Joy17
Użytkownicy-
Zawartość
39 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Ja z kolei chciałbym pochwalić firmę za jakość pracy serwerów oraz przede wszystkim za bardzo sprawny support. Przez bardzo długi czas zwyczajnie nie potrzebowałem pomocy - strona ładowała się błyskawicznie, bez zadyszki, zero jakichkolwiek problemów, więc i po co korzystać ze wsparcia. Ale dzisiaj po aktualizacji wersji php na serwerze, miałem problem z plikami dość leciwego już skryptu. Reakcja na helpdesku błyskawiczna, odczuwalna chęć pomocy i zwyczajnie ludzkie podejście do problemu (miałem już doświadczenie z innymi hostingami, tutaj jest o niebo lepiej). Podobnie z limitami, głównie CPU - jak w innych firmach często brakowało mocy, tutaj mam spory zapas. Zdecydowanie polecam!
-
Szkoda, bo o jakości samego hostingu złego słowa nie mogę powiedzieć. Strona ładuje się szybko, pady naprawdę sporadyczne i zawsze po napisaniu na gg do Adama otrzymywałem wyjaśnienie. Prośby takie jak zwiększenie limitu wysłanych maili na godzinę do 500 szt, czy jakieś drobne sprawy konfiguracyjne załatwiane były od ręki. Nie przypominam sobie poważniejszych problemów, dlatego czuję się w obowiązku o tym napisać. Z punktu widzenia użytkownika hostingu wszystko wygląda dobrze. Co do problemów firmy - no cóż, każdy sam odpowiada za swoje błędy. Jeśli wina zostanie udowodniona to musi być i kara. Jednak życzyłbym właścicielowi, aby uporał się ze wszystkimi sprawami i utrzymał firmę na rynku. Dlatego, że pomimo tylu klientów, piszących do niego z różnymi sprawami, zawsze czułem się, jakbym był tylko tym jednym, jakby moje problemy były też jego problemami. Mój serwis nie należy do lekkich (ponad 10% cpu, w porywach 20% - mój limit 15%) jednak pomimo dość liberalnej polityki w kwestii obciążenia maszyny, pracuje ona bardzo stabilnie. Nigdy nie usłyszałem, że sprawiam kłopot z serwerem - nawet przy ponad 200 aktywnych osobach w jednym momencie na skrypcie przema z odpalonym ajaxowym shoutboxem i setkami postów pisanych w ciągu godziny. Jaka inna firma zapewni mi podobne warunki za 400 zł netto rocznie? Wraz z indywidualnym supportem zawsze chętnym do pomocy?
-
Monika działa, przynajmniej u mnie.
-
Mówcie o faktach dokonanych, póki co ktoś puścił niepotwierdzoną plotkę i każdy przyjmuje to za oczywistość Ktoś przejmie bądź nie, ceny się zmienią lub zostaną na tym samym poziomie. Po co tu gdybać. Prawdą jest, że cennik odnowień domeny jest jednym z najkorzystniejszych w Polsce
-
Moja opinia dotyczyła stanu sprzed 2 lat - nie przeczę, że przez ten czas w firmie mogło się wiele zmienić, dlatego proszę o podchodzenie z dystansem do tak starych komentarzy, nie tylko w tym wątku ale w ogóle. Gdybym już wtedy nie zawiódł się na jakości usługi, być może do dzisiaj byłbym zadowolonym klientem firmy hostpower Zaproponowano mi możliwość przetestowania serwera przez pół roku i ponownego zaopiniowania - ja się pytam, czemu dopiero teraz, kiedy po kilku migracjach po serwerach różnych firm trafiłem wreszcie na taki, który całkowicie mi odpowiada. W każdym razie dziękuję i życzę powodzenia
-
Były pady i pokrywały się mniej więcej z danymi przedstawianymi przez ten monitor. Nie mniej trzeba uczciwie przyznać, że takie sytuacje należą w firmie do rzadkości
-
Jaki masz statut domeny w panelu klienta? Bo jeśli aktywna to tak jak kolega wyżej wspomniał, propagacja domeny trwa, niekiedy nawet ponad 24h
-
Przecież p. Adam 10 dni temu informował swoich klientów poprzez maila i w panelu konta o zmianie numeru telefonu? Poza tym na stronie w zakładce Szybki kontakt widać jeden numer telefonu. Robicie aferę o nic. Zgadzam się z przedmówcami, że po to istnieją alternatywne formy kontaktu, aby z nich w razie potrzeby korzystać. Telefon powinien służyć jako ostateczność, szczególnie kiedy firma nie posiada własnego call center i trzeba kontaktować się bezpośrednio z jej właścicielem. To takie trochę egoistyczne, bo przecież skoro dzwonię, to ja jestem najważniejszy, choćby nie wiem co się w tym momencie działo. A to, że osoba po drugiej stronie akurat rozmawia z innym klientem gg, pracuje nad rozwiązaniem jakiegoś problemu czy nawet wieczorem kładzie dziecko do snu, to nie ważne. Bo to ja jestem klientem i opłacam hosting za np. 50 zł rocznie. Od Adama otrzymałem już tyle pomocy, że spokojnie mogłoby się to rozłożyć na wiele innych firm. Ciekawe też jest to, że jak się pojawiają negatywne komentarze, to zaraz zlatuje się konkurencja.
