Skocz do zawartości

rebel

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O rebel

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. HitMe.net.pl

    Właśnie widać pełne profesjonalizmu podejście właściciela firmy do obsługi klienta. Trzy tygodnie mijają od mojego postu a autor nawet tutaj nie zajrzał.
  2. HitMe.net.pl

    Szanowny panie Marku! Napiszę to w tym temacie choć wiem, że to nie jest chyba odpowiedni temat, lecz nie mam już pomysłu jak nawiązać kontakt (pomijając dzwonienie co uważam, za ostateczność w biznesie internetowym gdzie mail powinien być podstawą komunikacji). Sprawa tyczy się hostingu serwerów gier oferowanych przez Pana. ( http://www.gryhitme.pl/index.php ) Otóż jakość usługi, którą wykupuje nie spełnia moich oczekiwań, a nawet powiem więcej - nie spełnia parametrów z oferty. Chodzi dokładnie o TickRate. Od 3 grudnia na przestrzeni dni pisałem na adresy bok@hitme.pl i marek@hitme.pl wielokrotnie maile z różnych adresów e-mail (żeby wykluczyć to, że nie otrzymuje pan wiadomości z mojego adresu). Do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. fragment regulaminu Ten regulamin jest napisany po to aby tylko był? Czy po to, żeby wiązał strony umowy i dawał jakąś gwarancję? Proszę o wskazanie mi formy kontaktu przez którą otrzymam odpowiedzi na moje maile, bo jak na razie załatwić jakąś sprawę czy otrzymać odpowiedź graniczy z cudem. PS. Panie Marku proszę jeszcze zajrzeć tutaj i posprawdzać numery telefonów oraz numer gg http://www.gryhitme.pl/index.php?id=kontakt Nie wiem czy celowo numer na komórki oraz gg jest podany błędnie aby uniknąć konfrontacji z niezadowolonymi klientami?
×