Lan Hikari
WHT Pro-
Zawartość
773 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Owszem, ale mówisz o hostingu na serwerze twórców w wersji free. Nie ma natomiast przeciwwskazań, by pobrać i zainstalować u siebie: klik
-
Rzeczywiście narzędzie a'la fb mogłoby się sprawdzić. Zerknij na projekt HumHub
-
Dla oka bardzo przyjemne, podoba mi się Twój styl. Chętnie poklikam jeśli masz demko do udostępnienia Według autorów ukończony w 95%, choć zapowiadali na lato wydać i nadal żadnej konkretnej daty. Na pierwszy rzut oka spoko.
-
Lan Hikari zaczął obserwować RobimySEO
-
RobimySEO zaczął obserwować Lan Hikari
-
Transferu rzekłbym "tyle co dają wszyscy". Obecne zużycie miesięcznie nie dochodzi do stu giga. Bardziej zależałoby mi na prędkości łącza.
-
Witam serdecznie, Część jeszcze może mnie pamiętać, także pozdrowienia po sporej przerwie. Co do tematu, obecnie mam VPS'a firmy, której nazwy podawał nie będę. Prowadzę na nim hosting dla siebie i swoich klientów. Często jednak pojawiają się problemy, na miarę openvz i oversellingu oczywiście. Jestem w stanie pozostać przy openvz, jeśli na matce nie będzie gier czy ts'ów. Zastanawiam się nad webh, vihost, vipower (nie pamiętam już różnicy między tymi dwiema markami, chętnie poznam). Mogą być również jakieś cloudy, choć czy zda to egzamin pod hosting www? Wymagania: min 1gb ram, optymalnie ze 2 i sensowny swap procesora 2 sensowne rdzenie stabilność, bym nie musiał się martwić przeciążeniem łącza maszyny czy ddosami na inne vpsy min 30gb dysku kwota - powiedzmy do 80/msc support, który odpowiada prędzej niż dobę po zgłoszeniu directadmina licencję mam własną, więc nie potrzebuję Jestem otwarty na propozycje, z góry dzięki.
-
Sama instalacja (a właściwie jej brak) opiera się na wypakowaniu plików ze skompresowanego archiwum i dodaniu usera, by nie odpalać tego z roota. Tutorial, do którego link dał @Marek607 jest okey. Resztę można znaleźć, zadając odpowiednie zapytania w google. Nie przesadzajmy z tym lenistwem.. Nie liczyłbym na Twoim miejscu, iż ktoś odwali całą robotę za free.
-
Sorry, za OT, ale Poprzednia strona, przeczytaj moje posty. Do tego później była akcja, że po przywróceniu plików nie miałem chmodów ustawionych. Na szczęście po dłuższym wytłumaczeniu o co chodzi, wreszcie zrobiono co trzeba. Giełda, fajnie, 0 związku z tematem. Po telefonie "zajętym" można oceniać firmę, skąd użytkownik ma wiedzieć czy konsultant(ci) jest(są) zajęty(ci)? Zarówno po pierwszym jak i drugim incydencie próbowałem się dodzwonić, efekt zawsze ten sam - po nawciskaniu przycisków czekam na konsultanta i po chwili braku odpowiedzi połączenie się samo przerywa (problem na 100% nie jest po mojej stronie..). Fajnie. Więc jak rozumiem mam płacić za głupotę supportu? A myślałem, że takich czasów nie przyjdzie mi dożyć Zdanie samo sobie zaprzeczające, nie ma to jak dobre zakończenie Wybacz, że jestem bezpośredni. Ode mnie mała rada na przyszłość - poprawcie kontakt między konsultantami a technicznymi, bo chyba rozmawiają w innych językach Pozdrawiam.
-
Miałem to samo. Na maile również niekrótki czas odpowiedzi. Próbuj kontaktować się przez livechat, u mnie to poskutkowało.
-
Właściwie mógłbyś powiedzieć, to by odrobinę rozjaśniło sprawę. Wnioskuję, że @bolek10 ma rację.
-
Płacąc masz pewność co do prędkości, nie potrzebujesz konta premium, by to pobrać bez czekania oraz wiesz, że tego nie usuną. Gdyby autora tematu coś takiego interesowało, nie napisałby tego tematu.
-
tani zagraniczny vps niskie wymagania dobry ping
Lan Hikari odpisał krzytek na temat w Serwery Dedykowane i VPS
1. 2. Ping jest niemiarodajny Skoro strona jest na ich serwerze w USA, a vps'y z DE są w Hetznerze, to ciężko, żebyś miał takie same wyniki pingowania -
Chłopak szuka pomocy w spawie ataku w unixstorm
Lan Hikari odpisał berix na temat w Luźne rozmowy o hostingu
W sumie ciekawe, że UnixStorm milczy w tej sprawie. Powielasz popularną w internecie opinię.. Skrypt nie jest świeży, ale to o niczym nie przesądza. Możesz tu na forum lub na pw nakierować mnie na tą niesamowitą ilość "dziur"? Co do tematu: sprawa ciężka i ciężko przewidzieć jej przebieg, bo w naszym kraju bywa bardzo różnie. Wypowiedź @BlackSpider.pl na GHT jest chyba jedną z bardziej konkretnych w temacie. @renniw zamawiając usługę podpisał umowę, dlatego jest duża szansa, że to on będzie bezpośrednio odpowiadał. W całej tej akcji chodzi o atak z usługi należącej do @reniww, a nie jego IP. -
Pliki już przywrócone. Niestety, również i Ty masz problem z tym, o co pytałem Wiadomość brzmiała: "Witam. Chciałbym zapytać, w jaki sposób w Państwa panelu mogę zmienić nazwę istniejącej domeny? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam" Prawie każdy normalny panel ma opcję zmiany nazwy dodanej w panelu domeny. Pytałem jak to zrobić, gdybym w przyszłości chciał zmienić domenę z domena.costam na domena.costaminnego i nie utracić plików oraz posiadać je pod nową domeną bez konieczności ręcznego przenoszenia. Niestety Wasz support od razu wyciągnął dziwne wnioski i się "zajął" sprawą Trochę szacunku do klienta. Skoro zadałem sprecyzowane pytanie, liczyłem na konkretną odpowiedź. Nigdzie nie prosiłem o tą "pomoc". Mam nadzieję, że w przyszłości będziecie na to uważać Pozdrawiam
-
Niestety również przyszło mi tego doświadczyć, ale większym cyrkiem niż ten panel jest zachowanie osób pracujących w firmie, której
-
Sorry, że Wam przerywam w dyskusji Napisałem wczoraj zgłoszenie do BOK'u, by dowiedzieć się w jaki sposób zmienić nazwę domeny w cudownym panelu, z którego korzysta uti (nigdy więcej plesk..). Dzisiaj otrzymałem informację, że dział techniczny się tym zajął, a po 15 minutach drugą wiadomość, że już wszystko działa okey. Szkoda tylko, że zamiast napisać mi to, o co pytałem, usunęliście i dodaliście jeszcze raz moją domenę w panelu, przez usunęliście mi wszystkie pliki oraz ustawienia dns. "Szczere gratulacje" za czytanie zgłoszeń ze zrozumieniem i podejście w stylu "my wiemy lepiej, o co klientowi chodzi". Napisałem zgłoszenie, mam nadzieję, że przywrócicie mi spowrotem pliki, chociaż biorąc pod uwagę to, co się wydarzyło, pewnie nie macie ich kopii. Jeszcze raz gratuluję i polecam zatrudnić kogoś kompetentnego w Biurze Obsługi Klienta.