Skocz do zawartości

Korwin

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Korwin

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Z: [opinie] Webh.pl

    Czy tym pytaniem sugerujesz, że ja kłamię? Proszę czytać uważniej. Napisałem ,że nie wiem jak Kamil liczy "2 godziny" .Może od momentu kiedy obsługa klienta włączyła komputer? Ja twierdzę ,że czas reakcji był znacznie dłuższy. Mając przykre doświadczenia z BOK webh napisałem swoje zdanie o tej firmie ( bo przecież o tym jest ten wątek) i w całości podpierałem się faktami. Jeśli ktoś sobie życzy ze mną dalej prowadzić dyskusję mogę podać maila.
  2. Z: [opinie] Webh.pl

    2 godziny to nieprawdziwy czas podany przez webh (nie wiem od czego liczony). NVU wątpie żebyś był klientem webh ,bo nie śmiałbyś się z notorycznego braku odpowiedzi na problemy jakie pojawiają się dość często. Zresztą patrząc na 27 stronę tego postu nie jest to tylko moje zdanie. Jeśli natomiast jesteś zadowolonym klientem to dlaczego radzisz mi , żebym zrezygnował ? Napisz coś pozytywnego o webh ,a nie "rozwiązałbym umowę".
  3. Z: [opinie] Webh.pl

    Po pierwsze jest to forum opinie,więc mam prawo wyrazić swoją opinię nawet jeśli "przesadzam". Pan będzie bronił swoich racji . Ja przedstawiam swój punkt widzenia. Po drugie nie rozumiem dlaczego mówi Pan "tylko 2 godziny". Pierwszy mail został wysłany o 15.25!! Proszę pamiętać ,że brak możliwości wysyłania maili unieruchamia firmę ,więc zdanie " tylko dwie godziny" nie świadczy dobrze o firmie .Przypomnę że nie chodzi tu o naprawę problemu ,bo ta nie nastąpiła do dzisiaj ,ale o jego zgłoszenie!! Zresztą nie ma znaczenia ile czasu . Kłopot w tym ,że od początku sytuacja z webh wygląda tak ,że póki nie napisze się tutaj alertu to brak jakiejkolwiek reakcji.
  4. Z: [opinie] Webh.pl

    Po raz kolejny "totalne milczenie" działu (nie)obsługi klienta. Brak możliwości wysyłania maili przez klienta najwyraźniej nie jest dla webh żadnym problemem. Klienci powinni już wiedzieć ,że to błahostka i nie trzeba odpowiadać na maile czy telefony.
  5. Z: [opinie] Webh.pl

    u mnie tez nie działa
  6. Pisałem dwa razy że tymczasowe rozwiązanie również nie działa. Wysyłałem nawet screen maila z tego linku ,który otrzymałem i zgłaszełem , że nadal nie działa poprawnie !!!
  7. Co z tego , że sprzęt będzie nowy jak jakość obsługi klienta jest na niskim poziomie. Od 13.08 "walczę" z niepoprawnie działąjącą pocztą na webmailu. Kontakt ze mną odbywał się następująco . 1. dwa telefony od webh po interwencji na tym forum 2. kilka maili ( nic nie wnoszących do sprawy) i brak odpowiedzi na moje wiadomości od ponad doby!!! No comment
  8. Zgłosiłem problem blisko dobę temu i nic. Dzisiaj nawet nie odbierają telefonu. Nie polecam tej firmy,chyba że jako przykład "jak skutecznie zniechęcić klienta swoimi działaniami".
  9. leży webh?

    Znowu awaria. Już druga w tym tygodniu :-(
  10. leży webh?

    Od rana mam problem z bazami danych.Coś chyba padło
  11. Obsługa Klienta w webh

    Chciałbym ponowić temat jakości obsługi klienta w webh. Jestem klientem od kliku miesięcy i muszę powiedzieć , że mimo obietnic nic na lepsze się nie zmienia. Około dobę temu wysłałem maila z prośbą o usunięcie poważnego problemu. Po kilku godzinch ponowiłem korespondencję. Telefon nie odbiera ( notorycznie ) . Udało mi się dodzwonić tylko raz przez klika miesięcy !!! O GG zapomnij ( patrz kilka postów wyżej ) . Jedyną szansą na reakcję jest chyba komentarz na tym forum. No coż widocznie webh je kolekcjonuje. Pozdrawiam
  12. leży webh?

    Kontakt z webh (nie tylko w dniu dzisiejszym) stanowi nie lada wyzwanie. Moim zdaniem traktowanie klientów w ten sposób w czasie "kryzysowej sytuacji" jest conajmniej "amatorskie"
×