Skocz do zawartości

xanik

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O xanik

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [Opinie] cal.pl

    W mailach myślę, że wszystko wyjaśniłem. Ucina Pan dyskusję na forum, którą sam Pan zaczął (bo chyba nie można uznać za początek dyskusji mojego posta z prywatną opinią o którą prosił twórca wątku).
  2. [Opinie] cal.pl

    regulamin mówi: 2. Świadczenie usług przez Administratora 2.1. Administrator świadczy usługi nieprzerwanie z wyjątkiem przerw technicznych, niezbędnych do poprawnego funkcjonowania serwera Administratora. Na przerwy techniczne składają się okresy związane z konserwacją, naprawami oraz testowaniem sprzętu informatycznego i telekomunikacyjnego. 2.2. O planowanych przerwach technicznych Administrator powiadomi Abonenta w korespondencji e-mail na 24 godziny przed rozpoczęciem prac technicznych. O żadnych planowanych przenosinach nie byłem poinformowany.
  3. [Opinie] cal.pl

    Witam, szczerze mówiąc zarejestrowałem się na tym forum aby wypowiedzieć się na temat tej 'firmy'. Mam już za sobą około roku posiadania konta u nich i na dzień dzisiejszy jestem przekonany, że nie przedłużę umowy. Cała firma jest niepoważna. Częste awarie różnych usług (głównie problemy z pocztą) na które jedynym znanym przez nich lekarstwem jest restart serwera. Wczoraj przenieśli moje konto na inny serwer generując kolejną pulę problemów: - zginęła poczta w skrzynkach - łaskawie odtworzyli, - przestały działać subdomeny - musiałem je sam od nowa konfigurować gdyż na raport o problemie nikt nie odpowiedział, - przestała dochodzić poczta (do tej pory nie naprawione). Wszyskie maile są sukcesywnie ignorowane lub w najlepszym wypadku dostaję info 'przecież działa' albo 'zrestartowaliśmy, już działa'. Mój znajomy który również ma u nich konto ma dokładnie te same problemy - nie jestem zatem odosobniony ani bynajmniej nie jest to moja wina. Od jakiegoś czasu notuję wszystkie usterki jako dowód, że gwarantowane 99.9% uptime to fikcja. Z końcem abonamentu przenoszę się do jakiejś profesjonalnej firmy a od tych partaczy będę żądał zwrotu pieniędzy.
×