-
Dokładnie to samo mi przychodzi na myśl i lepiej bym tego nie ujął. Hosting działa perfekcyjnie (serwer w Atman, PL) ale to wzorowy kontakt jest najmocniejszą stroną firmy, a ja jestem spokojny, bo mogę napisać z każdym problemem, nawet tym błahym i zawsze otrzymam pomoc. Także polecam tu, polecam również gdzie indziej.
-
Jakikolwiek pad w firmie, w której takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, wywołuje sensację wśród użytkowników przyzwyczajonych do wysokiej jakości pracy serwera Po napisaniu do administratora, dostałem odpowiedź w ciągu kilkunastu sekund że sprawa jest znana a po paru kolejnych minutach było już wszystko ok.
-
Z mojej strony mogę polecić Glowanet. Kontakt wzorowy, serwery w PL stabilne. Przeniosłem się do nich ponad miesiąc temu i nie żałuję
-
Procent procentowi nie równy, jeśli potrzeba więcej, można przejść na wyższe pakiety. Generalnie Prohost mile wspominam i mógłbym polecić z czystym sumieniem. Serwery w PL Gdańsk, support 24h z rewelacyjnym czasem odpowiedzi, podgląd wykorzystania limitu CPU w cPanel, w przypadku rezygnacji - zwrot środków dokładnie za tyle dni, ile pozostało. Nie przypominam sobie jakiś awarii, sporadycznie serwery łapały zadyszkę, ale to przecież konto współdzielone. Przeszedłem do Głowanet, głównie ze względu na koszty i nie żałuję. W prohost za 10% limitu CPU płaciłem ok 720 zł brutto rocznie, w głowanet na serwerze w warszawskim Atmanie z limitem 15% rdzenia CPU zapłaciłem 492 zł brutto. Szybkość serwerów rewelacyjna, doskonały kontakt z właścicielem, elastyczna oferta, obciążenie CPU w % generowane przez skrypt porównywalne na obu maszynach a więc obiektywnie: wyższy limit za niższą cenę. Mogę polecić obie firmy, ale w podanym przedziale cenowym, prędzej sugerowałbym znaleźć coś dla siebie w głowanet.
-
Do Głowy przesiadłem się prawie 2 tyg temu z Prohostu. Jak na razie nie mogę narzekać, bardzo dobry kontakt z właścicielem, oferta hostingu dostosowana elastycznie, polski serwer pracuje bardzo stabilnie a strona ładuje się w mgnieniu oka. Troszkę za wcześnie na ostateczny werdykt, ale zapowiada się na to, że wreszcie znalazłem to, czego szukałem.
-
Złośliwy bot może znacznie obciążyć serwer. Pamiętam, jak kilka miesięcy temu mieliśmy problem z jednym takim botem, który potrafił zwiększyć obciążenie z 4% do 7% rdzenia CPU, a jego aktywność najwyraźniej nastawiona była wywołanie szkody (kilkadziesiąt odwołań do strony głównej na minutę). Co ciekawe, atak nie pochodził z dalekiego wschodu, ani nawet z zagranicy - po adresie IP trafiliśmy na jedną z mniej znanych firm w Polsce oferującą m.in. optymalizacje strony oraz usługi hostingowe. Blokada w .htaccess rozwiązała problem W takich nagłych przypadkach wzrostu obciążenia należy zacząć od sprawdzenia logów serwera - jeżeli masz mały ruch na stronie, tym łatwiej będzie Ci wypatrzyć w nich szkodnika
-
Dlatego przy wyborze hostingu warto także kierować się takimi niuansami, jak możliwość zwrotu środków za niewykorzystany okres w przypadku rezygnacji. Jedne firmy robią to bez problemu, niejako z automatu (tutaj ukłon w kierunku Prohost i Głowanet) w przypadku innych nie ma takiej możliwości. Taka elastyczność jest bardzo dobrze widziana przez osoby korzystające z usług konta hostingowego. Okazuje się, że można, wystarczy chcieć popatrzyć na klienta jak na człowieka, a nie tylko jak na element maszynki do zarabiania pieniędzy