Skocz do zawartości

Dytczak

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Dytczak


  1. ja nie szukam winnych, jak niektórzy tu sugerują wink.gif

    Jasne, ja mówiłem tylko o sobie i w 100% stoję po stronie pokrzywdzonych użytkowników hostingu pcspace. ;)

    Naprawde jestem gotów machnąć ręką na pieniądze za serwer, wystarczyło napisać prawdę. Chyba nie oczekuje na zbyt wiele??

    W pełni się z tym zgadzam - wolę usłyszeć od Pana Piotra prawdę, choćby ta prawda, była dla mnie najczarniejszym scenariuszem, niż puste kłamstwo...

     

    Mnie osobiście już znudziły te kłamliwe informację. Serwer od kilku dni powinien działać, a skoro nie działa to znaczy, że coś jest nie w porządku.

    pozdrawiam.


  2. Proszę pamiętać, iż w drugą stronę też to działa wink.gif

    pozdr.

    Zgadza się, jeśli jednak zaczyna się szukać winnych, zawsze należy zacząć od siebie

     

    udało się komuś nawiązać jakiś kontkat z właścicielem??

    kurde nawet kopii nie otrzymałem ;(

    To jest skandal - mi właściciel pcspace.pl nie odpisuje na maile, od około dwóch dni. Również nie otrzymałem kopii zapasowej, a bardzo by się przydała (były zapewnienia, że kopia zapasowa jest zrobiona i nie mamy się czego obawiać). No cóż, minął już chyba tydzień, od kiedy serwery przestały działać. W moim świecie jeden dzień niefunkcjonalności serwerów, jest mocnym ciosem poniżej pasa. Cały tydzień - tego nie da się opisać...


  3. Człowiek na prawdę bardzo nieodpowiedzialny, chociaż na początku sprawiał inne wrażenie. Obecnie mija 52 godzina (może więcej) niefunkcjonalności serwerów pcspace.pl, a on dzień w dzień obiecuje, że jego ludzie już prawie naprawili zaistniałe problemy i serwer będzie funkcjonalny do rana...

    Oto fragmenty ostatniego maila, który został wysłany do wszystkich użytkowników hostingu pcspace.pl:

    "Hacker zniszczył serwer bardziej niż podejrzewaliśmy"
    Najlepiej całą winę zrzucić na hakera...
    "serwer jest stawiany od nowa (...) także proszę się nie

    obawiać o swoje dane."

    Tak, właśnie tego się najbardziej obawiałem - dane mogą sobie poczekać.

    Bez znaczenia czy minie tydzień, miesiąc, czy rok - gratuluję podejścia.

    "Takie informacje otrzymaliśmy od naszego dostawcy serwera. (...)

    niestety my nic nie jesteśmy w stanie z naszej strony zrobić, tylko czekać i rwać włosy z głowy."

    Prawidłowa postawa firmy hostingowej...

     

    Doświadczenie, jakie wyniosłem z firmy hostingowej, pcspace.pl - za głupotę się płaci, a na serwerach nie należy oszczędzać!

     

    Pozdrawiam.

×