orinek
Użytkownicy-
Zawartość
11 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
REGULAMIN USŁUG 1.Użytkownik Zamawiając usługe jednocześnie akceptuje Regulamin naszej firmy 2.Niniejsza umowa zawierana jest pomiedzy kupujacym a nasza Firma na czas nieokreslony 3.Klient wpisująć dane do formularza rejestracyjnego zobowiązany jest do podania wiarygodnych danych osobowych oraz kontaktowych 4.Nasza Firma zobowiązana jest do jak najlepszej jakości oraz poprawności dzialania naszych usług. 5.Zastrzegamy sobie wysyłanie wiadomosci E- mail dotyczących sponsoringu. 6.Klient w każdej chwili moze zrezygnować z Usług bez ponoszenia żadnych konsekwencji 7.Zastrzegamy sobie jakąkolwiek zmianę Regulaminu 8.Nasi Konsultanci są zapowiazani udzielić szczegółowej informacji do zadanego wcześniej pytania oraz poinformowania o zmianach w usługach Freecast.pl 9.Opłaty sms są obsługiwane przez firmę PayMedia.pl - wszelkie niedogodności przy opłacaniu hostingu, problemy prosimy zgłaszać na biuro @ freecast.pl Opłaty można dokonywać z polskich operatorów sieci komórkowych: Play, Era, Heyah, Orange, MobilKing, Plus GSM, 36i6. Hmm... Jak na moje to chyba nie tak powinien wyglądać regulamin o świadczenie usług hostingowych? Nie ma mowy kto to jest Firma (dane firmy), nie ma mowy o sankcjach prawnych za... tu mógłbym wypisywać. Nie ma mowy o prawach i obowiązkach zarówno Firmy, jak i klienta. Czyli rozumiem wolna amerykanka? Można wykupić usługę postawić np. serwis erotyczny? Albo co gorsza serwis o treściach wulgarnych, nawołujących do nienawiści, rasizmu etc. Może się czepiam, ale osobiście przy powierzaniu ni jako mojej wizytówki (serwisy, które obsługuję byłoby nie było są wizytówką admina, webmastera, współpracowników) wolałbym wiedzieć, na czym stoję co wymagają ode mnie i co ja mogę wymagać. Ktoś wpadnie na pomysł np. próby wyłudzania danych, postawi w takiej firmie serwis i nie dość, że może obciążyć serwer tak, że zakłóci pracę innych serwisów, to jeszcze firmy typu google zabanują DNSy i strona (a nie daj Boże - domena) przestaną wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. A jeden z drugim będą mieli wymówkę: "Przecież nic w regulaminie nie było, a to o tym, a to o tamtym"
-
W najgorszym razie zablokuj kartę (zgłoś np. zagubienie) i wyrób nową - ja w moim banku zapłaciłem tylko za koszt przesyłki coś ok. 2 zł. - fakt faktem czekałem 10 dni na nią.
-
By nie było jakichkolwiek złudzeń, zalogowałem się i uruchomiłem VPSa (zrzut z logów) - w międzyczasie tylko przeinstalowałem system na Ubuntu:
-
To dziękuję za taki support - VPSa mam zamiar używać, gdyż stawiam nowy serwis internetowy, a zarówno ja, jak i współpracownicy nie mamy czasu by czekać, aż łaskawie ktoś z BOK Hitme.net.pl odpowie czy na maila, czy tu (czyt: na forum). Pozdrawiam więc hitme i innych "hostingowców", którzy mają za nic klientów i ich problemy
-
Pozwolę sobie dorzucić parę groszy Osobiście napiszę, że w okresie gdy cal.pl był jedynym moim hostingowcem nie miałem problemów, nie wiem jak teraz, gdyż od dobrych 5-6 miesięcy nie współpracuję już z tą firmą. Ponad rok wszystko działało i większych awarii nie odnotowałem. Co do obsługi to też nie mogłem narzekać, zdarzyło mi się osobiście zapomnieć o opłaceniu serwera, ale osoby, z którymi tworzę projekt poinformowały mnie o zdarzeniu (cal.pl zablokował konto za brak wpłaty) - natychmiast zadzwoniłem do BOKu i w ciągu 10 sek. rozmowy tel. odblokowali mi na 5 dni, by dać czas na uregulowanie faktury. Moja współpraca z firmą zakończyła się, gdy postawiłem nowy serwis i za niby zbyt duże obciążenie admin mi zablokował hosting - dowiedziałem się o tym oczywiście apropos napisania maila do BOKu dlaczego mam zablokowany hosting. W odpowiedzi dostałem info, że rozwiązują ze mną umowę za nieprzestrzeganie regulaminu. Oczywiście napisałem, że każda szanująca się firma raczej informuje o powodowaniu przeciążenia przez serwis i dają możliwość podjęcia kroków. Niestety w tym wypadku tak nie było, co skutkowało mailem z prośbą o odblokowanie konta na 5 dni celem zrobienia backupu i przeniesienia do innego usługodawcy. Zastanawia mnie tylko jedno dlaczego mimo, że nie jestem klientem cal.pl otrzymuję co jakiś czas to życzenia świąteczne, to ostatnio nawet urodzinowe :) Chyba BOK nie usunął moich danych - dobrze tylko, że nie wystawiają mi faktur za usługi z których nie korzystam
