W takim razie i ja się podepne do rozmowy, przepraszam bardzo - w mailu? Jaki mailu? Ja już wole podziękować jeśli mam pisać "do siebie" lub otrzymywać odpowiedzi "wymijające" - nie każdy jest specem w dziedzinie webhostingu dlatego ironiczne odp dla określeń "serwer nie działa" są nie na miejscu. Jeśli w tym temacie wywiazała się taka dyskusja to znaczy, że nie tylko ja mam problemy, napisałem, że rozumiem modernizacje, zmiany, tylko prosze podać konkrety, kiedy w końcu będziemy mogli zarządzać naszymi kontami? Jestem pewny, że nie jest to normalna sytuacja, gdy klient płacąc za usługe nie otrzymuje jej w pełni przez taki długi okres czasu. Poza tym jak wcześniej wspomniałem nie otrzymałem instrukcji ("informacje gdzie się logować do nowych paneli etc.) o których Pan wspomniał a pisanie reklamacji wydaje mi się bez sensu, jeśli Państwo nie pokusiło się o odpisanie na poprzednie maile. To nie jest miejsce na tego typu "zażalenia" ale widać, że jeśli jest Pan pod presją o przyszłych klientów (którzy śledzą temat) to odpowiedzi są natychmiastowe.