muszę potwierdzić opinie niepochlebne: - częste problemy z dostępem przez www, uptime strony oscyluje wokół 99% (monitoruję od września, średnia to 99,02%, max 99,46%), nijak do się ma do zapowiadanej wartości 99,9%. - częste wolne działanie serwera - czas ładowania strony zamiast typowych ułamków sekundy potrafi wynosić 10-15 sekund - odpowiedzi na zgłoszenia z supportu to z reguły albo "usunęliśmy problem, nie powinien się powtarzać" albo "staramy się zdiagnozować problem" - w/w problemy z reguły występują późnym popołudniem/wieczorem lub w weekendy, zanim support wróci do pracy sytuacja z reguły poprawia się i "nie stwierdzają problemów z działaniem strony". Jedyny plus, jaki mogę znaleźć, to dostęp do ftp, który na ogół (choć kilka razy padło wszystko tak, że nie działało ani www, ani ftp, ani cPanel) jest stabilny i prędkości są przyzwoite. Na magazyn zdjęć w sam raz... Edit: czy ktoś może mi wyjaśnić, jak tu zrobić nowy wiersz? Enter nie wystarczy, post po wysłaniu jest wyświetlany ciurkiem, bez nowych linii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AliceOdds 0 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2010 Według mnie jest to w miarę dobry hosting jak za takie pieniądze. Trzeba wprawdzie liczyć się z małymi przerwami w działaniu, ale nie ma doskonałego dostawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
janek45 0 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2010 Jestem z webd drugi rok i mam ich powyżej uszu.Częste przerwy,wolna praca serwera i nierzetelna informacja.Od wczoraj moje forum przestało istnieć.Wszyscy otrzymujemy tą samą wiadomosć:Critical Error.Could not connect to the database.Na moją interwencję pocztową otrzymałem odpowiedz:użytkownik podany w pliku konfiguracyjnym forum nie ma uprawnień do łączenia się z bazą danych podaną w pliku konfiguracyjnym, proszę dodać użytkownika do bazy danych w cpanelu a problem powinien ustąpić. Jestem gotów zapłacić kilkaset złotych więcej aby otrzymać dobry hosting ale gdzie go szukać? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach