Skocz do zawartości

Polecane posty

@igni, czyli to padł po prostu GTS, skoro dedyk z Progreso też nie działa. Znaczy się tak myślę, że GTS bo Progreso właśnie tam ma swoje maszynki - chyba ?

 

Sprzęt sieciowy łączący progreso ze światem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

Pawel: mamy podwojne lacza, a nawet znacznie wiecej.. Niestety awarie sie zdarzaly, zdarzaja i beda zdarzac kazdemu. Rozumiem, ze mozesz byc zly za dzisiejszy downtime. Trudno - my Ci zagwarantowac 100% uptime'u w tej cenie nie mozemy (i zadna inna firma nie moze).

 

Jestesmy blisko usuniecia awarii - wymieniamy wlasnie nasz core'owy switch.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@bald i Adrian Szczepanik -> patrz post igni

 

 

osoba powaznie podchodzaca do swojego interesu , POWAZNIE powinna podchodzic do swoich partnerow (w tym przypadku firmy hostingowej)

 

powazne podejscie oznacza dokladne sprawdzenie co firma oferuje w przypadku nawet najbardziej dziwacznych sytuacji awaryjnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

wszyscy jechali po i365.pl, jakie to złe i nie dobre, wszyscy polecali progreso i progreso, a jak widać progreso teraz daje ciała... i to w moim przypadku już drugi raz, a konto mam praktycznie od tygodnia....

 

jeden z moich serwisów dalej stoi na i365.pl i jak na razie jestem z niego bardziej zadowolony niż z tego hostingu na progreso, choć miał być wypaśny, ale coś widzę, że nie bardzo jest. Rozumiem, żeby kosztował 100-200zł, ale kosztuje 300 z hakiem i to jest ta jakość za 300 z hakiem?

 

ostatnio była awaria "sprzętu sieciowego" to została naprawiona w przeciągu 15 minut, jeszcze dodatkowo Pan na infolinii powiadomił, że w rekompensacie tydzień konta gratis...

 

tyle z mojej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprzęt sieciowy łączący progreso ze światem...
Taki sprzęt powinien być chyba dublowany... a zwłaszcza na wyjściu na świat, który przejmuje ruch w przypadku awarii jednego ze sprzętu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wszyscy jechali po i365.pl, jakie to złe i nie dobre, wszyscy polecali progreso i progreso, a jak widać progreso teraz daje ciała... i to w moim przypadku już drugi raz, a konto mam praktycznie od tygodnia....

 

za pozno sie przeniosles, firmy tak maja, najpierw slawa i chwala a potem powolny upadek, przy szukaniu nastepnego hostingu szukaj firmy ktora od przynajmniej pol roku zbiera pochwaly to bedzie dla ciebie informacja ze jeszcze z rok dobrze pociagna zanim zaczna dawac ciala

 

w tej chwili warto do iq uderzyc

(co sam bede czynil ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

konto z i365.pl nadal jest wykorzystywane i obecnie chodzi cudnie

progreso mam dla innej strony

i jestem niezadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
za pozno sie przeniosles, firmy tak maja, najpierw slawa i chwala a potem powolny upadek,

 

Hola hola, jaki upadek, troche sie zapedziles :-)

Rozwijamy sie, prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu nowa platforma ktora pozwoli nam w koncu rozwinac skrzydla ;) A awarie.. coz - nie moge obiecac, ze ich nie bedzie. Ba, moge nawet obiecac ze beda na pewno ;-)

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie tylko serwery, czy łącza....

Wykorzystuję 1/100 mojego konta i oczekiwałbym żeby chociażby reagowano w miarę normalnie na moje zgłoszenia, chociażby wpłata realizowana przez 6 dni nie jest dla mnie rzeczą normalną...

no ale może to taka polityka firmy - nie wiem, nie znam się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
troche sie zapedziles

 

Dokładnie. Pracują, rozwiązują problem, jest kontakt i to w takiej sytuacji jest naważniejsze. Pozdr. P3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hola hola, jaki upadek, troche sie zapedziles :-)

 

najpierw same "oh" "ah" a potem coraz wiecej "be"

to dla mnie oznacza powolny upadek ;)

 

Rozwijamy sie, prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu nowa platforma ktora pozwoli nam w koncu rozwinac skrzydla :) A awarie.. coz - nie moge obiecac, ze ich nie bedzie. Ba, moge nawet obiecac ze beda na pewno ;-)

 

to ze awarie sie zdazaja to pewne i nieuniknione

jesli widze realna szanse przyspieszenia naprawy to dzwonie (podobno to ja pierwszy zglosilem ostatni "brak miejsca" na p8), nie narzekam jesli awaria usuwana jest w rozsadnym czasie

gorzej gdy awaria ktora moim zdaniem powinna byc usunieta w max kilkadziesiat minut usuwana jest kilka godzin wtedy trace zaufanie

 

co do waszego rozwijania skrzydel: byc moze cos z tego wyjdzie, zycze powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osoba powaznie podchodzaca do swojego interesu , POWAZNIE powinna podchodzic do swoich partnerow (w tym przypadku firmy hostingowej)

 

powazne podejscie oznacza dokladne sprawdzenie co firma oferuje w przypadku nawet najbardziej dziwacznych sytuacji awaryjnych

 

wiem co firma oferuje. gdyby bylo zlamanie umowy to nie wylewałbym frustracji na forum tylko z prawnikiem przygotowywał odpowiednie papiery aby uzyskać rekompensatę. to jest miejsce gdzie komentuje się takie sprawy, i to właśnie robię. do kontrahentów podchodzę poważnie, bo nikt nie jest bezbłędny.

ALE

nie zmienia to faktu że ta konkretna awaria (długość padu, godziny szczytu itd.) nie ma racji bytu pod kątem obecnego standardu usług hositngowych wśród firm z pierwszej ligii. tyle w temacie.

 

PK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie zmienia to faktu że ta konkretna awaria (długość padu, godziny szczytu itd.) nie ma racji bytu pod kątem obecnego standardu usług hositngowych wśród firm z pierwszej ligii. tyle w temacie.

 

wez poprawke na to iz godzina ~19 to nie dla kazdego sa godziny szczytu, dla niektorych to pora gdy mozna pogrzebac w serwisie bo pies z kulawa noga tam nie zajrzy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

mi się zdążyły w tym czasie DNSy dwóch domen (.net i .org, rejestrowane w maddogdomains.com - to mi się podoba!!) w tym czasie przetrawić i znowu wszystko działa.. w sumie miałem wszystko jeszcze na poprzednim serwie, więc zero roboty przy przenoszeniu hehe..

 

progreso... chlip chlip : - )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

no ja niestety mam domenę w progreso, chętnie klienta bym stamtąd wyniósł, z racji faktu, że niezbyt pozytywnym akcentem rozpoczęła się działalność firmy - strona już nie działa (a ruszyła tak w pełni ze 2 dni temu) a dziś właśnie pojawił się banner w gazecie

 

bosko...

wszelkie obelgi w moją stronę pokierowac będę musiał dalej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest, że ja swój serwis widzę i nie wyświetlam go z cache przeglądarki? Może kliknijcie parę razy F5, bo chyba nie jestem aż takim farciarzem, że tylko mój serwer działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

u mnie padnięte wszystko..

ping na progreso.pl nie odpowiada.. heh

eftepy, mejle, www..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomijając już fakt, ruch na forum się zrobił się jak nigdy o tej porze przez pad progreso ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×