Skocz do zawartości

camikazee

Użytkownicy
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O camikazee

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    CMI
  • Imię
    Kamil
  • Nazwisko
    Lewandowski

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://camikazee.com

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz
  1. NCGroup, Livenet.

    Wszystkim, wszystko działa?
  2. NCGroup, Livenet.

    Znów to samo. Nie dość, że pad, to od 3 miesięcy całą pula IPkow livenetu wisi na spamhausie.
  3. NCGroup, Livenet.

    Jakby nie było jestem wiele lat z livenetem i pomijając małe zgrzyty, to i tak byłem zadowolony. Tylko takie sytuacje jak ta dają mocno do myślenia.
  4. NCGroup, Livenet.

    Mi nie działa serwer od popołudnia, albo i wcześniej. Pisałem wszędzie gdzie mogłem i dzwoniłem.
  5. NCGroup, Livenet.

    Czy dzisiaj miał ktoś problemy z działaniem serwerów?
  6. Rozsyłanie spamu

    Dzięki za odpowiedź Aczkolwiek mam problem, ponieważ sprawdzając listę maili na http://support.clean-mx.de/clean-mx/publog?ip=IP i porównując je z logami nie widzę wiele prób (dziesiątki) logowania na te adresy pewnie poprzez telnet, ale tam wszystkie próby są odrzucone. Wykluczam nieautoryzowanych użytkowników i zhackowane konto roota. Raczej gdzieś mam dziurę, której namierzyć nie mogę. Teoretycznie gdybym miał dziurę, to na tą ilość prób ataków, wysłanych maili byłoby więcej. Gdy nie miałem włączonej autoryzacji, to boty wysyłałay dziesiątki maili na sekundę, teraz wysłanych 3 stycznia było z dziesięć i wczoraj jeden.
  7. Rozsyłanie spamu

    Mam takie lamerskie pytanie odnośnie rozsyłania spamu poprzez exima. Korzystam z DA, jakiś czas temu serwer rozsyłał spam, zupdatowałem całego DA, exima, zmodyfikowałem config i wymusiłem autoryzację. Od prawie miesiąca nie było problemu. Nagle wczoraj dostałem powiadomienia, że znów trafiło IP na blacklisty. Przeanalizowałem mainloga i są próby logowania z fałszywych adresów z domeny, wszystkie kończą się "incomplete'm". Teraz już sam nie wiem, czy rzeczywiście spam wyszedł z mojej maszyny. Czy jeżeli tak by było, to w logu byłby komunikat completed, czy jest opcja by odbyło się to poza logiem lub mail by poszedł a komunikat byłby mylący (incompleted).
  8. Z: NCGroup, Livenet.

    Livenet padł
  9. NCGroup, Livenet.

    Jak pingi u was? Niby wczoraj jeszcze szalały, później było w miarę ok, ale dostaje sygnały, że serwery głosowe przycinają :/
  10. NCGroup, Livenet.

    I to jest najgorsze. Gdybym wiedział chociaż, do kiedy będzie awaria. Oni odbiorą jeden telefon, ja odbieram ich dziesiątki. Co ja mam mówić, poczta nie działa, maszyna leży :/ Wiem wiem, zaraz ktoś napisze "masz to za co płacisz", jednak gdy livenet nie ma awarii chodzi bardzo zadowalająco.
  11. NCGroup, Livenet.

    Dziś po godzinie 2 padła mi maszyna. O 8:48 dopiero to zauważyłem i wysłałem informację na BOK, jest 11 nie mam odzewu, na infolinii ciągle wisi informacja, że brak miejsca na nowe wiadomości. Chciałbym się dowiedzieć, czy to tylko u mnie jest ten problem, czy to jakiś ogólny. Wiem, że 8go miała być jakaś konserwacja zasilania, ale dziś mamy 12.
  12. Ja bym polecał telesten. Mieli/mają na sieci np serwer CSa http://cs.bydgoszcz.pl/forum. Korzystam od siedmiu lat z ich łącza, mają niezłe symetryki np z netii.
  13. Wolałbym uprościć do granic możliwości ten adres, to jest dla ludzi, dla których łatwiej zapamiętać poczta.cos.pl niż łamane na coś
  14. Powód jest prosty, zrobię jakąś zmianę w webmailu i trzeba będzie modyfikować pozostałe. Co do tych praw już patrzę co i jak.
×