Witam
Ja osobiście odnoszę wrażenie że firma CAL.pl nie potrafi sobie poradzić z problemami.
Hosting działa wyśmienicie puki firma nie wprowadza żadnych zmian.
W momencie wprowadzenia zmian, bądź migracji na nową maszynę zaczyna się pasmo problemów.
Mój przypadek wygląda następująco:
Od ok 30 godz. nie trafiają do mnie żadne e-maile.
Próba wysłania e-maila z konta poza CAL.pl na konto w Cal.pl skutkuje zwrotem.
Kontaktuje się z BOK po znacznej ilości czasu otrzymuje wiadomość żebym ustawił cytat: "Prosze ustawic adres zwrotny jako wlasny adres email!".
Może się nie znam (wtedy poprawcie mnie) ale co ma adres zwrotny do "Unrouteable address"?
Pomimo wysłanych kolejnych e-maili od 13 godzin nie zanotowałem kontaktu z BOK.
Znam również perypetie pewnej firmy z CAL.pl po około tygodniu wyłączonego sklepu internetowego (i stratach) sklep powraca z wielkimi problemami. Na obecną chwile firma korzysta już z usług konkurencji.
Tak więc każdy może sobie wypracować opinie na temat CALa.