sokon
Użytkownicy-
Zawartość
5 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Witam, Poszukuję administratora do opieki nad moimi serwerami + interwencja w razie awarii, + migracja między serwerami. Systemy linux Centos + Plesk. Więcej informacji po nawiązaniu kontaktu. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na e-mail. email: sokon[małpa]sokon.eu
-
Chodziło o jeden folder mojego klienta. Folder z logosami, za umieszczenie których z kolei jego klienci płacili. Liczył się głównie czas, i aktualne dane. 2 doby dla mnie do za dużo. Dla klienta dużo za dużo. Sam uzupełnił dane, a mi ogólnie podziękował za współpracę. Przecież nie mogę się tłumaczyć że to nie moja wina. Wina ewidentnie moja, przecież ja wybrałem hosting. Po tym jak dodzwoniłem się w końcu do właściciela, usłyszałem, że nie ma mi jak pomóc, bo administrator pracuje od 17:00 Na stronie chwalą się, że zaufało im już 16000 Klientów, więc czas zatrudnić administratora na pełen etat. Wyciągnęli pewnie katalog z ostatniego całościowego backupu, bo tak było wygodnie. Z tymi Panami nie zamierzam się już kontaktować. Korzystałem z usług tej firmy przez 2-3 lata, i liczba pomyłek przekroczyła próg krytyczny. Fajny hosting na zaplecze pozycjonerskie, strony hobbistyczne
-
Oczywiście, że mam. Mogę też samodzielnie postawić sobie serwer Tylko jak oferują odzyskiwanie backupu, robią go codziennie (teoretycznie), i dodatkowo pobierają za to opłatę, to można by myśleć, że się wywiążą z umowy. Backup oczywiście robię co jakiś czas przez DA. Oczywiście, gdybym wiedział, że tak wygląda ich backup, zautomatyzowałbym operację i ściągał co jakiś (marnując przy okazji transfer). Natomiast teraz już wiem jak to wygląda, i przestrzegam innych. Na maila z informacją żeby zwrócili mi wpłaconą kasę oczywiście nie odpowiedzieli.
-
Dodam jeszcze tylko celem uzupełnienia. Dostałem kolejnego maila z bok cal.pl, w odpowiedzi na zapytanie z kiedy jest ostatni backup: "Witam serdecznie, Mamy z dzisiaj i sprzed miesiaca. -- Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia, Biuro Obslugi Klienta firmy INFO-CAL" poniżej link do ich strony, z informacją kiedy http://www.pomoc.cal...ighlight=backup Dobrze, że nie próbowali odzyskać backupu z przyszłego tygodnia
-
Pocztę szybko przeniosłem na gmaila....
-
Witam. Od 2 dniu próbuję odzyskać backup w tej firmie.... Przywrócili to co chciałem, ale z przed 1,5 miesiąca. Dodatkowo twierdzą że backup jest z wczoraj, mimo że usługa była zamówiona przedwczoraj Oczywiście musiałem zapłacić z góry za usługę. Kretyńska wymiana maili, brak chęci zrozumienia i pomocy. Miewał już z nimi większe i mniejsze problemy, ale teraz czara się przelała. Straciłem już klienta i zlecenia jakie planował na 2 miesiące.. Wniosek, nie warto oszczędzać. Hosting nadaje się na stronki licealistów, na zaliczenie z przedmiotu informatyka....