Skocz do zawartości

fajkowy

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O fajkowy

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. @love Widziałeś dane REGON na tej stronie?
  2. Wpisz podany regon i zobacz jaka pojawia się firma.
  3. Chodzi o www.extraserv.pl aka www.teamspeak.pl Identyfikuje się danymi: Michał Grzeszczak - extraserv.pl Obodrzyców 15 81-812 Sopot NIP: 585-14-01-233 REGON: 193015411 Podobno dawniej były podane inne dane: Extraserv.pl Jana Z Kolna 57 81-859 Sopot (Prawdopodobnie z numerem REGON 192748063) (Tak twierdzi kolega który korzysta z usług tego serwisu dłużej)
  4. Mamy tylko dostęp do czegoś co się nazywa "Extrapanel v3.04.03B". Nie da sie w tym importować/eksportować żadnych danych. Dla mnie to nie jest duży problem bo mój serwer jest typowo gildiowy. Wystarczy podać na gildiowym forum nowy adres IP i zarejestrować 50 osób. Większy problem ma kolega który prowadzi u nich serwer publiczny – on ma kilkaset zarejestrowanych użytkowników.
  5. Wraz z kilkoma kolegami korzystam od kilku miesięcy z usług płatnego serwera Team Speak. Usługa jest stosunkowo tania, a jej płynność oceniam na 4+. Płacę rocznie za 35 slotów ok. 300zł. Koledzy wykupili podobne pakiety. Czasami zdarzają się drobne awarie, ale zazwyczaj następnego dnia wszystko wraca do normy. Największym problemem technicznym są „znikające banery”. Jeden z kolegów który korzysta najdłużej - płaci już od blisko 3 lat. Jakiś czas temu odkrył że hasła do konta klienta są przechowywane gołym tekstem. Zapytał więc obsługę hostingu co mają na ten temat do powiedzenia. Po burzliwej dyskusji wyjaśnienia okazały się nieco sprzeczne, a temat został przez administratora zamknięty. Sprawa wydawała się nieco dziwna, więc postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się tej ofercie. Na pierwszy plan przyszedł regulamin, którego szczerze nikt z nas do tej pory nie czytał. Regulamin nie opisuje tego typu zagadnień, ale dało się zauważyć że zawiera mnóstwo błędów ortograficznych. Więc idąc tym tropem dalej postanowiliśmy dowiedzieć się czegoś więcej o tej „firmie”... Następnego dnia sprawdziliśmy NIP i REGON. Okazało się że REGON należy do firmy która nic nie wie na temat takich usług. Natomiast NIP jest według urzędu skarbowego niepoprawny. Dopiero w tym momencie zorientowaliśmy się że żaden z nas jeszcze nigdy nie otrzymał żadnej faktury lub rachunku na te usługi. Nikt nigdy nie myślał nawet że to „krzak”! To jest popularny usługodawca i ma wielu klientów. Można zaryzykować stwierdzenie że jest „liderem” na rynku Team Speak! Wszystko pięknie, a okazuje się że to najzwyklejszy „krzak”. Zaprzyjaźniony człowiek z urzędu kontroli skarbowej wszystko posprawdzał. W ciągu godziny zdołał potwierdzić że wszystko to jest nielegalne. Powiedział nam że szczegółów nie może podać, ale dał nam do zrozumienia że usługa może „szybko przestać działać”. Na deser jest coś jeszcze. Dowiedzieliśmy się że bazy danych własnych serwerów Team Speak nie będziemy mogli odzyskać. Krzak nie udostępnia możliwości przeniesienia własnej bazy danych do innego usługodawcy. Morał z tego taki że krzak lada dzień polegnie, a my będziemy mieli problem z przenosinami do innej firmy – miejmy nadzieję że tym razem prawdziwej. PS... Adres przy rachunku bankowym tego krzaka to adres... cukierni! Podobno cukierania ta prowadzona jest przez matkę „krzaka”, która do wczoraj nic o tym nie wiedziała. Dobry zonk?
×