Skocz do zawartości

SuperHost

Firma
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O SuperHost

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    SuperHost.pl

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://superhost.pl/

Informacje profilowe

  • Płeć
    Nie powiem
  • Skąd
    Trójmiasto
  1. @xavier26 Skontaktuj się proszę z Działem Marketingu pod marketing@superhost.pl i przedstaw nam troszkę więcej informacji na temat Twojego serwisu. Może uda nam się wspólnie wypracować jakieś rozwiązanie, być może w postaci VPS. Czekamy Pozdrawiamy, SuperHost.pl
  2. Dobry wieczór, @Pawel 15 Gdzie haczyk Panie Pawle, haczyka nie ma. W ramach promocji może Pan wykupić Pakiet Start 2.0 za dowolną kwotę (od 1 zł netto) na rok. @ xDSL Ciekawe dam te 8,25 zł i ciekawe kiedy mnie wywalą bez limitów ? podobno i nie tanio ? Interesuje mnie ile wtyczka wytrzyma przy generowaniu jej zmęczenia 2min /1TB średnio ciekawe czy stresa złapie Proponuję zapoznać się z regulaminami nie tylko SuperHost.pl, ale też innych firm hostingowych Odnośnie darmowej domeny na zawsze - oznacza to, że SuperHost.pl będzie ponosił koszt odnowienia domeny tak długo jak klient będzie utrzymywał hosting. Pomoc 24/7 - niewiele firm hostingowych ją posiada. Nasz DOK oraz Dział Techniczny działa przez całą dobę. @Sponsi Ja w sumie bym wziął hosting, wpisałbym tak ze 20-30zł (no co, jak promocja, to promocja ; ) tylko czy nie będzie tak, że korzystając z usług SH dostanę cholery i więcej pieniędzy przepadnie mi przez to, że nie będę mógł sensownie dłubać online? Mało miałem kontaktu z SH (i dawno), ale skutecznie mi obrzydzili wtedy "jakością" hostingu... Wiele się przez ostatni czas w SuperHost.pl zmieniło, łącznie z infrastrukturą serwerową. Dzięki aktualnej promocji ma Pan szansę ponownie przetestować nasze pakiety hostingowe, a w ciągu 3 miesięcy od aktywacji hostingu ma Pan możliwość otrzymania zwrotu wpłaconej kwoty w przypadku niezadowolenia z usługi Życzymy dobrej nocy, Zespól SuperHost.pl
  3. Nie ma obowiązku przedłużenia usługi na rok kolejny. Pozdrawiamy, SuperHost.pl Witam, Zapraszam do kontaktu z naszym DOK. Ten temat dotyczy promocji Pakietu Start 2.0, a nie porównania Pakietu Biznes 2.0 z Businness Server od Home.pl Nasz Dział Obsługi Klienta z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania. Pozdrawiamy, SuperHost.pl
  4. Zgodnie z regulaminem cena za rok następny wynosi 203,88 netto (cennikowa) Pozdrawiamy, SuperHost.pl
  5. @xDSL Prosimy o ponowne sprawdzenie Pozdrawiamy, SuperHost.pl
  6. Witamy serdecznie, Mamy przyjemność poinformować wszystkich użytkowników forum WebHostingTalk.pl o rewolucyjnej promocji firmy SuperHost.pl. Od 14 maja 2012, macie szansę zamówić Pakiet Start 2.0 za dowolnie wybraną przez siebie kwotę! Pakiet Start 2.0 to: - 25GB powierzchni dyskowej - 2000GB transferu miesięcznego - 25 kont e-mail - 25 baz danych - 10 kont FTP - obsługa klienta 24/7 Informacje o promocji: http://superhost.pl/...ing-ile-chcesz/ Strona WWW: http://superhost.pl Zapraszamy serdecznie do zapoznania się za ofertą i w razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt :-)! Pozdrawiamy, Zespół SuperHost.pl
  7. SuperHost.pl Sp. z o.o.

