Witam,
Moje doswiadczenia z firma ovh.pl sa mizerne. Zamowilem serwer i sie zaczelo:
-czas oczekiwania na serwer:
prawie tydzien (czyzby nie bylo sprzetu?)
-po 3 dniach - serwer polegl na caly dzien
Co wiecej, gdybym nie zglosil usterki - lezalby pewnie to tej pory
Usterka rozwiazana rano (zglosilem okolo 2), w miedzyczasie dostalem maila, ze ekipa z Francji nie znalazla usterki, po godzinie drugi - znalezlismy usterke...
Dzisiaj... kolejny down:(
Nie potrzebuje wsparcie technicznego, serwerem zarzadzam przez ssh. Nie rozumiem tylko dlaczego moj serwer ma mniejszy uptime od mojego laptopa (przez tydzien dwa dni!!).
Rozumiem, ze plan jest low-cost ale wystarczy nie ruszac i nie powinno sie psuc
Udostepniony monitoring serwerowni pokazuje ,ze w 10 szafach na 100 jest w tym momencie awaria (wykryta przez uzytkownika, bo ich system sprawdza czy serwer stoi po rebootach). Czyli: Jezeli nie odkryjesz usterki - nie zostanie naprawiona. Jezeli 10% szaf posiada uszkodzenia (jeszcze raz powtarzam - odkryte przez uzytkownikow!) To juz jest ponizej standardu.
Az strach na wakacje wyjezdzac, dwa tygodnie downtime.
Generalnie mam nadzieje ,ze sie poprawi ale moje odczucia sa teraz negatywne.