-
Ja niestety zakupiłem VPSa jakiś czas temu no i nie działa mi tak jak powinien - w panelu mam cały czas Status: brak odpowiedzi, ani zalogować się na serwer z konsoli panelu ani przez putty. Próbowałem resetować, reinstalować i tak niestety nic z tego. 19zł. w błoto rzucone, ale wiem, że nie przedłużę usługi w tej firmie... Pisałem z tym problemem maila, ale widocznie wychodza z założenia, że jeżeli nie wykupiłem VPSa z planu Managed to oznacza, że nie muszą pomagać klientowi... Zrzut pokazuje wyraźnie na czerwono Status: Brak odpowiedzi*
-
Pomijając fakt, że na stronie są dane: Wybierz dogodną formę kontaktu z nami Telefon0-500-416-651 E-mailadmin@homehost.pl Gadu-gadu514465 Skypehome-host (darmowe połączenie głosowe) Pomoc onlinehttp://homehost.pl/pomoc Dane firmy: Zwracam uwagę na numer Telefonu: 0-500-416-651 a jak wejdę na stronę mikrofirmy.pl Nazwa pełna:MATEUSZ WOJTASIK NIP:9581559244 REGON:220791623 Kod pocztowy, miejscowość:81-197, GDYNIA Telefon:0510312308 Numer rachunku:28114020040000360263922403 Data rejestracji firmy:2009-06-01 W mBanku od:2009-09-25 W regulaminie brak jakichkolwiek podstawowych danych adresowych. Ale REGON wszystko Ci powie Numery identyfikacyjne, nazwa podmiotu, osoba prowadząca działalność gosp.: Numer identyfikacyjny REGON 220791623 Numer NIP 9581559244 Nazwa MATEUSZ WOJTASIK Nazwisko WOJTASIK Imię / imiona MATEUSZ MARIAN Adres siedziby: Województwo POMORSKIE Powiat M. GDYNIA Gmina/Dzielnica lub Delegatura M. GDYNIA Ulica, miejscowość UL. IKARA 2 B lok.7, GDYNIA Poczta 81-197 GDYNIA Pozostałe (udostępnione) dane: Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - OSOBA FIZYCZNA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ Kod i nazwa szczególnej formy prawnej 99 - BEZ SZCZEGÓLNEJ FORMY PRAWNEJ Kod i nazwa formy własnośc i214 - WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH Kod i nazwa przeważającego rodzaju działalności wg PKD 2007 6311Z - PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ Data powstania podmiotu *2009-05-20 Data rozpoczęcia działalności **2009-06-01 Data wpisu do REGON 2009-05-28 Organ rejestrowy / ewidencyjny PREZYDENT MIASTA GDYNIA Nazwa rejestru / ewidencji EWIDENCJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Numer nadany przez organ rejestrowy / ewidencyjny 75977
-
No raczej nie działa (zrzut sprzed 2-3 minut) I po drugie: tak ciężko odpisać na maila? Wystarczyło napisać: "Proszę przesłać kod z smsa zwrotnego" Mniej nerwów i niepotrzebnych komentarzy nt. BOK i firmy..
-
Coś tak mi się wydaje, że należało by odgrzać temat hsms.pl Jak teraz oceniacie hosting na serwerach hsms.pl?? Ja osobiście coraz mniej zadowolony jestem z usług, a w zasadzie z obsługi klienta. Firma dobrze wie, że ma problemy z operatorem płatności, co informuje komunikatem na stronie głównej. A mimo wszystko nie podaje alternatywnego kanału płatności i zawiesza usługi klientom. Skoro mają problem, a klient nie ma możliwości opłaty za hosting to chyba w gestii firmy AH powinien być przedłużony okres płatności, bądź jak wcześniej napisałem - udostępnienie alternatywnego kanału do opłacenia usług. Wysłałem maila dziś rano z zapytaniem jak to opłacić, ale niestety odpowiedzi nie dostałem, a hosting jest zawieszony. Obawiam się, że jeżeli nie zostaną opłacone usługi przez określony czas to jeszcze będą w stanie usunąć moje dane i konto, na którym nie ukrywam mam najważniejsze serwisy :/
-
Nie masz obowiązku. Mało tego, często pod koniec ważności domeny otrzymuję informacje o jakiejś promocji na przedłużenie domeny, więc jeżeli będziesz chciał jednak zachować domenę, to przedłużysz ją nieco taniej
-
Nie rozumiem co uważasz za sporo?? Ja płacę 12,20 zł. (10+VAT)/m-c i jestem zadowolony - obecna cena za plan hostingowy, który mam to 13 zł. Czy to tak wiele?? Uważam, że nie. Rzecz jasna, że we wszystkich dziedzinach życia są podwyżki - ceny biletów, czynszu, prądu. Czy też zmieniasz np. miejsce zamieszkania, gdy podwyższą Tobie czynsz?? Pewnie gdyby było tak proste, jak zmiana hostingu to byś tak czynił. Oj przyczepiliście się do tej podwyżki.