    SuperHost.pl Sp. z o.o. (www.superhost.pl) jest jednym z liderĂłw profesjonalnych usÂług hostingowych w Polsce, oferujÂącym rozwiÂązania pozwalajÂące wykorzystywaĂŚ moÂżliwoÂści internetu firmom oraz uÂżytkownikom indywidualnym. DziĂŞki wÂłasnej serwerowni w TrĂłjmieÂście zapewnia ponad 11 tysiÂącom klientĂłw szerokÂą ofertĂŞ bezpiecznych i funkcjonalnych usÂług hostingu stron www, poczty e-mail, serwerĂłw dedykowanych i wirtualnych, a takÂże domen internetowych. Atuty SuperHost.pl: • pierwszy dostawca biznesowej poczty e-mail na polskim rynku • 9 lat doÂświadczenia na rynku hostingowym • ponad 11.000 aktualnie obsÂługiwanych klientĂłw • 30-osobowy zespó³ specjalistĂłw, gÂł. IT i obsÂługi klienta • wÂłasna serwerownia w GdaĂąsku z caÂłodobowÂą opiekÂą • ponad 400 utrzymywanych serwerĂłw • ponad 100.000 utrzymywanych stron www • ponad 30.000 utrzymywanych kont e-mail • zabezpieczenia UPS oraz agregat prÂądotwĂłrczy • redundantne ³¹cza ÂświatÂłowodowe o przepustowoÂści ok. 2,5 Gbit/s • skalowalna platforma hostingowa WiseCloud • wÂłasny panel administracyjny WisePanel • staÂły rozwĂłj i unowoczeÂśnianie rozwiÂązaĂą
  8. Dobry,sprawdzony serwer - zmiana z Superhost

    Witamy serdecznie. Chcielibyśmy poinformować, że zgodnie z Państwa prośbą mailową, wszystkie dane umieszczone na Państwa koncie hostingowym zostały przywrócone. W odpowiedzi na zgłoszenie, przekazaliśmy również wszystkie informacje dotyczące źródeł ataku, które udało nam się odnaleźć. Jednocześnie informujemy, że SuperHost.pl gwarantuje wszystkim klientom dostęp do bezpłatnych kopii zapasowych, które można pobrać 24/7 z poziomu konta klienta w WisePanel. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy, Zespół SuperHost.pl
  9. Poszukiwane serwery dedykowane.

    Proszę sprawdzić tutaj dla opcji 1 i 2 --> http://superhost.pl/promocje/oprozniamy-magazyny/
  10. Witam, proponuję: Intel Core i7-2600 (4x 3,4GHz), 16GB RAM, 2x 64GB SSD, 5TB transferu, pasmo 100Mbit Cena: 550zł netto miesięcznie pytania/info kieruj proszę na sprzedaz@superhost.pl Pozdrawiam
  11. Zapraszamy do kontaktu sprzedaz@superhost.pl
  12. [OPINIA] superhost.pl

