Skocz do zawartości

mad

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O mad

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  1. No i o to chodzi, od poniedziałku poczta nie działa, cal.pl nic z tym nie robi, a na moje monity, otrzymuje jedynie odpowiedz o tresci: "Sprawa zostala przekazana administratorowi". Ja place nie za przekazanie sprawy administratorowi, tylko za kozystanie z poczty. W końcu w środę nie wytrzymałem i napisałem maila zatytulowanego: "CAL -> CALe szczescie ze mi sie abonament konczy w tym miesiacu ......" w którym napisałem, ze w związku z ich traktowanie klientów rezygnuje z usług. A oto odpowiedz: Nadawca: Biuro Cal.pl Data: Śr 16:56 Witamy serdecznie, Dziękuję za email, także się z tego powodu cieszymy. -- Pozdrawiamy i zyczymy milego dnia, Biuro Obslugi Klienta firmy INFO-CAL Strona: http://www.infocal.pl E-mail: kontakt@cal.pl Telefon: +48 61 6703221 Faks: +48 61 6417501 Nie wiem, czy tak powinna wyglądać odpowiedz do klienta, który od 3 dni nie możne korzystać z usług za które przecież zapłacił kasę.
  2. od ponad 24hr jeden z serwerów cal.pl (omega.cal.pl) jest zgłoszony na co najmniej 2 listach RBL niestety monity do adminów kończą się odpowiedzią "Sprawa została przekazana administratorowi" http://www.spamcop.net/bl.shtml?91.121.4.206 http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=91.121.4.206) taka przestroga dla tych, którzy chcą tam się hostować
×