Skocz do zawartości

primo

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O primo

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Nie wiem skąd ten sarkazm? Jeżeli nowym klientom rozdaje się ipody gratis, obniża ceny, a stałych wali się po kieszeni ile wlezie to sorry. Gdzie tu szacunek do klienta w dobie konkurencji? To po pierwsze, a po drugie czy ja napisałem, że tak zrobiłem? Czytaj ze zrozumieniem. Przedłużyłem umowę na kolejny rok i zapłaciłem. Zasugerowałem jedynie panu, że taka możliwość istnieje.
  2. Pytałem przy pierwszym przedłużeniu, teraz jeszcze nie. Wtedy odpowiedzieli, że wszystkie swoje promocje już wykorzystałem, a dalsze nie są przewidziane. Ja mu na to, że jeżeli założę konto na inną osobę, a to zrezygnuję, a wszystkie usługi przeniosę na nowe to będę miał super zniżki itd. ale jakoś to do pana nie trafiło.
  3. Chyba nie zaglądałeś na ich stronę! Nie można tego inaczej zinterpretować!
  4. Witam, jest to mój pierwszy post, więc pozdrawiam wszystkich serdecznie. Rozważając zmianę hostingu na zaprzyjaźnionym forum zasugerowano mi, abym właśnie tu poszukał rady. Otóż mam wykupiony serwer w home.pl. Jest to http://home.pl/serwery - Business Server, za którego płace rocznie ponad 700zł. Czy patrząc na parametry tego co mam, można znaleźć coś porównywalnie dobrego i za jakieś rozsądniejsze pieniądze? Błędem home.pl jest, że mocno faworyzują nowych klientów, natomiast głęboko w poważaniu mają starych, co osobiście średnio mi się podoba. Dlatego proszę o jakieś rozsądne sugestie. pozdrawiam
×