1oBuZ
-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez 1oBuZ
-
-
PM poszło
-
k*wa to jakaś wielka kpina serwery leżą już od 1,5h i żadnego kontaktu z livenet!
Przepraszam za wulgaryzmy...
-
Ludzie, ja kupując serwery dedykowane i płacąc tysiące zł/mies mam często z firmami mniejszy kontakt niż Wy płacąc 40 PLN/mies.
Zastanówcie się zamiast pisać takie bzdury.
Klient, który najmniej płaci marudzi najwięcej
Pozdrawiam
-
Myślę, że ten temat ma służyć wyrażaniom opinii odnośnie firmy, a nie sprzeczania się, czy też zastraszania...
Jestem klientem Logout na stałę od ok. 3 miesięcy i z ręką na sercu złego słowa powiedzieć nie mogę.
Na 2 serwery VPS tylko jeden uległ chwiliwej niedyspozycyjności z powodu awarii superhost.pl
W kwestii jakości usług, uważam, że jest ona naprawdę wzorowa- żadnych spadków itp.
Płatności oraz obsługa klienta poraziły mnie najbardziej- rzeczowość, szybkość oraz dyspozycyjność praktycznie całą dobę.
Dla wyjaśnienia byłem klientem już kilku firm hostingowych zarówno tych droższych jak i tańszy jednak nigdzie nie czułem się bardziej komfortowo jak tutaj.
Zainteresowanym gorąco polecam!
-
Witam!
Z hitme.net.pl jestem związany praktycznie od samego początku, aż po dzisiejszy dzień.
Jeżeli chodzi o serwery VPS uważam, że nie można im nic złego zarzucić- dobra jakość, niskie pingi wysoki uptime
Jeżeli chodzi o support to w moim przypadku było różnie- odpowiedzi w ciągu 5-10minut lub 2-3 dni, bynajmniej nigdy sam z problemem nie zostałem.
Taka jest moja opinia, pozdrawiam i polecam!
-
widziałem, liczyłem na coś pozatym
-
Witam!
Poszukuję firmy z hostingiem vps w lokalizacji: Warsaw Data Center
-
Witam!
Jestem stałym klientem hitme.net.pl i o firmie nie mogę powiedzieć złego słowa.
Serwery dysponują maksymalnym uptime'em ponadto jest naprawdę duża elsatyczność jeżeli chodzi o specyfikację danej usługi (np. możliwość dołożenia ramu, czasów procesora itd.)
Przeglądając wypowiedzi odnośnie tego wątku głównie dostrzegłem Państwa problem z Supportem.
Myślę, że ktokolwiek decydujący się na wykup usług typu: vps, rps, serwer dedykowany itd. powinien dysponować pewną wiedzą na ten temat- jeżeli jednak tak nie jest wówczas zaczynają się problemy i tysiące "pilnych emaili".
Pamiętajmy również, że rzadko kto decyduje się na dodatkowy support (przykładowo Managed VPS)- bo po co płacić więcej ?
Firma jest dość młoda rozwija się jednak bardzo dynamicznie trudno więc chcieć wszystkiego od razu
Pozdrawiam,
Tomasz Urbański
[poszukuje] Osoby do pomocy i administracji serweru dedykowanego
w Oferty Pracy / Zlecenia
Napisano · Raportuj odpowiedź
PW poszła