Faktycznie, błąd ortograficzny. Zdarza się. Pośpiech. Chyle głowę i przepraszam.
Mi codziennie ludzie trują i nie ośmieliłbym się napisać do klienta kiedy nauczy się czytać. To ja powinienem zostać rzeczowo poinformowany o awarii, a nie szukać na ten temat informacji. Klient nasz pan. Tak się mówi. Nie wiem czy to Pan zna, ale mam nadzieję, że tak.
To w Pańskim interesie jest, aby serwery poprawnie działały. Jeżeli nie ma Pan na to wpływu to chciałbym o tym wiedzieć znać przyczyny i wiedzieć kiedy wszystko wróci do normy. Jeżeli nie może mi Pan tego zagwarantować to proszę liczyć się z tym, że napiszę taką, a nie inną opinie, bo ja nie mam zamiaru doszukiwać się na forach i przeglądać 12 stron tematu dlaczego tak, a nie inaczej.
Oczywiście rozumiem, że zdarzają się wypadki losowe, na które człowiek nie ma wpływu.
Mimo wszystko uważam, że pady serwera kilka jak nie kilkanaście razy dziennie to przesada. Ja też mam klientów i przez to że oni nie mogą wejść na stronę sprawa, że zwyczajnie ich tracę.