Skocz do zawartości

pako

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O pako

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Bardziej chodziło mi nie o sam fakt że zdarzyły się problemy, ale o potrzebę przekazania bardziej dokładnych informacji na temat podjętych kroków zaradczych. Najgorsza jest niepewność, czy podobne problemy z infrastrukturą mogą się wkrótce powtórzyć. Atman Eco to w mojej ocenie górna półka jeśli chodzi o wynajem serwerów dedykowanych, stąd też wysokie oczekiwania co do jakości usługi i polityki informacyjnej.
  2. Zgadzam się w kwestii konieczności publikacji oficjalnego komunikatu. Zakładam że Atman Eco przekaże klientom "post mortem" opisujące przyczyny techniczne problemu i planowane do podjęcia kroki, które pozwolą zminimalizować ryzyko podobnych długotrwałych awarii. Bez takiej informacji część klientów może rozważać zmianę usługodawcy.
  3. Z uzyskanej przeze mnie informacji wynika, że switch został podmieniony, ale na zapasowym urządzeniu również występuje problem i jego przyczyna nie jest obecnie znana. Na naszym serwerze obserwujemy obecnie straty pakietów 20-30% lub chwilami jest on całkowicie niedostępny. Dobrze że awaria zaczęła się w godzinach nocnych a nie w środku dnia.
  4. U nas były krótkotrwałe przerwy pomiędzy 21:30 a 21:40 - tym razem szybko rozwiązali problem.
  5. Podobno dzisiaj to nie był DDos tylko problem z konfiguracją sieci Atman.
  6. Potwierdzam, my też obserwujemy przerwy w ostatnich trzech dniach w godzinach wieczornych. Wygląda na to, że właśnie trwa kolejny atak.
  7. Dzisiejszy problem dotknął zapewne większość klientów Atman Eco, w tym naszej serwisy oraz stronę https://eco.atman.pl. Według informacji z Atman dzisiejsze problemy związane były z atakiem DDos na jednego z klientów.
  8. Nauka języka angielskiego

    Thetox, jeśli chcesz przetestować pełny kurs angielskiego na eTutor, skontaktuj się proszę z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego w serwisie powołując się na ten wątek.
  9. Mój host na Provps.pl nie działa co najmniej od 17:44. Strony Iq.pl ładują się normalnie.
  10. Tak czy tak, po miesiącu od zakupienia usługi mogę się chyba spodziewać otrzymania faktury, a przynajmniej informacji z terminem, kiedy ją otrzymam. Chciałem przedłużyć konto, ale w sytuacji braku kontaktu ze strony firmy Webh.pl wolę tego nie robić.
  11. Niestety mimo wielu próśb nie otrzymałem faktury za usługę po miesiącu od jej opłacenia, mimo że zgodnie z przepisami faktura powinna zostać wystawiona w ciągu 7 dni. Dostaję jedynie obietnice szybkiego wystawienia tu na forum, ale nic poza tym.
  12. Ja też kontaktowałem się mailowo, ale nie przyniosło to efektów. Zgłaszałem prośbę o wystawienie faktury dla konta "pakonet" na adresy poczta@webh.pl, faktury@webh.pl i sprzedaz@webh.pl, ale oprócz obietnicy otrzymania faktury właściwego dokumentu już nie dostałem.
  13. Konto zamówiłem i opłaciłem 26 kwietnia. Dostęp otrzymałem po 10 dniach, 6 maja. Przez cały czas upominałem się też o fakturę VAT, tymczasem minął prawie miesiąc, ale niestety żadnego odzewu w tej sprawie.
  14. Ja również mam taki problem jak Sensej. Opłaciłem usługę VPS dokładnie tydzień temu. Niestety od tego czasu nie otrzymałem ŻADNEJ informacji zwrotnej - ani o założeniu konta, ani o fakturze VAT której potrzebuję. Jeśli firma ma problemy techniczne, to spodziewałbym się jednego z następujących podejść: 1) Wystawienie faktury VAT i poinformowanie o terminie uruchomienia usługi. 2) Zwrot wpłaconych pieniędzy. Tymczasem przez tydzień od dokonania wpłaty nie doczekałem się żadnego maila ze strony Webh.pl, mimo kilku wysłanych listów pod adres poczta@webh.pl.
×