Skocz do zawartości

1oBuZ

Użytkownicy
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez 1oBuZ


  1. Myślę, że ten temat ma służyć wyrażaniom opinii odnośnie firmy, a nie sprzeczania się, czy też zastraszania...

     

     

     

     

    Jestem klientem Logout na stałę od ok. 3 miesięcy i z ręką na sercu złego słowa powiedzieć nie mogę.

     

    Na 2 serwery VPS tylko jeden uległ chwiliwej niedyspozycyjności z powodu awarii superhost.pl

     

     

     

     

    W kwestii jakości usług, uważam, że jest ona naprawdę wzorowa- żadnych spadków itp.

     

    Płatności oraz obsługa klienta poraziły mnie najbardziej- rzeczowość, szybkość oraz dyspozycyjność praktycznie całą dobę.

     

     

     

     

    Dla wyjaśnienia byłem klientem już kilku firm hostingowych zarówno tych droższych jak i tańszy jednak nigdzie nie czułem się bardziej komfortowo jak tutaj.

     

     

     

     

    Zainteresowanym gorąco polecam!


  2. Witam!

     

     

     

    Z hitme.net.pl jestem związany praktycznie od samego początku, aż po dzisiejszy dzień.

     

    Jeżeli chodzi o serwery VPS uważam, że nie można im nic złego zarzucić- dobra jakość, niskie pingi wysoki uptime

     

    Jeżeli chodzi o support to w moim przypadku było różnie- odpowiedzi w ciągu 5-10minut lub 2-3 dni, bynajmniej nigdy sam z problemem nie zostałem.

     

    Taka jest moja opinia, pozdrawiam i polecam!


  3. Witam!

     

     

     

    Jestem stałym klientem hitme.net.pl i o firmie nie mogę powiedzieć złego słowa.

     

    Serwery dysponują maksymalnym uptime'em ponadto jest naprawdę duża elsatyczność jeżeli chodzi o specyfikację danej usługi (np. możliwość dołożenia ramu, czasów procesora itd.)

     

     

     

    Przeglądając wypowiedzi odnośnie tego wątku głównie dostrzegłem Państwa problem z Supportem.

     

    Myślę, że ktokolwiek decydujący się na wykup usług typu: vps, rps, serwer dedykowany itd. powinien dysponować pewną wiedzą na ten temat- jeżeli jednak tak nie jest wówczas zaczynają się problemy i tysiące "pilnych emaili".

     

    Pamiętajmy również, że rzadko kto decyduje się na dodatkowy support (przykładowo Managed VPS)- bo po co płacić więcej ? ;)

     

     

     

    Firma jest dość młoda rozwija się jednak bardzo dynamicznie trudno więc chcieć wszystkiego od razu :)

     

     

     

    Pozdrawiam,

     

    Tomasz Urbański

×