Mam pytanie do kogoś pracującego w Hostido, jest to "Bartosz Brown" - osoba która zaistniała w sieci dopiero w momencie POWSTANIA HOSTIDO, nigdzie nie ma śladu na temat tego Pana, nawet konto na facebooku ma pierwszą aktywność kiedy hostido powstało.
A więc - Panie Bartoszu... Jak to jest, że próbujecie oszukiwać klientów i wymuszać dane dostępowe do panelu administratora skryptu który ma zainstalowany?
Jak to jest, że zachowuje się Pan jak buc i jak to jest, że pracuje Pan na zasadzie Bartosz <-> Klient?
Jak to jest, że próbował Pan wymusić na mnie podanie danych dostępowych do panelu administratora forum - poprzez wprowadzanie mnie w błąd i spowodowanie szkody (kupiłem usługę X z której zabrano Y celowo)?
Tak jak napisałem, początkowo myślałem, że to jakiś błąd który pojawił się u Państwa samoistnie - teraz już wiem, że było to celowe działanie.
Jak to jest proszę Pana, że po zgłoszeniu drogą oficjalną i poinformowaniu, że sprawa zostanie zgłoszona do UoKiK i nie tylko - wszystko zaczeło działać?
Sprawa zostanie zostanie zgłoszona w odpowiednie miejsca - a sama rozmowa będzie jednym z dowodów i zostanie zabezpiecozna notarialnie.
Jak to jest z tym hostido?