bald 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 progreso.pl lezy od kilkunastu minut Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
406 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Witam. W sumie to żaden problem - raz na rok może każdemu się zdarzyć Mam nadzieję, że to awaria, bo o jakiejś wymianie sprzętu czy przenosinach to powinni email wysłać klientom, żeby można było zrobić swój backup Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Witam. W sumie to żaden problem - raz na rok może każdemu się zdarzyć w tym roku im sie to juz zdarzalo wiec to jest poza kolejnoscia wpadka :/ Mam nadzieję, że to awaria, bo o jakiejś wymianie sprzętu czy przenosinach to powinni email wysłać klientom, żeby można było zrobić swój backup leza strony, poczta, ftp i na dodatek strona glowna progreso + extranet lezy wlasciwie wszystko co moze polec (z "widocznych" rzeczy) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawel_k 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 witam Witam. W sumie to żaden problem - raz na rok może każdemu się zdarzyć Mam nadzieję, że to awaria, bo o jakiejś wymianie sprzętu czy przenosinach to powinni email wysłać klientom, żeby można było zrobić swój backup Żaden problem?? Serwer leży dokładnie od 18.30 - prawie godzinę. Nie sądzę aby był to 'żaden problem'. Godzina 19 to prawie szczyt dzienny.. tak długi pad to dramat, który przekłada się na realne straty, a nie 'żaden problem'. Paweł (klient progreso) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 witam ja również jestem klientem progreso ( p16 ) od ssh pod extranet WSZYTKO DOWN Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
406 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Panikujecie, też mam u nich dwa konta i z ciekawości wpadłem do was pogadać, wiedziałem od razu, że będzie " jechane " na Progreso @bald, dokładnie kolego, wszystko leży. Poważnie to nie pierwszy raz ? Siedzę prawie 6 godzin na swoich serwisach i pierwszy raz mi się trafiło, ale tak jak pisałem... zdarza się nawet najlepszym Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 wiedziałem od razu, że będzie " jechane " na Progreso Standard na takich forach. PS. ktoś oczywiście dzwonił do firmy by zasięgnąć informacji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Panikujecie, też mam u nich dwa konta i z ciekawości wpadłem do was pogadać, wiedziałem od razu, że będzie " jechane " na Progreso publiczne "obsmarowanie" ma sens, zostaje informacja na "zawsze", potencjalny _rozsadny_ klient zainteresowany firma bedzie mial wiarygodne informacje na temat dzialania firmy Standard na takich forach. jw PS. ktoś oczywiście dzwonił do firmy by zasięgnąć informacji? a myslisz ze to przyspieszy usuniecie problemu? smiem watpic Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 406.. "nie raz" chodziło o to, że nie dzisiaj "nie raz", tylko "ostatnimi czasy".. ja w sumie tam nic nie mam, tzn. od tygodnia mam pocztę dziewczyny i wróciłem do sprawdzania konta pocztowego w domenie civ.pl.. no i mam smutną dziewczynę teraz ...konto z progreso mam też w host-trackerze, z ciekawości... no i mam swoją ciekawość, heh.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
406 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 @Adrian, dokładanie Co do telefonu do nich... zadzwonię, ale jutro. Dziś pewnie mają już dosyć telefonów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 zadzwonię, ale jutro. Dziś pewnie mają już dosyć telefonów to jest ich praca dzwoń teraz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Istotnie trwa awaria - padlo nam cos z osprzetu sieciowego. Termin usuniecia awarii w tym momencie nie jest mi znany. pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
406 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 No. Widzicie Wszystko jasne. Dzięki za informację Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawel_k 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 No. Widzicie Wszystko jasne. Dzięki za informację super. wszystko jasne. 1,5 godzinny pad (póki co...) w szczytowych godzinach wieczornych, każdemu moze sie zdarzyć? padniety sprzet na glownym węźle (zakładam tak, bo leży chyba wszystko) powinien być wymieniony w 15minut, takie są standardy na świecie. @406 - sorry ze sie czepiam akurat Twoich postów, ale ten pad to żenada nie trzymająca standardów poprawnego hostingu PK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 to może Progreso.pl da nam jaka rekompesate w ramach tego padu ( np przedluzenie serwera ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gt8 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 to może Progreso.pl da nam jaka rekompesate w ramach tego padu ( np przedluzenie serwera ) Wolalbym miec pewny swiety spokoj niz kolejna juz rekonpensate. Progreso nawala na calej lini, 1-2 razy na miesiac: