Witam!
Co niektórzy ludzie zachowują się gorzej niż pierwotniaki...
Nie dość że Admin łaskawie odpisuje co się stało to zaraz są głupie odpowiedzi - ale ja nie wierze... nie dość że dał gratis w postaci rekompensaty 2 i 1 tygodniowej... jest z nim dobry kontakt i jakość usług jak za taką cenę jest zadowalająca, to jeszcze narzekacie...
przejdź do innej firmy gdzie uptime będzie 99,999 zapłać za serwer 300zł za miesiąc i się ciesz, to w razie awarii jak podasz ich do sądu, to być może wygrasz odszkodowanie...
Testowałem już wile firm hostingowych i mało która jest tak rzetelna... w jednych jak była awaria to ani be ani me... czekało się 2 dni... nikt telefonów nie odbierał ani nie odpisywał na gadu... po 2 dniach jak zaczęli strony ludzi już na nowe serwery przenosić host ruszył... u wiele ludzi narzekało... komentowało... a 80% i tak zostało...
Więc zamiast tak pisać że jacy to wy nie zadowoleni to zaczekajcie 2 dni i wszystko wróci do normy...
Większość z Was ma pewnie strony gdzie nie ma dziennie nawet 1000 uni ale jakie to Wy wyjdzie Wam lepiej niż strona by działała...
Pozdrawiam
P.S. Jeżeli zamierza ktoś głupio komentować - niech nie pisze nic...
A jak zamierza ktoś pisać że hosting jest do d.... niech poda link do hostingu co ma lepszy uptime serwera i konkurencyjne ceny...