Witam
Faktycznie mamy duże zainteresowanie promocją, przez co ciężko się
dodzwonić na infolinię. Natomiast wszystkie problemy są na bieżąco
rozwiązywane. Nawet jeśli jest chwilowy problem z dodzwonieniem się ,
Klienci mają do dyspozycji jeszcze serwis bok.uti.pl gdzie można zgłosić
problem oraz chat. Kupony są ważne do czerwca, więc można wykupić
voucher z wyprzedzeniem.
Serwery natomiast spokojnie ogarniają, mamy naprawdę duży zapas.
Niezależnie od chwilowych problemów: nasze usługi są najnowocześniejsze
w Polsce, przy zachowaniu atrakcyjnych cen niezależnie od promocji.
Wszystkie usługi (www, poczta, bazy danych) są sklastrowane, co
uniezależnia ich działanie od awarii czy przestojów pojedyńczych
serwerów. W przeciwieństwie do wielu providerów, gdzie całość usług
działa czesto na jednym serwerze, nasze usługi działają na sprzęcie
dobranym pod poszczególne usługi, np. bazy danych pracują w oparciu o
wysokowydajne macierze z dyskami SAS2 15kprm.
Pozdrawiamy,
zespół uti.pl
PS.: Jak się bawiliśmy macierzami w trakcie wdrożenia, to Linux
(konkretnie pełny CentOS) instalował się kilkadziesiąt sekund -
oczywiście po skonfigurowaniu listy pakietów