-
Zawartość
7 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Ta funkcja jest domyślnie wyłączona. @najdmen Tak, dokładnie taką odpowiedź ten Pan uzyskał. A teraz małe wyjaśnienia, oczywiście przy normalnej konfiguracji wystarczy wgrać certyfikat SSL kolejno wgrać odpowiednie pliki do katalogu private_html. Nie będę się rozpisywał na temat zaistniałej sytuacji ponieważ nie jest to miejsce od tego, śmiem jednak twierdzić, że efekt jaki ten Pan chce uzyskać nie jest czymś "standardowym" od takich działań są serwery VPS, dla tego to tyle trwa ...
-
Biuletyn informacyjny dla użytkowników - Maj 2009
msti dodał temat w Informacje od firm hostingowych
Witam, tradycyjnie przesyłamy Państwu biuletyn informacyjny z najważniejszymi nowościami i zmianami w firmie HEKKONET. 1. Dodatkowy kontakt. W związku z dużym zainteresowaniem kontaktu poprzez linię stacjonarną z dniem 15 maja 2009 wprowadzamy taką możliwość. Od tego dnia można z naszą firmą kontaktować się również poprzez numer: 058 732 71 94. 2. Zmiana godzin kontaktu. W związku z wprowadzeniem dodatkowego kontaktu zmieniają się ogólne warunki kontaktu z firmą HEKKONET. W dni powszednie w godzinach 9 - 17 dostępna jest nowa linia stacjonarna: 058 732 71 94, w pozostałych godzinach i dniach czynny jest telefon administracyjny na który można zgłaszać awarie: 0698 698 152. Bez zmian zmian pozostaje kontakt e-mail: biuro@hekko.pl. 3. Konserwacje. W nocy z 15 na 16 maja w godzinach 24:00 - 2:00 mogą występować przerwy w dostępie do serwera S4. Jest to kolejny krok konserwacji i ulepszenia naszej platformy sprzętowej. -- Pozdrawiam, Mateusz Stillger Biuro Obsługi Klienta firmy HEKKONET www.hekko.pl biuro@hekko.pl tel. +48 58 732 71 94 fax. +48 58 732 71 96 tel. kom. awaryjny +48 698 698 152 -
Witam, Tradycyjnie przedstawiamy Państwu biuletyn informacyjny z najważniejszymi nowościami i zmianami w firmie HEKKONET. 1. Kreator stron. Kilkanaście dni temu udostępniliśmy naszym Użytkownikom przyjazny kreator stron WWW. Sitebuilder jest nowoczesnym narzędziem pozwalającym stworzyć prostą stronę WWW kilkoma kliknięciami myszy z poziomu panelu administracyjnego. Dostępny jest po zalogowaniu do panelu administracyjnego DirectAdmin. Umożliwia tworzenie stron tylko w domenach skierowanych na nasze serwery. 2. Zmiana wersji PHP + naprawa cgi-bin. Udostępniliśmy możliwość zmiany wersji PHP dla każdej domeny oraz subdomeny w zakresie 4/5/6 poprzez kliknięcie myszką. Opcja jest dostępna w po zalogowaniu w panelu administracyjnym DirectAdmin i wybraniu zakładki Ustawienia PHP. Jest tam również system wykrywający błędy w folderach cgi-bin i umożliwiający ich naprawdę bez konieczności kontaktu z biurem obsługi. 3. Zmiana wyglądu/układu DirectAdmin. Uporządkowaliśmy i pogrupowaliśmy układ menu w panelu DirectAdmin dzięki czemu jest on przyjaźniejszy w obsłudze. 4. Rozpakowywanie ZIP w DirectAdmin. Wraz z aktualizacją panelu DirectAdmin na wszystkich serwerach została udostępniona możliwość rozpakowywania plików ZIP poprzez Menedżer Plików dostępny w panelu administracyjnym. Dzięku temu instalując własne skrypty można skopiować na swoje konto spakowany plik i rozpakować bezpośrednio na serwerze zaoszczędzając sporo czasu. 5. Zmiana ścieżek uruchomieniowych PERL/PYTHON. Kilka dni temu zmieniliśmy ścieżki do interpreterów Perl oraz Python, nowe to: /usr/bin/perl.cgi oraz /usr/bin/python.cgi . Równocześnie uruchomiliśmy roboty które przeskanowały istniejące pliki na kontach Użytkowników i automatycznie pozmieniały nagłówki na nowe. Od tej chwili prosimy o używanie nowych ścieżek - można je znaleźć również w naszym systemie pomocy. 6. Konserwacje. W dniu dzisiejszym w godzinach 23:00 - 24:00 zostanie wyłączony na kilkanaście minut serwer S1. Jest to spowodowane koniecznością wymiany kilku elementów hardware. Również w ciągu nadchodzącego tygodnia zostaną dołożone do serwera S3 dodatkowe dyski do macierzy. Może się to wiązać z kilkugodzinnym spowolnieniem całego systemu podczas trwającej synchronizacji danych. Operacja rozpocznie się w nocy, dokładny termin zostanie podany w panelu rozliczeniowym w zakładce Prace konserwacyjne. -- Pozdrawiam, Mateusz Stillger Biuro Obsługi Klienta firmy HEKKONET www.hekko.pl biuro@hekko.pl tel. kom. +48 698 698 152 fax. +48 58 732 71 96
-
Odpowiadamy na każde zgłoszenie, proszę wysłać mi na PW lub na biuro@hekko.pl numer zgłoszenia.
-
Zapraszam do skorzystania z 14 dniowego testu na nasze konta. - O gustach się nie dyskutuje ...
-
Proponuje napisać do nas na biuro@hekko.pl z większą ilością informacji. Na którym serwerze posiada Pan u nas konto i dokładnie w jakich sytuacjach występuje problem.
-
Witam, Powiem w skrócie, ostatnimi czasy mieliśmy małe problemy z dwoma naszymi serwerami. A dokładniej na s1 dalej występował problem z reload`em apache przez co strony stawały się niedostępne, jednak jak już Damian pisał staramy się rozwiązać ten problem i posuwamy się w dobrym kierunku. Przyszła kolej na s2, na którym przez ostatnie kilka dni występował problem z bazą danych MySQL, problem powinien już się nie pojawić. Wszystkie strony umieszczone na s3 działały jak i działają bez zarzutów. Oczywiście dla wszystkich klientów po zakończeniu problemów (na początku kolejnego miesiąca) przewidziana została rekompensata.