    W imieniu spółki SuperHost.pl chciałbym przekazać informacje na temat wyżej opisanego zdarzenia. Nie ulega wątpliwości, że sytuacja, która dotknęła naszego Klienta, nie powinna się wydarzyć. Usprawiedliwieniem nie jest także fakt, ze podobne operacje, tj. zmiana serwera oraz aktualizacja oprogramowania w celu wdrażania ulepszonych i bardziej bezpiecznych rozwiązań, zostały przeprowadzone w tym okresie dla łącznie kilkuset kont. Wystąpiły dwa błędy, z czego wyżej opisywany był z technicznego punktu widzenia tym najpoważniejszym. Serdecznie za to przepraszam, chętnie zaproponujemy również formę rekompensaty. Trzeba jednak zauważyć, że podstawową przeszkodą w rozwiązaniu zgłoszonej awarii były problemy komunikacyjne na linii SuperHost-Klient. Próby uzyskania niezbędnych informacji kończyły się mało kulturalnymi uwagami w stronę naszego zespołu technicznego. O ile w pełni rozumiemy rozżalenie Klienta z powodu utrudnień w dostępie do usługi, o tyle trudności w sprecyzowaniu problemu i emocjonalny ton stanowiły niestety istotną przeszkodę w podjęciu szybkiej i skutecznej reakcji. Po uzyskaniu oczekiwanych informacji sprawność stron www została przywrócona w trybie natychmiastowym. Problem dotyczący poczty e-mail wynikał ze zresetowania wszystkich haseł w wyniku przeprowadzonej operacji. Klientowi zaproponowane zostało podanie uniwersalnego hasła do wszystkich kont, które później mogłoby zostać zmienione w panelu administracyjnym lub ręczne ustawienie dowolnych haseł, co pomogłoby błyskawicznie rozwiązać usterkę. Żadna z tych propozycji nie została jednak przychylnie przyjęta. Ostatecznie, zgodnie z życzeniem Klienta, przywrócony został zawierający błędy stan poprzedni. Wnikliwa analiza pozwoliła uzyskać oczekiwany efekt, czyli pełną sprawność strony www i poczty internetowej, skutkiem ubocznym był jednak dłuższy czas przywracania pełnej dostępności. Informacje przekazuję bez chęci uczestniczenia w ewentualnej polemice, gdyż naszym celem jest oferowanie usług bezawaryjnych, a w tym przypadku - mimo najlepszych intencji - nie udało się tego zapewnić. Istotne było jednak pokazanie perspektywy drugiej strony, zwłaszcza w natłoku opinii krytycznych. Od strony jakości technicznej SuperHost.pl z roku 2007 i 2011 to zupełnie różne firmy. Wypracowaliśmy standardy na poziomie najlepszych usługodawców w Polsce plus przyjazny i uczciwy styl komunikacji z użytkownikami. Z powyższej sytuacji także wyciągniemy najlepsze wnioski. Paweł Sosiński p.o. Kierownika Działu Technicznego SuperHost.pl Sp. z o.o. www.superhost.pl
  13. MARZEC 2011. Hosting Newsletter to najnowsza propozycja dla firm i osób prowadzących lub planujących działalność w internecie. Nacisk położono na ciekawe treści techniczne i biznesowe, w tym porady, wywiady i oferty specjalne. W nietypowy sposób pokazano także stojący za projektem zespół SuperHost.pl. "Firmy hostingowe rzadko pokazują swoje twarze, rzadko dzielą się doświadczeniami i w ogóle rzadko mają coś ciekawego do powiedzenia. Newsletterem SuperHost.pl spróbujemy pokazać, że można inaczej" - napisał w artykule skierowanym do użytkowników Michał Jerzyk, Prezes Zarządu SuperHost.pl. Częścią podejścia zaprezentowanego jako Więcej Niż Hosting jest m.in. bliższe przedstawienie ludzi, którzy stoją za utrzymaniem kilkuset serwerów oraz dziesiątek tysięcy stron www i kont e-mail. - Rzeczywiście, użytkownicy usług hostingowych w Polsce często bywają traktowani... przedmiotowo - mówi Izabela Kossowska, Specjalista ds. Marketingu w SuperHost.pl. - Firmy zamęczają przypomnieniami o płatność, treściami czysto sprzedażowymi lub mało przydatnymi, jak chociażby tańsze oferty na domeny internetowe z egzotycznych krajów. Newsletterem SuperHost.pl postanowiliśmy pójść w zdecydowanie odmiennym kierunku. Chcemy przedstawiać tematy w naszej opinii ciekawe, inspirujące i mające pomagać firmom oraz użytkownikom prywatnym w lepszym wykorzystaniu możliwości internetu. Specjalizujemy się w hostingu, ale chętnie będziemy dzielić się także naszymi innymi doświadczeniami. Wśród artykułów pierwszego numeru jest wywiad z Jackiem Młodawskim, współtwórcą znanego sklepu internetowego szkla.com, który ujawnia tajniki budowy i rozwoju wielomilionowego e-biznesu. Pozostałe materiały dotyczą trendów na rok 2011 w tworzeniu stron www, prostych