fizycznego skonczenia sie miejsca na dysku - strony nie chodza (cache), nawet pol godzinne przerwy gdy serwer ma zadyszke (load pow 40 i strony nie chodza), a to dzisiaj, to juz wogole przeroslo wszystko. Jej.. myslalem, ze za takie pieniadze chociaz beda te serwery beda mialy podwojne lacza, itp.. gdy jedno padnie to drugie bedzie - mala szansa, na dlugi down time.. bardzo nie fajnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawel_k 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 na infolinii - automat podaje info: przewidywany czas usunięcia awarii - godzina 22. to jest chore że sprzęt i łącze nie są jakoś zduplikowane.. to są straty idące w tysiące pln.. PK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
406 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Proponuję hosting dedykowany Można samemu usuwać usterki w 15 minut jeśli parę godzin awarii powoduje straty rzędu kilku tysięcy złotych Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawel_k 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Proponuję hosting dedykowany Można samemu usuwać usterki w 15 minut jeśli parę godzin awarii powoduje straty rzędu kilku tysięcy złotych Pozdrawiam. nie ma takiego ruchu który wymagałby dedykowanego. potrzebny jest pewny serwer, czy to będzie dedyk czy wirtualne konto - niewiele to zmienia (może poza jakimiś ewentualnymi przeciążeniami generowanymi przez inne konta). inna sprawa że w przypadku wykupienia dedyka obsługa techniczna bardzo często wolniej reaguje na awarie niż w dzielonych - bo przeciez tam wisi tylko jeden klient, a nie 100.. znane z autopsji.. zresztą nasza decyzja odnośnie wybranego rozwiązania (być może rzeczywiście błędna w świetle zainstniałej sytuacji..) to nie temat na ten wątek.. pozdrawiam, PK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 to są straty idące w tysiące pln..Jak ja to uwielbiam...Klient inwestuje w hosting współdzielony ~400-500zł ROCZNIE, a przerwa ~2-4 godzin powoduje u niego straty w tysiącach złotych... eh Jeżeli firma świadczy usługę zgodnie z umową tj. dopuszczalny czas przerwy w świadczeniu usługi nie jest przekroczony to o co w ogóle chodzi? Klient jest wyłącznie sam sobie winien skoro zarabia przez te parę godzin tysiące złotych, a nie inwestuje w hosting z odpowiednimi gwarancjami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
igni 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Proponuję hosting dedykowany Można samemu usuwać usterki w 15 minut jeśli parę godzin awarii powoduje straty rzędu kilku tysięcy złotych Pozdrawiam. Ja mam w Progreso serwer dedykowany i leży jak wszystko inne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bald 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Jak ja to uwielbiam...Klient inwestuje w hosting współdzielony ~400-500zł ROCZNIE, a przerwa ~2-4 godzin powoduje u niego straty w tysiącach złotych... eh tu objawia sie ludzka pazernosc i glupota place malo ale wymagam duzo... stara historia az wierzyc sie nie chcezeby ktos kto zarabia naprawde powazne pieniadze ze strony www byl na tyle glupi zeby w pelni zaufac hostingowi wspoldzielonemu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawel_k 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Jak ja to uwielbiam...Klient inwestuje w hosting współdzielony ~400-500zł ROCZNIE, a przerwa ~2-4 godzin powoduje u niego straty w tysiącach złotych... eh Jeżeli firma świadczy usługę zgodnie z umową tj. dopuszczalny czas przerwy w świadczeniu usługi nie jest przekroczony to o co w ogóle chodzi? Sam Klient jest wyłącznie sam sobie winien. z powyższego wynika że na wirtualnych można stawiać wyłącznie strony domowe i wystawiać zdjęcia z wakacji. umowa umową a rzeczywistość jest taka że takie pady nie mają prawa bytu. jesień - sezon dla wszystkich internetowych 'biznesów' + godziny wieczorne i efekt sprzedażowy jest taki jaki jest. co zmienia postawienie dedyka poza większą wydajnością sprzętu i - czasami - osobnego łącza? czy dedyki stoją w osobnych serwerowniach w firmach hostingowych? (ok, czasami stoją, ale rzadko, w usa miałem styczność z dwoma dużymi serwerowniami w TX i IL i wszystko było walnięte praktycznie w jedno pomieszczenie) PK ps. @bald i Adrian Szczepanik -> patrz post igni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 Nadchodzą czasy gdzie hosting współdzielony i np. hosting dedykowany z wysokimi gwarancjami to jedno i to samo... a jedyna różnica to kilkukrotnie większa cena więc po co mam płacić więcej skoro to i to, to jedno i to samo :| Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
406 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2007 @igni, czyli to padł po prostu GTS, skoro dedyk z Progreso też nie działa. Znaczy się tak myślę, że GTS bo Progreso właśnie tam ma swoje maszynki - chyba ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach