Drodzy forumowicze,
chcialbym wszystkich potencjalnych klientow uprzedzic przed pomyslem kolokacji w Netii. Cena - owszem - bardzo kuszaca, ale:
- zasilanie wylaczane jest w miare regularnie co pol roku
- mimo zapisu o niezwlocznym powiadamianiu o awariach jeszcze nigdy nie wyslali mi maila
- dostep do maszyny jest ograniczony do 9-17 w dni robocze
A na koniec troche humoru - pare kwiatkow z dyskusji z helpdeskiem pt. "co sie stalo z pradem":
ja: "dzien dobry dzwonie w sprawie kolokacji w DC w Ursusie"
N: "poprosze o numer telefonu wraz z numerem kierunkowym, na ktorym jest usluga"
ja: "dlaczego dnia X w godzinach Y nie bylo zasilania serwera?"
N: "informujemy, że problem z usługa kolokacji związany był z awarią zasilania".
ja: "dlaczego nie zadzialaly UPSy i agregat?"
N: "w wyniku kilkukrotnego zaniku zasilania wystąpiły problemy zasilaniem awaryjnym"
ja: "dlaczego nie zostalem powiadomiony o awarii?"
N: "nasza infolinia jest czynna 24h i po wybraniu numeru naszej infolinii otrzyma pan informacje o usłudze którą pan posiada. Dlatego nasi konsultanci nie oddzwaniają do abonentów jak wystąpi problem z łączem"