Kilka uwag po ponad roku użytkowania tego syfu (reseller):
- awarie minimum raz w tygodniu, nie po kilka minut ale minimum godzina, dwie, szczególnie w godzinach nocnych. w weekendy oczywiście gó... można zaradzić.
- kretyńskie powiadomienia o planowanych modernizacjach (awariach?) równie częste. co mi z tego, niech w końcu działa.
- utrudniony i bezczelny kontakt, przy kłopotliwych pytaniach po prostu brak odpowiedzi. nie wspomnę, że nie potrafią nawet ustawić wildcards.
- ostatnie kuriozum w postaci powiadomienia o jakiś skryptach obciążających serwer do osób, które z tych skryptów nie korzystają. co mnie to?
- a dodanie formułek w stylu "radzimy potraktować to poważnie!" do klienta to szczyt chamstwa.
Oczywiście wszystkie strony na ich koncie mam teraz spaprane a do odpowiedzi się nie palą.
Banda niekompetentnych gówniarzy (jeśli ktoś zna bardziej adekwatne słownictwo proszę o PW).