sposobów na bezpieczeństwo własnego serwisu internetowego, a także dlaczego i jak zmienić za darmo pocztę e-mail na bardziej efektywną. Uzupełniają to aktualności z kraju i ze świata oraz odpowiedzi zespołu SuperHost.pl na nietypowe pytania. - Obok wielu pożytecznych informacji, na odbiorców czekają także atrakcyjne promocje oraz konkursy, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze lub wypróbować za darmo nowe usługi - podkreśla Izabela Kossowska. - Informacje o nowych wydaniach będą w pierwszej kolejności wysyłane mailowo do zarejestrowanych użytkowników. Komplet treści będzie następnie udostępniany wszystkim chętnym na specjalnie przygotowanej stronie www. Okazuje się, że wiele firm ogranicza dostęp do swoich materiałów tylko do klientów, którzy im płacą. To nie w naszym stylu. Na marzec SuperHost.pl przygotował także potrójną ofertę specjalną: Usługi profesjonalnego Hostingu WWW oferowane są z rabatem nawet od 50 do 100 zł. Pierwszym 80 firmom przekazane zostaną na dwa miesiące za darmo konta profesjonalnej poczty biznesowej o łącznej wartości 150 zł. Uruchomiono limitowaną ofertę „Opróżniamy Magazyny” z serwerami dedykowanymi już od 89 zł miesięcznie. Newsletter SuperHost.pl w wersji www dostępny jest pod adresem http://superhost.pl/newsletter/. Aby otrzymywać go bezpośrednio, wystarczy zarejestrować tylko imię i aktualny adres e-mail. Kolejne wydanie planowane jest na kwiecień. O SuperHost.pl SuperHost (www.superhost.pl) jest jednym z liderów profesjonalnych usług hostingowych w Polsce, oferującym rozwiązania pozwalające wykorzystywać możliwości internetu firmom oraz użytkownikom indywidualnym. Dzięki własnej serwerowni w Trójmieście zapewnia tysiącom klientów szeroką ofertę bezpiecznych i funkcjonalnych usług tradycyjnego hostingu, a także serwerów dedykowanych i wirtualnych oraz domen internetowych. Nowoczesny i dynamicznie rozwijający się już od 2003 roku SuperHost udostępnia wygodne narzędzia, przyjazną całodobową pomoc oraz konkurencyjne ceny, zyskując uznanie coraz większej grupy użytkowników.
  14. Dobiegł końca projekt instalacji nowego agregatu prądotwórczego dla serwerowni SuperHost. Od drugiego tygodnia grudnia 2009 roku centrum danych jest zabezpieczone nawet przed wielogodzinnymi przerwami w dostawie energii elektrycznej. Infrastruktura SuperHost stała się jedną z najbezpieczniejszych wśród polskich usługodawców hostingowych. Awarie zasilania i brak prądu to częsta przyczyna gwałtownego zatrzymywania pracy serwerów, a w konsekwencji niedziałania usług hostingowych oraz utraty danych. Częściowe zabezpieczenie stanowią systemy UPS, pozwalające na podtrzymanie funkcjonowania urządzeń przez kilkadziesiąt minut. W przypadku dłuższych awarii możliwe jest zastosowanie drogich rozwiązań w rodzaju agregatu prądotwórczego. Urządzenie zainstalowane w serwerowni SuperHost zapewnia automatyczny start i możliwość dostarczania prądu nawet przez kilkadziesiąt godzin. SuperHost – jako zaledwie jedna z kilku firm hostingowych w Polsce posiadających własną serwerownię – podjął decyzję o inwestycji w bezpieczeństwo użytkowników już w pierwszej połowie roku. Trwające kilka miesięcy przygotowania dobiegły końca w nocy z 5 na 6 grudnia br. Fabrycznie nowy agregat Visa z wysokoprężnym silnikiem John Deere został oficjalnie podłączony i rozpoczął zapewnianie stabilnej pracy wszystkim serwerom. Finalny etap uruchomienia agregatu wymagał wyłączenia części zasobów serwerowni, o czym użytkownicy zostali poinformowani jeszcze w listopadzie. Operacja była starannie zaplanowana na godziny nocne, a wszystkie czynności zespół techników i administratorów zrealizował zgodnie z przygotowanymi wcześniej procedurami. Pozwoliło to na sprawną instalację urządzenia i wykonanie niezbędnych działań przy minimalnych utrudnieniach dla klientów firmy. Instalacja agregatu prądotwórczego jest kolejnym etapem rozwoju SuperHost i jego serwerowni, a także efektem nastawienia na stałe podwyższanie jakości usług. W ostatnich miesiącach usprawnione zostały między innymi systemy klimatyzacji oraz redundancja łączy internetowych. Infrastruktura SuperHost zyskała dodatkowy poziom bezpieczeństwa, bardzo ważny zarówno dla wszystkich klientów Serwerów Dedykowanych, jak i popularnego Hostingu WWW. Więcej informacji na www.superhost.pl.
×